Citat:
Ursprungligen postat av
Findusam
13th sun, en slumpmässig kille på youtube? Är det han som ger dig all denna information? Låter endast som rena spekulationer, och spekulationer på spekulationer. Mörka spekulationer dessutom. Förlora själen? Man kan inte förlora något man ÄR.
DU fattar nog inte men han är inte en vanliga människa vilket du kan se i hans videos för det är hans energier som gör att hela kameran surrar och när han blir arg så flippar hela bilder ur ibland hahaha så det är ingen vanlig människa som kan göra så eller har så mycket energier.
Har är en krigare som kommit hit och det finns olika supervarelser här och alla har sin plats och har är en av dom som ska kriga loss mot besten och det är därför han har energier så gatlycktor och bialarm börjar tjuta när han gör förbi.
han har haft små ufon som följt han hela livet och skyddat han för han har det här uppdraget redan sen han föddes.
Jag har själv blivit besökt av ett ufo från högre dimensioner men dom visade bara upp sig i den vilka det nu än var men jag vet att dom kollade på mig från ufot för dom ändrade riktning när vi börja stirra på ufot.
Och vi själar bryr oss mindre om ni trälar fattar vilken tid vi är i nu och vad ni behöver göra för att vara en av själarna istället för att vara en av trälarna..
Jag är också antgaligen en krigare som kommit hit för jag är rejält förbannad och jag är inte sådär vanlig svensk så man vänder andra kinden till när flygplan sprayar nått okännt över huvudet på folkmassor tex som dom gör i Sverige dom senaste 10 + åren.
Därför jag framstår som en underlig själ för er för jag har inga planer på att sälja mig själv som slav dvs söka arbete, för det är inte därför jag kommit hit.. Jag kom inte för att ta del i erat jävla slavsystem jag kan tillåmed programmera robotar så jag vet inte ska jag arbeta och bygga robotar som gör er arbetslösa eller vad tycker ni?
Det är väl hemskt att jag går här arbetslös och lever på era pengar genom socialbidrag, det skulle väl vara bättre om jag var ute och jobbademed mina kunskaper och byggde robotar som kan ersätta era dyra jävla svenska slavrövar.
Närå gott folk jag behöver varken pengar eller slavsystem för jag har min själ som jag inte säljer för nånting ni kan erbjuda för jag vet vad en själ är och en själ är ett uniiversumså lycka till att hitta nånting i universum som ni kan byta eran själ mot. Ni är idioter om ni gör det och tyvär så är dom flesta idiotsjälar.