2014-01-07, 13:20
Medlem
NaughtyNurses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Är det verkligen förvirrande för dig att Berny Pålsson skriver något som är kraftigt överdrivet? Är det så svårt för dig att lägga ihop 1+1? Hittar inte ens räknaren på hennes sida men det gör ju bara hennes inlägg ännu mer pinsamt och bisarrt.
Räknaren står under respektive inlägg. "1264 LÄSARE" osv. De första inläggen i hennes nya blogg ligger på 3500-5000 läsare; de nyaste ligger på 1200-1700.

Har Emma också fyllt i att hon har ett *KomPliCerAt FörHåLLanDe* eller är det bara Berny som gått ut med det? Ifall det är Emma hon är tillsammans med igen, alltså. Jag hoppas att det inte är det, Emma och Berny skulle behöva ta avstånd från varandra totalt så att i alla fall Emma har en chans att bli frisk(are).
Citera
2014-01-07, 14:12
Medlem
Yerzs avatar
Angående antalet läsare är det inte individuella läsare vad jag förstått saken rätt utan bara sidvisningar så allt som allt tror jag inte hon har mer än kanske hälften av de antalet i unika läsare (om ens så många).
Citera
2014-01-07, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yerz
Angående antalet läsare är det inte individuella läsare vad jag förstått saken rätt utan bara sidvisningar så allt som allt tror jag inte hon har mer än kanske hälften av de antalet i unika läsare (om ens så många).

Det är sidvisningar som räknas. Och även ens egna, dvs varje gång Berny själv går in på sin blogg räknas det som en "läsare".
Citera
2014-01-07, 15:14
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Hur kommer det sig att så många är intresserade av Berny Pålsson? För att hon är knäpp och har skrivit en bok om hur knäpp hon är? Ett mycket märkligt fenomen, anser jag.

Hon verkar ju mest bara vara en tragisk individ och sådana finns det ju gott om.
Citera
2014-01-07, 16:35
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Hur kommer det sig att så många är intresserade av Berny Pålsson? För att hon är knäpp och har skrivit en bok om hur knäpp hon är? Ett mycket märkligt fenomen, anser jag.

Hon verkar ju mest bara vara en tragisk individ och sådana finns det ju gott om.

Tycker det är mest intressant hur hon lyckas överträffa sig själv gång på gång med olika lögner.
Citera
2014-01-07, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaughtyNurse
Räknaren står under respektive inlägg. "1264 LÄSARE" osv. De första inläggen i hennes nya blogg ligger på 3500-5000 läsare; de nyaste ligger på 1200-1700.

Har Emma också fyllt i att hon har ett *KomPliCerAt FörHåLLanDe* eller är det bara Berny som gått ut med det? Ifall det är Emma hon är tillsammans med igen, alltså. Jag hoppas att det inte är det, Emma och Berny skulle behöva ta avstånd från varandra totalt så att i alla fall Emma har en chans att bli frisk(are).

Oj! Kardnialvokal verkar inte ha fattat att jag blockerat henne för länge sedan. Oh, the irony!

Ah, de första inläggen låg på så många, då är jag med.
Citera
2014-01-08, 12:54
Medlem
shittingbrickss avatar
I senaste blogginlägget står det att hon vill "shoppa lite själv på sidan också så fort jag har pengar."
Dvs på Gömda Juveler.

Var det inte hon som hade skulder upp över öronen? Hur i helvete tänker hon? Hur prioriterar hon?
Citera
2014-01-08, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
I senaste blogginlägget står det att hon vill "shoppa lite själv på sidan också så fort jag har pengar."
Dvs på Gömda Juveler.

Var det inte hon som hade skulder upp över öronen? Hur i helvete tänker hon? Hur prioriterar hon?

Fast hon skrev ju(http://www.nattstad.se/bernyblue/knep-och-siffror-har-du-ocksa-svart-for-11622956) hur usel hon är på ekonomi. Så att hon inte inser vad hon borde prioritera är ju ganska logiskt om en inte ens kan klara sig utan en minutiös budget (som hon säkert inte håller ändå... ).
Citera
2014-01-08, 17:03
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidUNot
Fast hon skrev ju(http://www.nattstad.se/bernyblue/knep-och-siffror-har-du-ocksa-svart-for-11622956) hur usel hon är på ekonomi. Så att hon inte inser vad hon borde prioritera är ju ganska logiskt om en inte ens kan klara sig utan en minutiös budget (som hon säkert inte håller ändå... ).

Just därför hon är i behov av en förvaltare om hon någonsin ska lyckas få rätsida på ekonomin. Hon prioriterar ju helt galet. Hon försöker ju inte ens. Hon är utan dammsugare, men hon prioriterar att köpa böcker och kläder istället.
Citera
2014-01-08, 20:32
Medlem
Hon får tydligen ångest av att ha mens.
Det ger henne hög ångest och otäcka flashbacks.
Hon upphör fan aldrig att förvåna med sina korkade
uttalanden.
Citera
2014-01-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterGalen
Hon får tydligen ångest av att ha mens.
Det ger henne hög ångest och otäcka flashbacks.
Hon upphör fan aldrig att förvåna med sina korkade
uttalanden.

Tyckte nog just det uttalandet var något utav de mest troliga.
Citera
2014-01-09, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Just därför hon är i behov av en förvaltare om hon någonsin ska lyckas få rätsida på ekonomin. Hon prioriterar ju helt galet. Hon försöker ju inte ens. Hon är utan dammsugare, men hon prioriterar att köpa böcker och kläder istället.

Hon skrev att hon hade blivit tvungen att krita två paket cigg, samma dag som hon skröt om att ett nytt bokpaket landat i brevlådan.... Hon beställer böcker när hon inte ens kan handla i närbutiken för under hundra kronor....
Och varför KÖPA böcker när ekonomin är så jävla taskig, böcker är gratis att låna på biblioteket. Men bjäääärnyy är väl för fin för bibliotek, det är inte glamouröst nog. Lånade böcker är för Den Grå Massan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in