2013-10-21, 20:33
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkan
Funderar på Harry Potter.

Nån som har tips på vad mer än en: Gryffindor slips, glassögon samt trollstav som kan behövas?

Känns som något fattas.

Är inte så inne i hela Harry Potter grejen, men en cape kanske?
Citera
2013-10-21, 22:07
Medlem
Harikiriis avatar
Tja, hade tänkt att vara en fånge. Måste ha tatueringar i ansiktet men vet inte hur jag ska gå tillväga?
Citera
2013-10-21, 22:32
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Funderar på Harry Potter.

Nån som har tips på vad mer än en: Gryffindor slips, glassögon samt trollstav som kan behövas?

Känns som något fattas.
Något fattas. Ett blixtformat ärr i pannan, spunkan.

Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Tja, hade tänkt att vara en fånge. Måste ha tatueringar i ansiktet men vet inte hur jag ska gå tillväga?
Gnuggisar är svinbra! Skulle gissa på att de finns vid leksakshyllan på mataffären. Om du absolut inte hittar några kan du be en polare som är skaplig på att teckna att köra ett rejs med spritpennan. Jag är seriös. Inte ultimat men om du verkligen inte får tag på några temporary tattoos.
Citera
2013-10-22, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Något fattas. Ett blixtformat ärr i pannan, spunkan.

Just ja, hur kan man glömma det. Vad för sorts smink behövs för att fixa det?
Citera
2013-10-22, 08:25
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Just ja, hur kan man glömma det. Vad för sorts smink behövs för att fixa det?
Man behöver inte göra det svårt för sig. Om du känner en kvinna kan du fråga henne om hon har en "läpp-penna". Det är vad det låter som, ett läppstift i pennform. Jag tror det håller ännu bättre om du sprejar lite hårsprej över.
Citera
2013-10-22, 17:30
Medlem
Vill klä ut mig till Raul Duke i fear and loathing in Las Vegas och hittar bara kostymer från USA. Ett annat alternativ är breaking bad kostym som någon tidigare nämnt. Tips på sidor eller affärer i Stockholm som kan tänkas ha sådant ?
Citera
2013-10-22, 21:16
Medlem
Letar efter en simpel mask att ha på mig, ungefär som Vendetta masken fast lite unikare.. Tips? Har letat igenom Partykungen och några andra sidor men ej hittat något roligt
Citera
2013-10-23, 17:57
Medlem
Tjenare alla maskeradflashbackare! Snart halloween och då blire fest!
Köpte en Jigsaw dräkt förra året! Från Partykungen, länk: http://www.partykungen.se/saw-puppet-maskeraddrakt.html
Jag som är så himla klantig ibland hittar inte min kavaj till dräkten, antagligen har jag slarvat bort den på nogåt vis.
Jag har redan en kavaj som är i liknande färg som dräkten jag köpte. Kommer köpa en röd fluga och röd näsduk till fickan. Nu till frågan. Vilken färg på skjortan ska jag köpa? Vad tycker ni? En svart skjorta eller en vit skjorta med en svart väst ovanför? Jag vet inte riktigt vad som blir bäst.
Citera
2013-10-24, 18:13
Medlem
janssonkarls avatar
Tja!

man tänker ju varje år att man ska vara i tid till nästa år men samma sak som vanligt ute en vecka innan och vet inte vad jag ska va heller någon som har några tips?? hittils har jag väl funderat på!

Präst
Frankenstein
Gandalf

MVH JK
Citera
2013-10-24, 22:06
Medlem
ibutus avatar
Ös på med förslag på något enkelt jag kan klä ut mig till imorgon/lördag! Helst något som går att fixa hemma eller köpa i affär

Tack på förhand
Citera
2013-10-24, 23:10
Medlem
Sitter i samma sits som de ovan, hjälp vore mycket uppskattat. Det jag funderat på hittills är typ turist men de känns lite tråkigt.
Citera
2013-10-26, 15:26
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Tja!

man tänker ju varje år att man ska vara i tid till nästa år men samma sak som vanligt ute en vecka innan och vet inte vad jag ska va heller någon som har några tips?? hittils har jag väl funderat på!

Präst
Frankenstein
Gandalf

MVH JK

Präster är ju rätt läskiga, det tycker jag du kan vara. Kanske en död präst eller en äcklig frikyrkopastor som ska hålla på och "välsigna" folk.

Annars kan man klä ut sig till djur, känslor eller matvaror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in