Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Som jag skrev ovan så har jag sagt flera gånger att det är en polares konto och att jag ska hjälpa denne, ingen har någonsin sagt att de ska reporta mig för någonting.
Har hört att några proffs blev bannade för det för något år sen eller så men vet inte några mer än de personerna.
Men varje gång man reportar en så skriver man ju inte "I'm reporting u" också, eller hur? När jag reportar folk så säger jag sällan att jag reportar dem ens..
Något år sedan va det väll inte, det va ifjol och det är några som har blivit bannad i korea. Mest känt namn är apdo.
Jodå, det går att bevisa. Bara kolla på IP's. Har mitt acc 500 games spelade i guld v-1 med x ip och sen spelar y ip 50 games och gör så jag blir plat 3 så är det någonting skumt, eller hur?
Du kan läsa mera om det här;
http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=38749905
So what are we going to do about it? If an account is caught participating in MMR boosting (either as a Booster, or a Boostee) then the following punishments will be assigned:
1) A two week account suspension in League of Legends.
2) Removal of any prior Season’s Ranked Rewards (ie: Skins, Icons, Badges, etc)
3) Disqualification from receiving the current season’s Ranked Rewards (ie: Skins, Icons, Badges, etc)
4) Second time offenders' accounts will be permanently banned from League of Legends.