2013-10-30, 01:07
Medlem
KungPungPats avatar
Det ni inte fattar när ni pratar om plågor är att ni själva har valt att vara här och få testet som innebär dualitet dvs dag och natt, kvinna och man, svart och vit, ondska och godhet..

För det här är en dualitetsdimension men när man flyger i dom högre dimensionerna så förstår man att dualitet bara gäller här för alla har en blå kropp i astraldimensionen och i 5e dimensionen och uppåt så kan man välja sitt eget utseende och 13th Sun pratar om det att han brukar välja att ha ett lejonhuvud när han är där och det är så det är där för de är gudar där och dom håller inte på med massa dualitetstänk dom fattar karma och tollererar inga lögner så ni kan aldrig ljuga er in i en pånyttfödelse/himmelriket.

Nu får ni ursäkta för att jag blandade ihop 2 trådar nu och skrev om 13th Sun som är en youtubeanvändare som gör youtubevideos om den gömmda sanningen om allt..

men ändå jag tror ni bör se det om ni vill motbevisa era fejkreligioner som ni blindt följer mot abyssen som är en dimension under den här dimensionen dvs ii ett svart hål, som han talar om att många religiösa människor kommer hamna eftersom dom inte förstår spiritualitet handlar om trdjje ögat och naaturen och inte böcker och ignorans.

fred gott folk.
Citera
2013-10-30, 01:12
Medlem
KungPungPats avatar
Men andra ord ni har kommit hit för att svinga loss på utomjordingar som förslavat mänskligheten och skapat religioner och det är därför vi är i en dualitetsdimension för att vi ska kunna kriga och det kommer bli ett massivt krig på planeten mellan guds folk 10-15% av mänskligheten VS. satans arme och 85-90% av mäsnkligheten dvs dom som följde religioner och idoliserade andra än sig själv och levde ett fejkliv och gick bekåt i evolutionen mot dom människor som åt människans naturliga mat dvs levande frukt och grönt och levda karmafria liv fick hela sitt dna aktiverat och fick superkrafter.. Sen börjar kriget mellan neadertalarna och utomjordingarna VS. guds folk med superkrafter..

Och ni låter religioner lura er att äta djur och skapa karma och såklart vända andra kinden till när det gäller allt annat som förstör planeten och mänskligheten dvs religioner, politiksystem och ekonomisystem/slaverisystem. Jag sägr ni är på hal is nu i dessa sista dagar.

Plantera fröer för det är så ni blir av mer karma och inte genom att äta djur.

Fred gott folk
Citera
2013-10-30, 01:12
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Förunderliga plågor!
Snarare underliga plågor
Citera
2013-10-30, 01:25
Medlem
KungPungPats avatar
Trdje ögat motbevisar era jävla religioner för man kan flyga utanför sin fysiska kropp genom att meditera och jag har gjort det själv och det är det som är speciellt med att vara multidimensionell.

Religioner är inte en speciellt imponerande design må jag säga speciellt jämfört med naturen och designerna i människans dna och såklart dna är också en väldigt imponerande design som människan nu börjar använda var att spara info för det visa sig att dna är den perfekta lösningen på att spara mycket info på en liten yta och dom kan nu ha ett helt biblotak fyllt av böcker med info, i nånting så litet så du inte kan se det med ögat.

Ni kan själva gå in i erat eget dna och kolla gömmda historian och vad ni gjort i tidigare liv.

Ni har ett högre själv som ni säker förväxlar med nån jävla gud som är över er för erat högre själv er en högre version av er som ni kommer återförenas med genom pånyttfödelsen, ni använder bar 5% av erat DNa nu.

Det är erat högre själv som styr från högre dimensioner så om ni tex skriver ner saker som ni vill veta och göra bara så ni ser orden så lovar jag er att saker kommer börja hända i erat liv, det är så an manifesterar, man skriver ner vad man vill så ens högre själv kan se orden och hjälpa till från högre dimensioner.

Jag skrev ner att ja vill komma ihåg mina drömmar och astralresa och 2 nätter efter det så fixade mitt högre själv så att jag vaknade utanför min fysiska kropp och kunde flyga runt.

Men såklart är det inga krafter man bara får av nån jävla jesus eller gud utan det är ni som måste fatta att ni är gudar genom att ta reda på mer om erat tredje öga och kanske kolla på vetenskapen som berättar om trdje ögat och som öven motbevisar alla religioner som säger att tredje ögat är nånting ökännt och läskigt.

Slavdrivarna måste ha er rädda som fan för allt det är bara tråkigt att ni inte ser det.

Fred
Citera
2013-10-30, 01:29
Medlem
Luffarlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Designerna ljuger inte, människan är växtätande djur enligt designen på tarm, käke, tänder och magsäck..
Då bör du ta dig en biologilektion till. Det faktum att vi inte kräks, spyr eller blir offer för akut matförgiftning när vi äter kött (vilket alla andra djur gör när de försöker förtära något deras evolution inte förberett dem för att bryta ned) tyder på att människans allätare-status är ganska djupt rotad i vår biologi. Tarmar, tänder och magsäck ser exakt ut så som man kan förvänta sig för en ras som är utvecklad för att äta nära allt, åtminstone väldigt mycket, där inkluderad kött.

Vidare, det är också vedertaget bland biologer idag att kött, som rik protein-källa, spelat betydande roll för utvecklingen utav vår massiva hjärna. Ca 40% (give or take) utav vår metabolism går åt till vår svällande hjärna, vilket är grovt mycket mer än något annat ensamt organ i kroppen. Att föda vår hjärnan på enbart växter skulle kräva att vi spenderade varenda minut utav vår vakna tid till att äta. Vår kusin gorillan, som är ändå mycket större än oss, är växtätare och spenderar mer eller mindre all sin vakentid till att äta, och denne har en hjärna långt ifrån lika krävande som vår. Det är enbart i modern tid, med modern kokkonst, genmanipulation och kultiverade växter, som grönsaker kommit ikapp kött i näringsvärde.

Tyvärr, du har bara fel.
Citera
2013-10-30, 01:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarlasse
Då bör du ta dig en biologilektion till. Det faktum att vi inte kräks, spyr eller blir offer för akut matförgiftning när vi äter kött (vilket alla andra djur gör när de försöker förtära något deras evolution inte förberett dem för att bryta ned) tyder på att människans allätare-status är ganska djupt rotad i vår biologi. Tarmar, tänder och magsäck ser exakt ut så som man kan förvänta sig för en ras som är utvecklad för att äta nära allt, åtminstone väldigt mycket, där inkluderad kött.

Vidare, det är också vedertaget bland biologer idag att kött, som rik protein-källa, spelat betydande roll för utvecklingen utav vår massiva hjärna. Ca 40% (give or take) utav vår metabolism går åt till vår svällande hjärna, vilket är grovt mycket mer än något annat ensamt organ i kroppen. Att föda vår hjärnan på enbart växter skulle kräva att vi spenderade varenda minut utav vår vakna tid till att äta. Vår kusin gorillan, som är ändå mycket större än oss, är växtätare och spenderar mer eller mindre all sin vakentid till att äta, och denne har en hjärna långt ifrån lika krävande som vår. Det är enbart i modern tid, med modern kokkonst, genmanipulation och kultiverade växter, som grönsaker kommit ikapp kött i näringsvärde.

Tyvärr, du har bara fel.

Tyvär men biologik lektionerna saknar logik och dom ljuger för dig för människans kroppsdesign ljuger inte och cancer och alla sjukdommar kommer från nånstans och mycket bevisar att dom kommer från att människan inte vet om vilken mat som ska knsumeras och hur den ska konsumeras för att immunförsvaret ska göra en immun mot allt.

Ett växtätande djur behöver koka och steka sina djurmuskler eftersom annars skulle dom bli matförgiftade eftersom dom saknar ämnen i magen som kan hantera blodiga djurmuskler.. Jag bhöver inte ens nämna namnet på djuret.

Och problemet är att när man tillagar sin mat så tar man livet ur maten och när man gör det tar man syret ur sitt eget blod vilket skapar cancer och andra sjukdommar för immunsystemet fungerar inte riktigt utan syre i blodet.

Du tror att du är den smartaste allätaren på planeten, men du är den dummaste växtätaren i universum för du fattar inte och du kan inte googla och se skillnaden mellan växtätare och köttätare och dra dina egna slutsatser om vilken kategori du tillhör.

Det finns inga djur som går runt och tror att dom är ett annat djur än vad dom är hahahha det finns en anledning till att du aldrig nånsin kollat in på ett slakteri och varför dom håller dörren stängd om dom får välja och det är för att du aldir gskulle äta djur om du såg hur dom blev behandlade för att du ska äta kött och förgifta dig själv långsamt.

Och nej du är inte intelligent för att du fck bra betyg på biologik lektionen som saknar logik du har bara ett pappersbetyg som bevisar att du är en idiot som inte ställer så mycket logiska frågor om ologiska biologikhistorier om ökad komplexitets och misstags egenskaper när det gäller att designa naturens system och människans alla kroppssystem.

Men du är ingen talande apa hahahaa eller jo det kanske du är iof.. Men människan är ingen talande apa utan ett gående träd och slavdrivarna på planeten skrattar röven av sig att du går runt och tror att du är en apa trots att du kan kolla in i det eget dna och se exakt vad du gjort i tidigare liv och vad du kommer ifrån och hur historian ser ut.

Tyvär, du hara bara inte kollat in i ditt eget dna och du vet inte människans gömmda historia utan du har haft slavdrivarens version som sanningen för du trodde på utbildningar men tyvär så var det fejk och du behövs inte som slav dvs det finns inga jobb du slösade tid tyvär gör om dig till robot eller satsa på nya Jorden i 5e dimensionen om 4-7 år.
Citera
2013-10-30, 01:57
Medlem
KungPungPats avatar
Det som verkligen motbevisar islam rakt av är att det står i koranen att designern av allt liv vill att människan döder djur i guds namn för det är då ingen synd..

Speciellt när vetenskapen visar att människan är ett växtätande djur som har empati och kärlek för djur och medmänniskor.

För om koranen var orden från designern av allt liv så skulle det inte ignoreras att människan har empati och en själ som bryr sig om djur och mänskligheten, eller hur?

Det är inte orden från gud det är orden från anti-gud anti-ersjälva.. Tyvär.

Och designerna bevisar det frotfarande men tyvär måste ni vara en designergud själva för att se designerna annars kan ni falla ääven för dåliga designerlögner som religioner och politik.
Citera
2013-10-30, 02:04
Medlem
Luffarlasses avatar
Citat:
Tyvär men biologik lektionerna saknar logik och dom ljuger för dig för människans kroppsdesign ljuger inte och cancer och alla sjukdommar kommer från nånstans och mycket bevisar att dom kommer från att människan inte vet om vilken mat som ska knsumeras och hur den ska konsumeras för att immunförsvaret ska göra en immun mot allt.

Ett växtätande djur behöver koka och steka sina djurmuskler eftersom annars skulle dom bli matförgiftade eftersom dom saknar ämnen i magen som kan hantera blodiga djurmuskler.. Jag bhöver inte ens nämna namnet på djuret.

Och problemet är att när man tillagar sin mat så tar man livet ur maten och när man gör det tar man syret ur sitt eget blod vilket skapar cancer och andra sjukdommar för immunsystemet fungerar inte riktigt utan syre i blodet.

Du tror att du är den smartaste allätaren på planeten, men du är den dummaste växtätaren i universum för du fattar inte och du kan inte googla och se skillnaden mellan växtätare och köttätare och dra dina egna slutsatser om vilken kategori du tillhör.

Det finns inga djur som går runt och tror att dom är ett annat djur än vad dom är hahahha det finns en anledning till att du aldrig nånsin kollat in på ett slakteri och varför dom håller dörren stängd om dom får välja och det är för att du aldir gskulle äta djur om du såg hur dom blev behandlade för att du ska äta kött och förgifta dig själv långsamt.

Och nej du är inte intelligent för att du fck bra betyg på biologik lektionen som saknar logik du har bara ett pappersbetyg som bevisar att du är en idiot som inte ställer så mycket logiska frågor om ologiska biologikhistorier om ökad komplexitets och misstags egenskaper när det gäller att designa naturens system och människans alla kroppssystem.

Men du är ingen talande apa hahahaa eller jo det kanske du är iof.. Men människan är ingen talande apa utan ett gående träd och slavdrivarna på planeten skrattar röven av sig att du går runt och tror att du är en apa trots att du kan kolla in i det eget dna och se exakt vad du gjort i tidigare liv och vad du kommer ifrån och hur historian ser ut.

Tyvär, du hara bara inte kollat in i ditt eget dna och du vet inte människans gömmda historia utan du har haft slavdrivarens version som sanningen för du trodde på utbildningar men tyvär så var det fejk och du behövs inte som slav dvs det finns inga jobb du slösade tid tyvär gör om dig till robot eller satsa på nya Jorden i 5e dimensionen om 4-7 år.

Jag tänkte först ge ett ordentligt svar, men sedan slog det mig att jag har att göra med någon som är totalt galen, saknar verklighetsuppfattning, förlorade vettet för länge sedan, och slängde iväg sin sista bit förstånd redan i barndomsåren. Jag nöjer mig därför med att svara med följande:
Citera
2013-10-30, 02:21
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarlasse
Jag tänkte först ge ett ordentligt svar, men sedan slog det mig att jag har att göra med någon som är totalt galen, saknar verklighetsuppfattning, förlorade vettet för länge sedan, och slängde iväg sin sista bit förstånd redan i barndomsåren. Jag nöjer mig därför med att svara med följande:
LOL

Dagens bästa kommentar.
Citera
2013-10-30, 02:32
Medlem
KungPungPats avatar
Men kom ihåg att jag inte är en slav och jag tar inte åt mig eller bryr mig om vad andra tycker och tänker om mig, och speciellt slavar för dom skiter jag fullständigt i om dom fattar sanningen eller blundar för den hahaha det är erat liv inte mitt.

Det är alltid så roligt när ni slavar skriver precis som att ni vet att jag bryr mig om vad ni tycker och tänker om mig hahaha nej det är så dom har tränat er så att ni håller käften och inte är er själva och istället beter er som alla andra slavar som vänder andra kinden till för att ni tror på religioner och har satans penis så långt upp i röven så ni knappt förstår att hand pung daskar mot era baklår.. Men nånting hör ni som daskar iaf.

Ateister är inte bättre än religiösa idioter för båda grupperna tror på saker men ingen vet nånting trots att designerna som motbevisar religionernas logik finns överallt.
Citera
2013-10-30, 05:24
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Det är alltid så roligt när ni slavar skriver precis som att ni vet att jag bryr mig om vad ni tycker och tänker om mig hahaha nej det är så dom har tränat er så att ni håller käften och inte är er själva och istället beter er som alla andra slavar som vänder andra kinden till för att ni tror på religioner och har satans penis så långt upp i röven så ni knappt förstår att hand pung daskar mot era baklår.. Men nånting hör ni som daskar iaf.

Det är alltid roligt att läsa vad du skriver. Man slutar aldrig att förvånas över vad du ska hitta på härnäst. Dock kan man känna sig lite mentalt och intellektuellt våldtagen efter en stund.
Citera
2013-10-30, 05:33
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Det är alltid roligt att läsa vad du skriver. Man slutar aldrig att förvånas över vad du ska hitta på härnäst. Dock kan man känna sig lite mentalt och intellektuellt våldtagen efter en stund.
Det enda positiva med Kungs och DoÅs återkomst, är att man får lite nytt och fräscht signatur-material.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in