2013-11-02, 12:21
Medlem
mixos avatar
Fick Spectacular Sivir i mystery gift, är det rare eller?
Citera
2013-11-02, 12:39
Medlem
Ojkans avatar
Är det bara jag som tycker att folk missbrukar report funktionen på LoL? Bara för att man lyckas spela bra så kommer folk och säger att man ska bli reportad? I varje game jag är med så ser jag någon skriva det till någon. En gång hade jag typ 7/9/3 i stats när jag körde solo top och så skriver fok att dom ska reporta mig för att jag lirar dåligt? Jag tycker bara det är sjukt
Citera
2013-11-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Lär dig spela istället så slipper du göra folk förbannade.
HAHA grejen är att jag ska reporta en i andra laget och hoppas på att han får en ban så han blir ännu mer lack.
Citera
2013-11-02, 13:04
Medlem
ft.s avatar
Citat:

Haha din dumma horunge, slår vad om att du är värdekass själv. Hejsvejs
Citera
2013-11-02, 13:50
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mixo

Ja det är väl rare.

Citat:
Release: June 8, 2010
Removed: November 28, 2011
Is Available: No
Type: Limited Edition

http://www.mobafire.com/league-of-legends/skin/sivir-spectacular-400
Citera
2013-11-02, 14:19
Medlem
irkens avatar
Citat:
Herrejösses.
Citat:
Ursprungligen postat av mixo
Ja, det är dem väll.. Men det går j uatt googla..

Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Om man ska anmäla någon för toxic behaviour är det till supporten man ska gå?
Anmäl dem ingame för verbal abuse, offensive language eller Negativ attitude.
Citera
2013-11-02, 15:28
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken

Anmäl dem ingame för verbal abuse, offensive language eller Negativ attitude.

Om det är överdrivet, typ personliga hot eller om dom erkänner att dom eloboostar så vet jag att man kan ta direkt kontakt med supporten om man har bevis. Annars räcker det nog med en vanlig report som han säger, för dom kommer garanterat få sitt straff
Citera
2013-11-02, 15:31
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Dummaste jag hört Det blir en aning bättre om man spelar i diamond men det är fortfarande folk som beter sig som rövhål.

Diamond är fan samma skit som guld så det är inge som helst skillnad på de olika divisionerna.

Citat:
Ursprungligen postat av ft.
Haha din dumma horunge, slår vad om att du är värdekass själv. Hejsvejs

TUFF_KILLE@Hotmail.com

Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Om det är överdrivet, typ personliga hot eller om dom erkänner att dom eloboostar så vet jag att man kan ta direkt kontakt med supporten om man har bevis. Annars räcker det nog med en vanlig report som han säger, för dom kommer garanterat få sitt straff

Elo-boostar, menar du då att de är inne och kör på den personens konto? Varför i helvete ska man kunna bli bannad för det? Då skulle jag kunna bli bannad på tre olika konton jag kör nu? Säger varje gång i champ select att jag smurfar och carryar upp en polares konto innan s4, banable?
Citera
2013-11-02, 15:38
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Självklart. En vanlig report fungerar ju alltid, men lite dumt om det är en elo-booster eller någonting sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Elo-boostar, menar du då att de är inne och kör på den personens konto? Varför i helvete ska man kunna bli bannad för det? Då skulle jag kunna bli bannad på tre olika konton jag kör nu? Säger varje gång i champ select att jag smurfar och carryar upp en polares konto innan s4, banable?
Är du verkligen så här dum eller är du seriös?
Citera
2013-11-02, 15:40
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Är du verkligen så här dum eller är du seriös?

Förklara i så fall, har aldrig blivit reportad för att jag har elo-boostat.
Citera
2013-11-02, 15:42
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Förklara i så fall, har aldrig blivit reportad för att jag har elo-boostat.
Det är ju allmänt känt att man kan bli bannad om man elo-boostar? Säger du att du "bara" smurfar så kan ju kontot vara ditt, men säger du att du elo-boostar så har du indirekt erkänt att det inte är ditt konto ju.
Hamnar jag i en lobby med en kille som har 1k games spelade som "smurfar" och stompar så reportar jag nog honom för elo-boosting då jag tror att han antagligen elo-boostar.
Citera
2013-11-02, 15:43
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Det är ju allmänt känt att man kan bli bannad om man elo-boostar? Säger du att du "bara" smurfar så kan ju kontot vara ditt, men säger du att du elo-boostar så har du indirekt erkänt att det inte är ditt konto ju.

Som jag skrev ovan så har jag sagt flera gånger att det är en polares konto och att jag ska hjälpa denne, ingen har någonsin sagt att de ska reporta mig för någonting.
Har hört att några proffs blev bannade för det för något år sen eller så men vet inte några mer än de personerna.

Edit: Kommenterar det du ändrade nu,

Det går inte direkt att bevisa att man elo-boostar ändå? Skulle aldrig ens tänka tanken att reporta någon för det.
Senast redigerad av AIKDaniel 2013-11-02 kl. 15:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in