2013-11-21, 07:52
Medlem
Nynges avatar
Kommer någon av ni in på EUW?
Citera
2013-11-21, 08:21
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge
Kommer någon av ni in på EUW?

Nej Den bara står och tuggar vid login..
Citera
2013-11-21, 08:26
Medlem
Nya season 4 patchen kommer ut snart.. därför ni inte kommer in.
Citera
2013-11-21, 08:43
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Kan någon förklara MMR för i helvete! Har fasnat i platinum 1 99 LP hur länge som helst! WTF

När du har tillräckligt högt kommer du få den sista. Utav någon konstig anledning så måste man ofta förlora en på 99 LP dock (Kan inte förklara varför) Har haft flera i plat promo som lirat med mig (Hög diamond) och vunnit och ändå inte fått 1 LP. Och då är de ju ganska logiskt bättre än plat 1. Men fortsätt att vinn bara, du pumpar ju upp din MMR ändå. Sen tillslut så får du den, du kanske måste förlora en för att sen vinna igen, men i såfall är det ju lugnt
Citera
2013-11-21, 09:02
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negge
Nya season 4 patchen kommer ut snart.. därför ni inte kommer in.

Koll på hur länge det kommer ligga nere?
Citera
2013-11-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Koll på hur länge det kommer ligga nere?

till 09 tror jag det stod
Citera
2013-11-21, 09:16
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
till 09 tror jag det stod

Går att tanka patchen nu
Citera
2013-11-21, 09:19
Medlem
Citat:
Går att tanka patchen nu

Näääh inte för mig
Citera
2013-11-21, 09:24
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Näääh inte för mig

Fast det gick inte att spela... EUW ligger nere.
Citera
2013-11-21, 09:51
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Ptja, så är det väll med alla beroende iosf? Kan man inte koncentrera sig så går det oftast sämre.. Du får försöka chilla i några normal/botgames kanske!

Haha!

--

Patch 3.14 patchas ikväll, det är patchen med nästan allt nytt inför S4.
Går att läsa om här;
http://na.leagueoflegends.com/node/8667

Jag personligen tycker att nerfsen dem har gett till supportsen är konstiga, dem nerfar indirekt alla "base" supports och vi kommer nog få se mera AP supports (Lux, Morgana, Annie Fiddle, Zyra)

Exempel på Soraka nerfs;

Stooora jävla nerfs på dem vanliga, och det "befäster" bara att vi kommer få se mera AP mids som support. Lixom, hur ofta är det att vi ser en Soraka med +200 AP eller så?

Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Fiddle, Morgana, Lux samt Zyra funkar ju väldigt bra som support, så det är väl ingen större fara. Föredrar faktiskt Fiddlesticks och Zyra över någon annan support. Fiddle har sån sjuk poke med sin Dark Wind, sjukt lätt att zona ut motståndarens ADC med hans E. Dock bidrar hans ulti inte speciellt mycket i teamfights förutom en ganska hög AoE damage men det hjälper ju inte direkt med supportbuild med tanke på hur lite AP man har. Zyra är väl bättre i det fallet, hennes ulti kan vara väldigt avgörande i teamfights. Zyra är lite av min favoritsupport just nu, men då är jag en ganska färsk support också, ~5 games i spelade i rankat som support.

Jag brukar plocka Taric på toplane ibland, just för att jag tycker han kan vara ganska stark 1v1 med sin stun, shatter och sin heal ifall den behövs. Kommer den här patchen påverka honom med?

Nida-supp new meta!

Men för att vara lite seriös förstår jag verkligen inte valen Riot gör just nu, de Sonar (see what I did there) ut vanlig support och det kommer att göra att ap champs spelar som supp, jag tror t.om. vi kommer att få se bruisersupp. Det känns som att de vill förändra metan, vilket är bra, men de typer av förändringar de gör nu kommer göra att support "försvinner". Det känns också som att de vill ha ett farmkrig botlane, när de nerfar early game guld från kills och liknande. Champions som idag lever på snowballing kommer ha ett mycket svagare game överlag och personligen tycker jag det är tråkigt.

De vill förändra metan, men gör det enligt mig till en mycket mer statisk meta. Nu är det på intet sätt klart, men det är känslan jag får hittills.
Citera
2013-11-21, 10:09
Medlem
Citat:
Fast det gick inte att spela... EUW ligger nere.

Nuså funkar det
Citera
2013-11-21, 10:45
Medlem
Spargrizs avatar
Ni får gärna rätta mig om jag har fel, men är det alltså sant att de buffar nidalees spjut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in