2013-10-31, 17:44
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det har med DNAt att göra om man inte är förevigt ung..

Skägget och håret är antenner som har kontakt med den spirituella dimensionen..

Det är därför man rakar håret på huvudet på soldater och rasister, så dom inte kan få hjälp från den spirituella världen och bli tipsad om att det är fel att mörda andra människor som är människor precis som soldaten själv.

Och jag antar att det funkar.

Det finns en anlending till varför Bob Marley hade stort hår, varför tjejer har långt hår..

Och varför rasister och soldater rakar håret på huvudet innan dom går ut och våldtar och mördar andra människor.

Själsantennerna är håret och skägget..

Berätta det för en skinhead att styrkan sitter i håret
Då med min hårväxt är jag mer spirituellt uppkopplad än dig och kan då säga att 13thsun har fel. Överandarna skrattar så mycket åt indigo-kristall och whatever-barn att dom skulle kissa ner sig om dom hade metabolism.
Citera
2013-10-31, 17:48
Medlem
Magnituds avatar
Man får inte reda på särskilt mycket genom att göra tester och observera medvetandet utifrån.. enligt mig... Vad är det som observerar testen utifrån? jo medvetandet.. så svaren folk vill åt finner dom endast genom att göra det som kungpungpat nämnde roligt nog... att meditera på olika vis.. man kan ta mycket mer kontroll över sig själv än vad dom flesta tror som inte ens försöker!
Men först gäller det ofc att göra sig medveten om vad som försegår i hjärnan.. och mellan hjärna-hjärta-pungkulor.

Den som söker sin själ ENVIS SOM SATAN hittar den förmodligen! Och då menar jag bildligt talat för in i helvete. Den som då gör det kan då dock endast säga att han tror på att hen har en själ... vilket jag gör... fast själen är mer solid än nått annat av den här världen... Mer solid än bogomil så jag antar väl att bogomil är en fantasifigur i mitt huvud. Enligt definitionen av själ "den komponent som överlever den första döden" så är jag själv säker på att min själ existerar tills jag inkluderar teorier som psolicism och annat som skär bort hela verklighetsbilden som dom flesta människor har.
Senast redigerad av Magnitud 2013-10-31 kl. 18:01.
Citera
2013-10-31, 17:55
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommendanten
Då med min hårväxt är jag mer spirituellt uppkopplad än dig och kan då säga att 13thsun har fel. Överandarna skrattar så mycket åt indigo-kristall och whatever-barn att dom skulle kissa ner sig om dom hade metabolism.

Tyvär längden spelar ingen roll , bara vad du gör med dina antenner bestämmer om du åkt igenom portalen dvs själen mitt i din hjärna..

Demonerna på planeten kör samma taktik mot människor som har indigoaura och det handlar om att försöka få dom att inte lita på sig själva.. För det är det enda dom kan göra.

Som 13thSun sa om indigos är att vi är det multidimensionella vapnet som regeringar och utomjordingar är rädda för.. Men vi vet inte våra krafter för vaccinerna på sjukhuset gjorde krafterna suddiga.

Vanliga människor har samma krafter som indigos sen när dom får sitt dna aktiverat men det får man absolut inte om man äter kött och kollar på tvn för då kan ingen dna utvecklas.

Jag har kollat på innehållsförteckningen på väldigt mycket produkter och godis på sista tiden och tyvär så finns sojalecitin i nästan all chokladgodis och tyvär så är soja människa..

så inte nog med att grisen har mänskligt dna och dom stoppar aborterade barnfoster i smink, dom stoppar även människa i godiset så alla kan vara med och vänja sig vid att äta människa inför apocalypse när folk evolverar till en cannibalzombie och börjar äta upp sin familj för det finns ju inte mat när ekonomin har krashat och man åt människa innan och blev sugen på människa sen..

Mycket kommer hända i den här apocalypse/infoåldern..

Dom flesta kommer förlora själen, många har redan gjort det..

Och dom flesta som redan gjort det sitter och trollar på internet för dom vill inte att själar sticker ifrån dom för dom kan inte sticka härifrån utan själ, så dom vill att alla stnnar kvar och gillar den förstörda planeten.
Senast redigerad av KungPungPat 2013-10-31 kl. 18:01.
Citera
2013-10-31, 18:04
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Man får inte reda på särskilt mycket genom att göra tester och observera medvetandet utifrån.. enligt mig... Vad är det som observerar testen utifrån? jo medvetandet.. så svaren folk vill åt finner dom endast genom att göra det som kungpungpat nämnde roligt nog... att meditera på olika vis.. man kan ta mycket mer kontroll över sig själv än vad dom flesta tror som inte ens försöker!
Men först gäller det ofc att göra sig medveten om vad som försegår i hjärnan.. och mellan hjärna-hjärta-pungkulor.

Exklusivt användande av introspektions-liknande metoder ökar bara subjektivitets-graden. Varför skulle det vara en fördel?

Citat:
Den som söker sin själ ENVIS SOM SATAN hittar den förmodligen!

Naturligvis är chansen för att hitta en predeterminerad konklusion större dess mer fanatisk man sökar den.

Citat:
Och då menar jag bildligt talat för in i helvete. Den som då gör det kan då dock endast säga att han tror på att hen har en själ... vilket jag gör

Inget att invända emot erkänd subjektiv tro.

Citat:
... fast själen är mer solid än nått annat av den här världen...

Men tyvärr kan teister sällan motstå frestelsen till att pseudo-objektifiera.

Citat:
Mer solid än bogomil så jag antar väl att bogomil är en fantasifigur i mitt huvud.

Så du är schizofren och kommunikerer med dig själv via internet.
Citera
2013-10-31, 18:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Tyvär längden spelar ingen roll , bara vad du gör med dina antenner bestämmer om du åkt igenom portalen dvs själen mitt i din hjärna..

Demonerna på planeten kör samma taktik mot människor som har indigoaura och det handlar om att försöka få dom att inte lita på sig själva.. För det är det enda dom kan göra.

Som 13thSun sa om indigos är att vi är det multidimensionella vapnet som regeringar och utomjordingar är rädda för.. Men vi vet inte våra krafter för vaccinerna på sjukhuset gjorde krafterna suddiga.

Vanliga människor har samma krafter som indigos sen när dom får sitt dna aktiverat men det får man absolut inte om man äter kött och kollar på tvn för då kan ingen dna utvecklas.

Jag har kollat på innehållsförteckningen på väldigt mycket produkter och godis på sista tiden och tyvär så finns sojalecitin i nästan all chokladgodis och tyvär så är soja människa..

så inte nog med att grisen har mänskligt dna och dom stoppar aborterade barnfoster i smink, dom stoppar även människa i godiset så alla kan vara med och vänja sig vid att äta människa inför apocalypse när folk evolverar till en cannibalzombie och börjar äta upp sin familj för det finns ju inte mat när ekonomin har krashat och man åt människa innan och blev sugen på människa sen..

Och dom flesta som redan gjort det sitter och trollar på internet för dom vill inte att själar sticker ifrån dom för dom kan inte sticka härifrån utan själ, så dom vill att alla stnnar kvar och gillar den förstörda planeten.

Fortfarande trams .... utan evidens eller bevis.
Citera
2013-10-31, 18:11
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil

Nej du... inkluderar jag den teorien så kan jag väl spekulera hur som helst om vad som egentligen försegår, bortom vad detta språk kan beskriva.. Och verkligheten är just bortom vad språket kan beskriva.

Det enda som får mig att ej tro på det.. är att jag väljer att tro på något annat så vad tror du? Kan du såga psolicism på så sätt att jag aldrig mer tänker mig att den iden kan va sann?
Senast redigerad av Magnitud 2013-10-31 kl. 19:00.
Citera
2013-10-31, 18:11
Medlem
Findusams avatar
Citat:

13th sun, en slumpmässig kille på youtube? Är det han som ger dig all denna information? Låter endast som rena spekulationer, och spekulationer på spekulationer. Mörka spekulationer dessutom. Förlora själen? Man kan inte förlora något man ÄR.
Citera
2013-10-31, 18:12
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil

Nej du... inkluderar jag den teorien så kan jag väl spekulera hur som helst om vad som egentligen försegår, tillome bortom vad detta språk kan beskriva.. Och verkligheten är just bortom vad språket kan beskriva.

Det enda som får mig att ej tro på det.. är att jag väler att tro på något annat så vad tror du? Kan du såga psolicism på så sätt att jag aldrig mer tänker mig att den iden kan va sann?

sry... ändring sparad

Snacka om flummig tråd f.ö hahaha så olika sorters ståndpunkter
Senast redigerad av Magnitud 2013-10-31 kl. 18:16.
Citera
2013-10-31, 18:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forhelvete
Det kan hända att jag inte har samma akademiska utbildning som dig, men jag har iallafall lärt mig att föra en civilicerad diskution och inte anklaga folk för det ena och det andra bara för att jag vill dominera diskutionen. Detta beteende äkta idioti.

Då tolkar jag det som att min bedömning av din reaktion var riktig.
Citera
2013-10-31, 18:20
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Kan du såga psolicism på så sätt att jag aldrig mer tänker mig att den iden kan va sann?

Ja, jag vet saker om biodling du knappast kännar till.

Punkt för mer flum.
Citera
2013-10-31, 18:42
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusam
13th sun, en slumpmässig kille på youtube? Är det han som ger dig all denna information? Låter endast som rena spekulationer, och spekulationer på spekulationer. Mörka spekulationer dessutom. Förlora själen? Man kan inte förlora något man ÄR.

DU fattar nog inte men han är inte en vanliga människa vilket du kan se i hans videos för det är hans energier som gör att hela kameran surrar och när han blir arg så flippar hela bilder ur ibland hahaha så det är ingen vanlig människa som kan göra så eller har så mycket energier.

Har är en krigare som kommit hit och det finns olika supervarelser här och alla har sin plats och har är en av dom som ska kriga loss mot besten och det är därför han har energier så gatlycktor och bialarm börjar tjuta när han gör förbi.

han har haft små ufon som följt han hela livet och skyddat han för han har det här uppdraget redan sen han föddes.

Jag har själv blivit besökt av ett ufo från högre dimensioner men dom visade bara upp sig i den vilka det nu än var men jag vet att dom kollade på mig från ufot för dom ändrade riktning när vi börja stirra på ufot.

Och vi själar bryr oss mindre om ni trälar fattar vilken tid vi är i nu och vad ni behöver göra för att vara en av själarna istället för att vara en av trälarna..

Jag är också antgaligen en krigare som kommit hit för jag är rejält förbannad och jag är inte sådär vanlig svensk så man vänder andra kinden till när flygplan sprayar nått okännt över huvudet på folkmassor tex som dom gör i Sverige dom senaste 10 + åren.

Därför jag framstår som en underlig själ för er för jag har inga planer på att sälja mig själv som slav dvs söka arbete, för det är inte därför jag kommit hit.. Jag kom inte för att ta del i erat jävla slavsystem jag kan tillåmed programmera robotar så jag vet inte ska jag arbeta och bygga robotar som gör er arbetslösa eller vad tycker ni?

Det är väl hemskt att jag går här arbetslös och lever på era pengar genom socialbidrag, det skulle väl vara bättre om jag var ute och jobbademed mina kunskaper och byggde robotar som kan ersätta era dyra jävla svenska slavrövar.

Närå gott folk jag behöver varken pengar eller slavsystem för jag har min själ som jag inte säljer för nånting ni kan erbjuda för jag vet vad en själ är och en själ är ett uniiversumså lycka till att hitta nånting i universum som ni kan byta eran själ mot. Ni är idioter om ni gör det och tyvär så är dom flesta idiotsjälar.
Citera
2013-10-31, 18:44
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:

Mmmm. Soylent green... tror du ska sluta röka på när du ser på klassiker, du förväxlar filmer med verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in