2013-11-03, 00:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Ingen aning.
Möjligt är att gränserna mellan oss och maskinerna kommer suddas ut. Biologiska komponenter i maskinerna och tvärt om. Syntetisk DNA (finns redan) och kanske syntetiska synapser i en maskin. Definitionerna kan bli svåra.

Möjligheten är hahahahaaa vilken idiot..

Slavdrivarna behöver inte människor längre för nu ska dom ha ett fåtal människkorobotar sen ska dom mörda resten cirka 90% av befolkningen precis som dom skrivit att dom ska göra på Georgia Guidestones ett monument i USA.

Dom vet att planeten kommer till en reningprocess inom nått år bara då allt bränns bort på ytan för att solen har flygit ett helt varv runt galaxen som tog 26 000 år.

En dator eller robot kan aldrig bli medveten så dom vill placera människors huvuden på robotar och använda dom som slavar istället för människor. Men som sagt dom flesta behöver dom inte.

Gör om er till robotmänniskor eller li arbetslösa era träljävlar, ni fattar ju inte ens att ni är trälar eller att vi kommer till ett slut på en låååång resa och ingen kan stoppa reningsprocessen som planeten går igenom inom nått år bara.

Och vad har dom lurat islavarna nu då? jo att datorer och robotar kommer bli smartare än människor..

Trälarna svalde den lögnen med hull och hår och dom ser sig själva nu som mindre intelligenta och medvetna än en dator som är omedveten. Dom ser sig själva som mindre värda än en räkningsmaskin.

Jag talar från en dator och robotprogrammerares perspektiv så jag vet vad jag pratar om också när det gället transhumanism. Jag har lyssnat på människorna som vill göra om sig till robotar och dom är inga glada själar om man säger så.

Och så finns det piller som gör att man tar bort alla känslor så man slipper känna sorg när man är en slav, väldigt populärt bland trälar som vill blunda extra hårt för dom tror sig veta att det inte finns högre krafter och slavdrivaren är högsta makten i deras liv.

Lost souls. Vilsna själar.
Citera
2013-11-03, 00:46
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom vet att planeten kommer till en reningprocess inom nått år bara då allt bränns bort på ytan för att solen har flygit ett helt varv runt galaxen som tog 26 000 år.
Hoppsan, det var snabbt. Hur gick det till?
Citera
2013-11-03, 00:51
Medlem
KungPungPats avatar
skit på dig träljävel och gå och gör om dig till robot innan du blir av med trälplatsen..

jag själv ska använda portalen/själen/solen i huvudet och flyga i några andra dimensioner än denna. Finns fördelar med att inte sälja sin själ också.
Citera
2013-11-03, 01:00
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
skit på dig träljävel och gå och gör om dig till robot innan du blir av med trälplatsen..

jag själv ska använda portalen/själen/solen i huvudet och flyga i några andra dimensioner än denna. Finns fördelar med att inte sälja sin själ också.

Gillar du inte att få dina påhitt synade? Du kanske förstår inom dig att det är bluff och sagor du lyssnat på trots allt och att det gör ditt liv till en lögn och en rätt spektakulärt om men fantasifullt slöseri med tid. Är det vad som gör dig så irriterad?
Citera
2013-11-03, 01:02
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:

Aggressivitet, vanföreställningar, narcissism, storhetsvansinne...

Någon som har en preliminär diagnos?

Själv tror jag på schizofreni.
Citera
2013-11-03, 01:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Gillar du inte att få dina påhitt synade? Du kanske förstår inom dig att det är bluff och sagor du lyssnat på trots allt och att det gör ditt liv till en lögn och en rätt spektakulärt om men fantasifullt slöseri med tid. Är det vad som gör dig så irriterad?

Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens

Skärp er nu , jag skiter fullständigt i er och jag är inte arg på nån..

Ni är duktiga på att syna "bluffar" efter att ni ignorerat bevisen hahhaha

Hahahhahaa en utomjordisk själ i en människas kropp för i helvetet på Jorden!

Hur normalt kan det låta för er som tror slavdrivare är nånting som tillhör historien?
Citera
2013-11-03, 01:10
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:

Hur normalt kan det låta för er som tror slavdrivare är nånting som tillhör historien?

Brukar du höra röster?

T.ex när du är ute och flyger eller så?
Citera
2013-11-03, 01:12
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:

Jösses, vad gör du ens på forumet? Starta en blogg där du kan fortsätta din monolog...
Citera
2013-11-03, 01:21
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Brukar du höra röster?

T.ex när du är ute och flyger eller så?

Nej jag har aldrig hört röster i hela mitt liv trots droganvändande och dyligt, jag är väldigt "jordnära" och har aldrig brytit ben, haft allergier eller sjukdommar.. Men vissa säger att indigos är odödliga och jag vet ej om det är sannt men jag vet att jag var med i en bilolycka då vi landade på taket där jag satt utan bälte upptryckt mot takhörnet där bilen landa för han åkte så jävla fort i en kurva som var så tvär så han skulle inte gjort det. Helt kvaddat där jag satt man inte en skråma.

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Jösses, vad gör du ens på forumet? Starta en blogg där du kan fortsätta din monolog...

Tyst på dig träl jag använder min själ daglgen så jag skriver om själen, vad gör du själv här träljävel du har ju sålt din själ för länge sen?
Citera
2013-11-03, 01:21
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:

Religiös.
Citera
2013-11-03, 01:24
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:

Nej, jag märker det. Lugna ner dig nu indigobubben och ta din medicin.
Citera
2013-11-03, 01:52
Medlem
KungPungPats avatar
Sluta med offtopic för i helvetet på Jorden!

Vi diskuterar själen här så ni har ingenting här att göra.

Ni kan varken flyga eller drömma så tyst nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in