2013-10-31, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Left.
Jag tror personligen att Emmas blogg på sinnergirls snart kommer vara ett minne blott.
För hon får väl en viss ersättning för att blogga där va? Det skriker rent ut sagt desperation och den målgrupp hon "ska" tilltala , tilltalas inte av "jag-är-sjuk-mår-dåligt-hjälp..."
Misstänker att Emma läser här på Flashback så tänkte bidra med lite tips till henne

1. Införskaffa en bättra kamera
2. Googla/kolla på tutorials hur man sminkar sig
3. Visst du kanske mår dåligt, men att lägga ut det i din blogg generar bara färre och färre läsare
4. Vissa upp en positiv och glad Emma på blogg/insta , fake till you make it!

Du glömde; Träna! Girl's a bit on da hefty side.

Sen fattar jag heller inte varför hon fixar naglarna så ofta? Bra gelnaglar ska sitta i 5 veckor, hon fixar dem var och varannan vecka. Onödigt och dyrt. Men det är väl sånt man använder pengarna till när man inte har egen lägenhet utan crashar os andra och slipper bry sig om inredning och diverse man behöver.
Senast redigerad av Pajnispung 2013-10-31 kl. 22:30.
Citera
2013-10-31, 22:49
Bannlyst
Nu orkar inte jag läsa igenom nästan 400 sidor. Kan någon vänlig själ sammanfatta för mig vad som hände efter boken Vingklippt Ängel, vad hon gör nu? Är hon fortfarande lika "emo" som hon var när hon skrev Vingklippt Ängel?

Likaså är jag fortfarande nyfiken på det faktum att hon är schizofren. Vilka är hennes olika personligheter? Är emo-Berny en personlighet och isådanafall, hurdan är den andra personligheten?
Citera
2013-10-31, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Likaså är jag fortfarande nyfiken på det faktum att hon är schizofren. Vilka är hennes olika personligheter? Är emo-Berny en personlighet och isådanafall, hurdan är den andra personligheten?
1. Läs på om schizofreni och kom tillbaka sen.
2. Berny är inte schizofren.
Citera
2013-11-01, 01:42
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Nu orkar inte jag läsa igenom nästan 400 sidor. Kan någon vänlig själ sammanfatta för mig vad som hände efter boken Vingklippt Ängel, vad hon gör nu? Är hon fortfarande lika "emo" som hon var när hon skrev Vingklippt Ängel?

1. Vad hon gör nu är att hon samlat på sig nya diagnoser (bla Asperger och ADHD) och påstår att hennes "schizofreni" är 90% borta samtidigt som hon erkänner att hon aldrig haft den diagnosen. Hon följer sitt vanliga hamsterhjul där hon hittar någon som hon blir "dödligt kär" i, sen har de några intensiva veckor, sedan går allt åt helvete, som vanligt.

Hon föll självklart tillbaka till drogerna, det sista hon var öppen med att hon varit beroende av var heroin. Hon har hunnit vara hemlös och kriminell på flera sätt. Hon bor numera i ett LSS-boende i Malmö som hon fått för att hon fejkat sig till diagnosen Asperger och därmed få den slags hjälpen. Hon påstår att hon jobbar med en ny bok men den kommer ingen få se eller läsa eftersom det kommer gå åt helvete som alla hennes planer.

2. Schizofreni och att ha multipla personligheter är inte synonymer. Att ha flera personligheter är inte att vara schizofren, helt enkelt. Berny har bara en personlighet: En uppmärksamhetstörstande lögnare som samlar diagnoser som passar henne för tillfället, och som aldrig någonsin tänker ta ansvar för något i sitt liv och växa upp.
Citera
2013-11-01, 04:24
Medlem
Lr så läser man hennes blogg och dömer själv:

http://bernyblue.se/
Citera
2013-11-01, 17:01
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Lr så läser man hennes blogg och dömer själv:

http://bernyblue.se/

Lr så slutar man analysera kvinnors kroppar eftersom det är totalt irrelevant för ämnet.
Citera
2013-11-01, 17:52
Medlem
AustraliaBrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Borde starta en ny tråd om Emma här, men jag såg hennes senaste inlägg på Sinnergirls.

"idag har jag varit på psykiatrin på möte.. Var väldigt givande och fick reda på att jag har ytterligare en diagnos. "

Vänta lite här, jag visste inte att man kunde få en diagnos bara sådär, för min egna del var det en lång jävla utredning innan.
Emma verkar SAMLA diagnoser på hög, och det lustiga var att dom kom så plötsligt.
Först var hon frisk och helt porrig, sen när hon gjorde slut med B så trillade diagnoserna in på RULLANDE JÄVLA BAND.
Någonting är lurigt här.

Undrar om hon ger sig själv diagnoser eftersom hon läst på internet om olika sjukdomar.
Fröken Scandal har taggat sin senaste bild med DID, PTSD, ADHD, Borderline och Epilepsi .
Citera
2013-11-01, 18:18
Medlem
Kardnialvokals avatar
Tycker det är dags att gå vidare. Emma och hennes ca två hjärnceller förtjänar inte att uppmärksammas. Hatar att Berny är nykter och sitter och myser hela dagarna. Hoppas hon träffar en riktigt likasinnad speciell vän snart som flyttar in efter några dagar och vars intressen är dra kola, kröka och ta selfies.
Citera
2013-11-01, 19:55
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Tycker det är dags att gå vidare. Emma och hennes ca två hjärnceller förtjänar inte att uppmärksammas. Hatar att Berny är nykter och sitter och myser hela dagarna. Hoppas hon träffar en riktigt likasinnad speciell vän snart som flyttar in efter några dagar och vars intressen är dra kola, kröka och ta selfies.

Det är bara att vänta och se, någon kommer det ju.
Citera
2013-11-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AustraliaBrazil
Fröken Scandal har taggat sin senaste bild med DID, PTSD, ADHD, Borderline och Epilepsi .

Vilken jävla ynkedom till störd och tragisk människa. Och på bloggen bjuder hon in till "knivsex"...
Det är nog bäst nu att inte ge denna pinsamma porr-spillra mer uppmärksamhet, hon tar alldeles uppenbart efter Berny och det behövs inte fler såna. Utan uppmärksamhet kommer dessa copycats att självdö. (Inte bokstavligt menat.)
Citera
2013-11-01, 21:12
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Vilken jävla ynkedom till störd och tragisk människa. Och på bloggen bjuder hon in till "knivsex"...
Det är nog bäst nu att inte ge denna pinsamma porr-spillra mer uppmärksamhet, hon tar alldeles uppenbart efter Berny och det behövs inte fler såna. Utan uppmärksamhet kommer dessa copycats att självdö. (Inte bokstavligt menat.)

Jag undrar dock vad Emma ska göra med sina diagnoser när hon bara är ett minne blott.
Kommer alla diagnoser magiskt att försvinna som Bernys schizo?
Citera
2013-11-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Well, I told you guys! Så den som mjäkade och tyckte det var "orättvist att klanka ner på Emma för hon har ju inte gjort något2, ser du NU?

http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/i-love-to-suck

Tjejen är ju helt desperat. behöver väl någon ny snubbe att bo hos då hon inte verkar ha egen lya så då får hon uppgradera porren till något hårdare.

Tsk tsk tsk, säger bara: Känner igen en bitch när jag ser en och..
Senast redigerad av Pajnispung 2013-11-01 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in