Citat:
Ursprungligen postat av
vaniljkex
Jag hoppas att det inte är på detta sättet som Maddie försvann.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17720008.ab
Nej det gjorde hon inte,så sent som idag har dom en misstänkt för brottet,och konstigt nog dog mannen för 4 år sedan.
Alltså vi måste ta detta i media med ett stort lass med salt.
De enda som har varit säkra på att Maddie har varit vid liv är McScams och media.
Vilka tjärnar pengar på att hålla storyn vid liv?
Media och McScams,och då menar jag speciellt brittisk media.
Bara den senaste tiden har det varit,pedofiler,två män i badbyxor,zigenare,kidnappad för adoption,maddie finns på en ö i medelhavet etc.
Även den senaste nyheten från idag att hon kidnappats och dödats av en fd. anställd får man ta med en stor tveksamhet.
Jag läste på ett annat forum där portugisisk polis hade skrivit,han jobbade inte med fallet,men han förklarade att dessa uppgifter i media kan omöjligen kommit ut från PJ,dom är bara en handfull utredare och har en vattentät sekretess kring fallet som skyddas av lagen.
Kan vara så att någon journalist har lyckats lokalisera PJ i sitt letande och utifrån det gjort spekulationerna.
Eller för den delen,det kan mycket väl vara någon eller några av McScams agenter eller advokater som slagit på djungeltrumman,om sex dagar återupptas Libel trail och där går det allt annat än bra för McScams då det kanske var dax att försöka vända på den trenden.
Ingenting,jag menar ingenting förvånar en längre i denna cirkus.