Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Om du med "själ" menar "hjärna" så har du rätt....men jag gissar att du har en "det bara är så"-syn på ordet "själ"?
Och om man lider av gurukomplex på din nivå kan det hända att drogerna förstört de där sista synapserna som faktiskt fick dig att en gång tiden (antar jag) bete dig rationellt.
Du är inte din hjärna tyvär för du är inte ens din fysiska kropp vilket du tror på fortfarande trots att du lämnade din kropp varje natt för att drömma innan du förlorade din själ när du började tro att den int existerar och att du är en jävla hjärna.
Hjärnan är till för att styra kroppen men du är inte din hjärna.
Man blir ingen guru för att man fått kundalini och flygit med sin astralkropp utanför sin fysiska kropp men man förstår iaf att man inte är en hjärna för hjärnan låg kvar i kroppen i sängen när jag flög utanför den och det är för att ditt tredje öga/själen är en portal som låter dig använda dina energikroppar istället för din fysiska kropp.
Jag bryr mig mindre om du bryr dig eller inte, jag tycker det är fantastiskt..

När mitt trdje öga är fullt aktivaret så lyser min gloria och jag är på gränsen nu för det är så vetenskapen bekom glorian är.