2013-10-31, 18:57
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommendanten
Mmmm. Soylent green... tror du ska sluta röka på när du ser på klassiker, du förväxlar filmer med verkligheten.

Folk i Hollywood har lämnat sanningar om verkligheten gömda i filmer för att du ska tro att verkligheten bara händer i filmer dvs utomjordingar och domedagar.. Själar och dimensioner.

Det är upp till oss att hitta dom sanningarna i filmerna, lägga märke till symbolism i filmerna.

det finns några goda och några onda men dom onda är idioter och märker inte att dom lägger in symboler och tips till allmänheten genom filmerna. Dom är som levande döda idioter.

För tänk er själv man måste ha en själ för att kunna drömma och fantisera eller uppfinna och det är därför dom som styr världen framstår som totala idioter när man väl ser deras lögner för vad dom är.

Dom gör allting för att försöka få en själ och dom gillar inte själarna på planeten speciellt mycket.
Senast redigerad av KungPungPat 2013-10-31 kl. 19:04.
Citera
2013-10-31, 19:07
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Ja, jag vet saker om biodling du knappast kännar till.

Punkt för mer flum.

Det var ett mystiskt svar för mig... jag börjar tänka på teorin om hur elektromagnetisk strålning skulle vara anledning till att svärmar av bin försvinner... Fast jag vet inte vad du menar och ifall det var ett stavfel eller ej? Jag ser fram emot ett intressant svar från dig när jag frågar vad menar du?
Senast redigerad av Magnitud 2013-10-31 kl. 19:11.
Citera
2013-10-31, 19:08
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Folk i Hollywood har lämnat sanningar om verkligheten gömda i filmer för att du ska tro att verkligheten bara händer i filmer dvs utomjordingar och domedagar.. Själar och dimensioner.

Det är upp till oss att hitta dom sanningarna i filmerna, lägga märke till symbolism i filmerna.

det finns några goda och några onda men dom onda är idioter och märker inte att dom lägger in symboler och tips till allmänheten genom filmerna. Dom är som levande döda idioter.

För tänk er själv man måste ha en själ för att kunna drömma och fantisera eller uppfinna.
som sagt... var dags för dig att fimpa för längesedan. Visst är världen tråkig, ingen magi, inga zombies, ingenting annat än vardagens rutt. Men att börja snacka om kristallbarn, gudar som krigar, gratis energi från magnetism och gravitation (har inte glömt den underhållande tråden) mm gör inte världen roligare.
Citera
2013-10-31, 19:29
Medlem
forhelvetes avatar
Citat:
Inte när det gäller att förklara för dig att du är dum i huvudet. Bara när det gäller att presentera nån form av innehåll till en diskussion.

Efterkonstruktioner passar inte din stil, och detta med att du har förklarat något är bara skitsnack, men att vräka ur dig tomma påståenden värkar du duktig på.
Citera
2013-10-31, 19:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommendanten
som sagt... var dags för dig att fimpa för längesedan. Visst är världen tråkig, ingen magi, inga zombies, ingenting annat än vardagens rutt. Men att börja snacka om kristallbarn, gudar som krigar, gratis energi från magnetism och gravitation (har inte glömt den underhållande tråden) mm gör inte världen roligare.

Som sagt... Många har redan förlorat sin själ och tror att dom är fria när dom är slavar under ett slaveri bedrägeri som heter världsekonomin.

Jag är ett indigobarn född på 80talet då det kom mest indigobarn och vi har indigoblåa auras och folk som kan se auras reagerar som att vi är kändisar och demoner reagerar som att dom vill trycka ner vårat självförtroende så vi inte tror så mycket på oss själva och med andra ord, beter sig som alla andra..

Men det var inte därför indigos, kristallbarn eller rengbåsbarnen kom hit för att göra, för vi kom hit för att gå emot systemet inför pånyttfödelsen och dom ska lära er vilsna själar hur man tar sig vidare till nya Jorden. Det är enda anlendingen till att den här själen tog på sig uppdraget att leva ett människoliv i en människokropp. Att jag ska skriva om pånyttfödelsen och själen och vetenskapen som förklarar allt för dom nya atlantis-slavarna måste ha vetensap annars tror dom inte på nånting för såklart så tror dom fortfarande på saker för skolsystemet lärde dom att det inte finns några sanningar för allt är bara åsikter som man ska tjafsa om trots att det bara finns en sanning.

Den tråden väckte jag igen men märkte att det inte gjorts några framsteg med intelligensen så ingen förstod trots att jag gjorde det ännu simplare den här gången. Poänglöst i längden att förklara för slavar som försvarar sin bur i dessa sista dagar. Men visstvar det intressant att se hur man gör men sanningsökare som hittar sånna saker som jag hittat under dom senaste 10 åren.

En själ är ett uniersum så jag vete fan om den här själen bryr sig så mycket om att förklara för slavar om en dörr ur slaveri hahaaaha för slavarna kommer fightas med näbb och klor innan dom ger upp sitt slaveri eller förstår att slavdrivaren inte bryr sig om dom för 5 öre.
Citera
2013-10-31, 22:19
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Som sagt... Många har redan förlorat sin själ och tror att dom är fria när dom är slavar under ett slaveri bedrägeri som heter världsekonomin.

Jag är ett indigobarn född på 80talet då det kom mest indigobarn och vi har indigoblåa auras och folk som kan se auras reagerar som att vi är kändisar och demoner reagerar som att dom vill trycka ner vårat självförtroende så vi inte tror så mycket på oss själva och med andra ord, beter sig som alla andra..

Men det var inte därför indigos, kristallbarn eller rengbåsbarnen kom hit för att göra, för vi kom hit för att gå emot systemet inför pånyttfödelsen och dom ska lära er vilsna själar hur man tar sig vidare till nya Jorden. Det är enda anlendingen till att den här själen tog på sig uppdraget att leva ett människoliv i en människokropp. Att jag ska skriva om pånyttfödelsen och själen och vetenskapen som förklarar allt för dom nya atlantis-slavarna måste ha vetensap annars tror dom inte på nånting för såklart så tror dom fortfarande på saker för skolsystemet lärde dom att det inte finns några sanningar för allt är bara åsikter som man ska tjafsa om trots att det bara finns en sanning.

Den tråden väckte jag igen men märkte att det inte gjorts några framsteg med intelligensen så ingen förstod trots att jag gjorde det ännu simplare den här gången. Poänglöst i längden att förklara för slavar som försvarar sin bur i dessa sista dagar. Men visstvar det intressant att se hur man gör men sanningsökare som hittar sånna saker som jag hittat under dom senaste 10 åren.

En själ är ett uniersum så jag vete fan om den här själen bryr sig så mycket om att förklara för slavar om en dörr ur slaveri hahaaaha för slavarna kommer fightas med näbb och klor innan dom ger upp sitt slaveri eller förstår att slavdrivaren inte bryr sig om dom för 5 öre.

Intressant inlägg tillslut... Vad menar du med att själen är ett universum?
Citera
2013-10-31, 22:26
Medlem
Findusams avatar
Citat:
DU fattar nog inte men han är inte en vanliga människa vilket du kan se i hans videos för det är hans energier som gör att hela kameran surrar och när han blir arg så flippar hela bilder ur ibland hahaha så det är ingen vanlig människa som kan göra så eller har så mycket energier.

Har är en krigare som kommit hit och det finns olika supervarelser här och alla har sin plats och har är en av dom som ska kriga loss mot besten och det är därför han har energier så gatlycktor och bialarm börjar tjuta när han gör förbi.

han har haft små ufon som följt han hela livet och skyddat han för han har det här uppdraget redan sen han föddes.

Jag har själv blivit besökt av ett ufo från högre dimensioner men dom visade bara upp sig i den vilka det nu än var men jag vet att dom kollade på mig från ufot för dom ändrade riktning när vi börja stirra på ufot.

Och vi själar bryr oss mindre om ni trälar fattar vilken tid vi är i nu och vad ni behöver göra för att vara en av själarna istället för att vara en av trälarna..

Jag är också antgaligen en krigare som kommit hit för jag är rejält förbannad och jag är inte sådär vanlig svensk så man vänder andra kinden till när flygplan sprayar nått okännt över huvudet på folkmassor tex som dom gör i Sverige dom senaste 10 + åren.

Därför jag framstår som en underlig själ för er för jag har inga planer på att sälja mig själv som slav dvs söka arbete, för det är inte därför jag kommit hit.. Jag kom inte för att ta del i erat jävla slavsystem jag kan tillåmed programmera robotar så jag vet inte ska jag arbeta och bygga robotar som gör er arbetslösa eller vad tycker ni?

Det är väl hemskt att jag går här arbetslös och lever på era pengar genom socialbidrag, det skulle väl vara bättre om jag var ute och jobbademed mina kunskaper och byggde robotar som kan ersätta era dyra jävla svenska slavrövar.

Närå gott folk jag behöver varken pengar eller slavsystem för jag har min själ som jag inte säljer för nånting ni kan erbjuda för jag vet vad en själ är och en själ är ett uniiversumså lycka till att hitta nånting i universum som ni kan byta eran själ mot. Ni är idioter om ni gör det och tyvär så är dom flesta idiotsjälar.

Okej, så ni rena "indigobarn" har kommer hit för att rädda slavarna som bor här? Var kommer ni ifrån då? Är dessa UFO-snubbar er informationskälla? Hur vet ni att de är att lita på?

Du behöver inte pengar säger du, men du sitter vid flashback vilket kräver dator och internet. Mat och tak över huvudet behövs väl också, eller är det annorlunda för "indigobarn"?

Om ni kommit för att rädda oss "förslavade idioter", varför använder ni youtube och flashback för att "predika"? Ni måste förstå att det verkar väldigt oseriöst. Varför inte gå ut i världen och visa era "krafter"? Inte för att olika materialistiska krafter skulle bevisa ens välvilja och "godhet".
Citera
2013-11-01, 00:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Intressant inlägg tillslut... Vad menar du med att själen är ett universum?

Ja precis dom som säger sig veta säger att en själ är ett litet universum och en sol/portal/tredje ögat.

Citat:
Ursprungligen postat av Findusam
Okej, så ni rena "indigobarn" har kommer hit för att rädda slavarna som bor här? Var kommer ni ifrån då? Är dessa UFO-snubbar er informationskälla? Hur vet ni att de är att lita på?

Du behöver inte pengar säger du, men du sitter vid flashback vilket kräver dator och internet. Mat och tak över huvudet behövs väl också, eller är det annorlunda för "indigobarn"?

Om ni kommit för att rädda oss "förslavade idioter", varför använder ni youtube och flashback för att "predika"? Ni måste förstå att det verkar väldigt oseriöst. Varför inte gå ut i världen och visa era "krafter"? Inte för att olika materialistiska krafter skulle bevisa ens välvilja och "godhet".

Det gick typ ut en hjälpsignal till högre dimensioner och andra galaxer att mänsklgiheten behöver hjälp och då var det modiga utomjordingar från andra galaxer som ställde upp och gav upp sitt liv för att leva ettt människoliv för att hjälpa människor. Alla kommer inte räddas för alla går inte att räddas. tyvär.

Jag är så jävla dålig träl så jag har levt på bidrag hela mitt liv och får ingen slavplats nu när det finns så mycket duktiga slavar här ute i världen.. När ekonomin krashar så slutar räkningarna komma hoppas jag och jag behöver absolut inte pengar och har aldrig behövt, det kunde vart kul nån gång men jag vet vad ekonomin och pengnar är och det är nog inget att sträva efter speciellt om man måste sälja halva sitt liv för att få en lön/slavprivilegier.

AAh det är en bra fråga och jag funderar på den själv vad man ska göra när man kan lyfta saker med tankarna för 13th Sun säger att det är precis det so indigos kan göra och jag har kännt vad mitt tredje öga kan göra. han säger att han vet att indigos kan förflytta saker genom väggar med tankekraft. men han kan inte berätta sanningen om hur mycket krafter indigos har för han skulle då sabba för indigos säger han. och det sabbade lite för mig för jag är ganska ivrig och typ överupphetsad av sån info och när jag känner vad trdje ögat och själen kan göra när man känner rörelser tex då börjar man förstå att man är en gud som har mer krafter än vad man tror.

Jag visste inte att jag kunde flyga förän jag testade och det var sannt, vi kan flyga för i är multidimensionella själar.
Citera
2013-11-01, 14:23
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
DU fattar nog inte men han är inte en vanliga människa vilket du kan se i hans videos för det är hans energier som gör att hela kameran surrar och när han blir arg så flippar hela bilder ur ibland hahaha så det är ingen vanlig människa som kan göra så eller har så mycket energier.

Har är en krigare som kommit hit och det finns olika supervarelser här och alla har sin plats och har är en av dom som ska kriga loss mot besten och det är därför han har energier så gatlycktor och bialarm börjar tjuta när han gör förbi.

han har haft små ufon som följt han hela livet och skyddat han för han har det här uppdraget redan sen han föddes.

Jag har själv blivit besökt av ett ufo från högre dimensioner men dom visade bara upp sig i den vilka det nu än var men jag vet att dom kollade på mig från ufot för dom ändrade riktning när vi börja stirra på ufot.

Och vi själar bryr oss mindre om ni trälar fattar vilken tid vi är i nu och vad ni behöver göra för att vara en av själarna istället för att vara en av trälarna..

Jag är också antgaligen en krigare som kommit hit för jag är rejält förbannad och jag är inte sådär vanlig svensk så man vänder andra kinden till när flygplan sprayar nått okännt över huvudet på folkmassor tex som dom gör i Sverige dom senaste 10 + åren.

Att du TROR på allt detta kan knappast betvivlas. Problemet är att du försökar göra din TRO till objektiva fakta.

Citat:
Därför jag framstår som en underlig själ för er

Visst är din anti-logik underlig. Och det är underligt att du aldrig kommer med evidens/bevis oavsett vad du pladdrar om.

Citat:
för jag har inga planer på att sälja mig själv som slav dvs söka arbete, för det är inte därför jag kommit hit.. Jag kom inte för att ta del i erat jävla slavsystem jag kan tillåmed programmera robotar så jag vet inte ska jag arbeta och bygga robotar som gör er arbetslösa eller vad tycker ni?

Så det är din ursäkt för att vara lat (jag kunne förstå om du har nån form av Aspergers, men sluta med undanflykter).

Citat:
Det är väl hemskt att jag går här arbetslös och lever på era pengar genom socialbidrag, det skulle väl vara bättre om jag var ute och jobbademed mina kunskaper och byggde robotar som kan ersätta era dyra jävla svenska slavrövar.

Det är "dålig karma" (med din egen terminologi) att parasitera på andra för själviska ändamål. Din ponerade själ kommer att tyna bort av sånt.

Citat:
Närå gott folk jag behöver varken pengar eller slavsystem för jag har min själ som jag inte säljer för nånting ni kan erbjuda för jag vet vad en själ är och en själ är ett uniiversumså lycka till att hitta nånting i universum som ni kan byta eran själ mot. Ni är idioter om ni gör det och tyvär så är dom flesta idiotsjälar.

Att din själa-version är förknippat med social parasitism är väl inget attraktivt argument.
Citera
2013-11-01, 14:43
Medlem
KungPungPats avatar
Kundalini är när kraftfulla energier ringlar sig uppåt och runt din ryggrad och det är kraftfulla energier från modern Jord och man får det genom att meditera.

I lustgården där Adam och Eva var så blev dom lurade av ormen.

Så vi kan säga att jag är lurad av ormen nu för jag vet vad hela symbolismen bakom lustgården betyder tack vare 2012 och pånyttfödelsen.

Det som hände var att dom vita slavarna var slavar åt utomjordingar och dom mörkhyade människorna som fått kundalinienergier och kallar sig själva för ormfolket, orginalmänniskorna, naturvarelserna.. Åkte tillbaka till Atlantis för att få dom vita slavarna att ge upp att vara slavar och komma tillbaka till naturen och leva i frihet.

Och då skrev utomjordingarna ihop bibeln och historien om Adam och Eva i lustgården och när "den onde" ormen kom och gjorde deras slavar till dåliga slavar.

Det utbröt kärnvapenkrig här på planeten för cirka 15000 år sedan på grund av det, bara för att dom svarthyade människorna fick med sig dom vita slavarna från utomjrdingarna som skapade dom vita hudarna för att göra människorna mindre spirituellt uppkopplade än dom svarta.

Utomjordingarna var inte glada och orginalmänniskorna försvarade sig med kärnvapen för dom hade också kärnvapen och högutvecklade fria samhällen där kvinnorna hade maktpositioner och männen såg efter barnen.

Tror ni att det här ingår i mitt uppdrag kanske att skriva till vita slavar om deras historia och vart deras hudfärg kommer ifrån?

Inför pånyttfödelsen?

Jag vet ej men det är möjligt.
Citera
2013-11-01, 14:47
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Kundalini är när kraftfulla energier ringlar sig uppåt och runt din ryggrad och det är kraftfulla energier från modern Jord och man får det genom att meditera.

I lustgården där Adam och Eva var så blev dom lurade av ormen.

Så vi kan säga att jag är lurad av ormen nu för jag vet vad hela symbolismen bakom lustgården betyder tack vare 2012 och pånyttfödelsen.

Det som hände var att dom vita slavarna var slavar åt utomjordingar och dom mörkhyade människorna som fått kundalinienergier och kallar sig själva för ormfolket, orginalmänniskorna, naturvarelserna.. Åkte tillbaka till Atlantis för att få dom vita slavarna att ge upp att vara slavar och komma tillbaka till naturen och leva i frihet.

Och då skrev utomjordingarna ihop bibeln och historien om Adam och Eva i lustgården och när "den onde" ormen kom och gjorde deras slavar till dåliga slavar.

Det utbröt kärnvapenkrig här på planeten för cirka 15000 år sedan på grund av det, bara för att dom svarthyade människorna fick med sig dom vita slavarna från utomjrdingarna som skapade dom vita hudarna för att göra människorna mindre spirituellt uppkopplade än dom svarta.

Utomjordingarna var inte glada och orginalmänniskorna försvarade sig med kärnvapen för dom hade också kärnvapen och högutvecklade fria samhällen där kvinnorna hade maktpositioner och männen såg efter barnen.

Tror ni att det här ingår i mitt uppdrag kanske att skriva till vita slavar om deras historia och vart deras hudfärg kommer ifrån?

Inför pånyttfödelsen?

Jag vet ej men det är möjligt.

Ja, det var så perspektivet från foliehatts-historieskrivning. Återstår evidens/bevis.
Citera
2013-11-01, 15:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Ja, det var så perspektivet från foliehatts-historieskrivning. Återstår evidens/bevis.

våra förfäder har lämnat massiva monument runt om på hela planeten och dom visar alla samma gömmda historia om mänskligheten som är just det jag beskrev..

tillåmed stenar gjorda i ett oförstörbart material som visar hela mänsklighetens gömmda historia har hittats i en gammal grav.. Tror du det var grottmänniskor som hade den teknologin? elelr använde dom stenar och pinnar för att skapa stenar som inte går att förstöra?

Och sen har vi dom som styr samhället idag och som säger att monumenten som lämnats kvar runt om på hela planeten, är egentligen byggda av galna slavar som trodde på gudar och utomjordingar och därför kan vi inte lära oss nånting från dom för dom var mindre intelligenta slavar än dom moderna slavarna idag hahahahaaa nej tyvär vi kan inte bygga pyramider med stenar som väger mer än vad mänsklighetens största lyftkranar kan lyfta och det var inte slavar som drog stenarna med rep och pinnar och du är en idiot om du köper slavdrivarens fejkjistoria om mänskligheten som är talande apor och byggde pyramider genom att använda rep och pinnar.

Sen skiter väl jag i vad du väljer att tro på, bevis och logik bestämmer vad jag vet för det blir ingen tro längre när man vet en sak.

Tro tro tro, det är det enda ni ateister gör så jag tycker ni borde gå med i en religion för ni tror ju lika mycket allihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in