2013-10-30, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Visst. Det kanske inte är helt rätt att göra ner emma då detta är björnys tråd och hon verkar klara det alldeles ypperligt själv.
Dock är drt HYSTERISKT roligt vad sjuk hon har blivit sådär bara huxflux. Från deep throat-drottning till suicidprinsessa med hinkvis av ångest och piller.
Stannar dom aldrig upp och tänker "shit. Det här är ju bara pinsamt. Varför gör jag som jag gör??" eller kör dom bara på och hoppas på föer likes än dagen innan?

Och hur ska det gå med emmas lucious porr nu? Jag skulle då inte betala för en glamourmodell med skärsår och kanylstick. Inte ens suicide girls är ju deprimerade längre...

Åååh jag blir bara så trött. Hade dom mått dåligt på riktigt hade dom fan inte haft tid med den här skiten. Jag lovar.

Exakt så. Du säger med några få meningar vad jag har tjatat om i flera år.

Förresten:

Citat:
My new meds. Var ju hos läkaren på psykiatrin igår, kändes bra. Fick två nya mediciner, theralen och zyprexa, hoppas de ska hjälpa mig något iaf, ska tillbaka dit på torsdag. Äntligen börjar det hända något och jag får den hjälp jag behöver, känns bra, det var ett enormt steg för mig att ta trots mina sjukdomar som jag verkligen lider av.

Hon driver ju. Snälla. Hon har inget val än att skämta, sista raden säger fan allt. Zyprexa? Om så, lycka till.
Citera
2013-10-30, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Exakt så. Du säger med några få meningar vad jag har tjatat om i flera år.

Förresten:

Hon driver ju. Snälla. Hon har inget val än att skämta, sista raden säger fan allt. Zyprexa? Om så, lycka till.
GLHF med Zyprexa då

Men ärligt talat är jag rätt säker på att B har sagt att de pundade ihop, mer eller mindre rätt ut.
Citera
2013-10-31, 09:48
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
GLHF med Zyprexa då

Men ärligt talat är jag rätt säker på att B har sagt att de pundade ihop, mer eller mindre rätt ut.

Alla förstår ju att de pundat, när berny svarar "det vill jag inte svara på eftersom det är en mycket speciell människa" eller något dylikt när man ställer frågor om hon har t.ex knarkat med någon, liksom det svaret talar för sig självt att dom har knarkat.
Citera
2013-10-31, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Alla förstår ju att de pundat, när berny svarar "det vill jag inte svara på eftersom det är en mycket speciell människa" eller något dylikt man ställer frågor om hon har t.ex knarkat med någon, liksom det svaret talar för sig självt att dom har knarkat.

Precis, det säger sig självt. För hon svarar rakt på andra frågor, tex:

"JA, jag har hepatit."
"JA, jag har betalningsanmärkningar."
"NEJ, jag har inte HIV."

Men så fort hon får raka frågor om "har du tagit droger med den och den personen", har du prostituerat dig", så blir svaren ALLTID svävande och med olika anledningar till att hon inte kan svara.
Om hon nu INTE har tagit droger med en viss person så varför inte bara svara "nej" rätt och slätt? Om hon verkligen HAR tagit droger men inte vill erkänna det, så varför inte ändå bara svara "nej" då? Då ljuger hon ju visserligen men det har hon ju gjort förr. Skulle hon säga nej oavsett hur det ligger till skulle ju frågan dö ut.

Men jag tror hon svarar svävande för att hon vill att det ska vara tvetydigt med vissa frågor. Berny lever på att vara mystisk och vi "vet inte allt" och hon "berättar mer detaljer" när det är "lämpligt", dvs när det inte är hemligstämplat pga "r" eller liknande....
Citera
2013-10-31, 11:36
Medlem
Kardnialvokals avatar
Hoppas Emma blir riktigt fet av zyprexan. Eller får malignt neuroleptikasyndrom och dör.
Citera
2013-10-31, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Hoppas Emma blir riktigt fet av zyprexan. Eller får malignt neuroleptikasyndrom och dör.

På inlägget på Facebook där hon lagt upp bilden på den där medicinpåsen så skriver Emma bland kommentarerna att det är mot "mina psykiska sjukdomar". Sjukdomar i plural.... Det går utför nu.
Citera
2013-10-31, 13:17
Medlem
Kardnialvokals avatar
Dessutom, vad ÄR det för jävla chipsmongon som like:ar och kommenterar hennes bilder?! Antingen är det gamla snuskgubbar som skriver typ "mmm jätte het " eller någon flottig minderårig tjej som byter medicintips med henne. Och ja, jag blir riktigt provocerad av hennes beteende och fula ghettonaglar.
Citera
2013-10-31, 17:30
Medlem
Jag tror personligen att Emmas blogg på sinnergirls snart kommer vara ett minne blott.
För hon får väl en viss ersättning för att blogga där va? Det skriker rent ut sagt desperation och den målgrupp hon "ska" tilltala , tilltalas inte av "jag-är-sjuk-mår-dåligt-hjälp..."
Misstänker att Emma läser här på Flashback så tänkte bidra med lite tips till henne

1. Införskaffa en bättra kamera
2. Googla/kolla på tutorials hur man sminkar sig
3. Visst du kanske mår dåligt, men att lägga ut det i din blogg generar bara färre och färre läsare
4. Vissa upp en positiv och glad Emma på blogg/insta , fake till you make it!
Citera
2013-10-31, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Left.
Jag tror personligen att Emmas blogg på sinnergirls snart kommer vara ett minne blott.
För hon får väl en viss ersättning för att blogga där va? Det skriker rent ut sagt desperation och den målgrupp hon "ska" tilltala , tilltalas inte av "jag-är-sjuk-mår-dåligt-hjälp..."
Misstänker att Emma läser här på Flashback så tänkte bidra med lite tips till henne

1. Införskaffa en bättra kamera
2. Googla/kolla på tutorials hur man sminkar sig
3. Visst du kanske mår dåligt, men att lägga ut det i din blogg generar bara färre och färre läsare
4. Vissa upp en positiv och glad Emma på blogg/insta , fake till you make it!

Det är ju knappast så att hennes målgrupp kommer till bloggen för att peppa henne, de vill endast ta sig en runk. Hon kan ju starta en blogg till där hon kan älta alla sina "sjukdomar", om det nu är så viktigt att berätta för världen hur illa hon mår.
Senast redigerad av GenesisP 2013-10-31 kl. 18:41.
Citera
2013-10-31, 21:42
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Dessutom, vad ÄR det för jävla chipsmongon som like:ar och kommenterar hennes bilder?! Antingen är det gamla snuskgubbar som skriver typ "mmm jätte het " eller någon flottig minderårig tjej som byter medicintips med henne. Och ja, jag blir riktigt provocerad av hennes beteende och fula ghettonaglar.

Samma snubbar varje gång, 99% killar i sina tonår/ungdomsår.
Citera
2013-10-31, 21:58
Medlem
Gafflens avatar
Borde starta en ny tråd om Emma här, men jag såg hennes senaste inlägg på Sinnergirls.

"idag har jag varit på psykiatrin på möte.. Var väldigt givande och fick reda på att jag har ytterligare en diagnos. "

Vänta lite här, jag visste inte att man kunde få en diagnos bara sådär, för min egna del var det en lång jävla utredning innan.
Emma verkar SAMLA diagnoser på hög, och det lustiga var att dom kom så plötsligt.
Först var hon frisk och helt porrig, sen när hon gjorde slut med B så trillade diagnoserna in på RULLANDE JÄVLA BAND.
Någonting är lurigt här.

Undrar om hon ger sig själv diagnoser eftersom hon läst på internet om olika sjukdomar.
Citera
2013-10-31, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Borde starta en ny tråd om Emma här, men jag såg hennes senaste inlägg på Sinnergirls.

"idag har jag varit på psykiatrin på möte.. Var väldigt givande och fick reda på att jag har ytterligare en diagnos. "

Vänta lite här, jag visste inte att man kunde få en diagnos bara sådär, för min egna del var det en lång jävla utredning innan.
Emma verkar SAMLA diagnoser på hög, och det lustiga var att dom kom så plötsligt.
Först var hon frisk och helt porrig, sen när hon gjorde slut med B så trillade diagnoserna in på RULLANDE JÄVLA BAND.
Någonting är lurigt här.

Undrar om hon ger sig själv diagnoser eftersom hon läst på internet om olika sjukdomar.

Hon läser här och sedan provocerar hon. Jag lovar. Vi har diskuterat här så mycket om Bernys samlande av diagnoser så Emma driver med oss nu. Antingen är detta bådas (Bs och Es) påhitt eller så vill Emma driva med oss innan hon bleknar bort helt i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in