Vet inte riktigt om det här är rätt kategori, men min kompis Alexandra, ska ha sin studentskiva och temat är något som börjar på första bokstaven i sitt namn, alltså A.
Hon vill gärna ha något som är typ "sexigt" eller fint, men funkar även med andra tips som är lite roligare? har ni några förslag vad hon kan klä ut sig till? Som börjar på bokstaven A?
Lämna gärna lite tips så är ni super gulliga!
Vet inte riktigt om det här är rätt kategori, men min kompis Alexandra, ska ha sin studentskiva och temat är något som börjar på första bokstaven i sitt namn, alltså A.
Hon vill gärna ha något som är typ "sexigt" eller fint, men funkar även med andra tips som är lite roligare? har ni några förslag vad hon kan klä ut sig till? Som börjar på bokstaven A?
Lämna gärna lite tips så är ni super gulliga!
Sexigt är nog en bedömningsfråga men Anus abbeddissa, abbot eller varför inte abborre.
Jag har en orange overall hemma sen förra året som ska vara typ som en fängelseoverall. Tänker typ klippa sönder den och visa lite ben med fishnetstockings och grejer. Lite blod från huvudet och tufsigt hår. Vad är liksom mest.. "trovärdigt"? Ska jag sminka mig som zombie i den dräkten eller ska jag vara förrymd mentalfånge?
Jag har en orange overall hemma sen förra året som ska vara typ som en fängelseoverall. Tänker typ klippa sönder den och visa lite ben med fishnetstockings och grejer. Lite blod från huvudet och tufsigt hår. Vad är liksom mest.. "trovärdigt"? Ska jag sminka mig som zombie i den dräkten eller ska jag vara förrymd mentalfånge?
Att klä ut sig till en "zombie fånge" känns lite långsökt. Däremot låter en förrymd mentalpatient rätt häftigt.
Senast redigerad av eun 2014-10-03 kl. 22:13.
S är temat på maskeradfesten. Vill inte köra på Stålmannen eller spiderman då det känns lite tråkigt. Vill ha nått som sticker ut lite men kommer inte på någonting just nu. Vet de finns massor så hjälp mig! Kille på 180cm om det kan vara till nån hjälp!
Köp teaterblod, finns i både kapslar man tuggar på och i flaskor av olika storlekar. Både koagulerat och vanligt blod finns.
Tss kompis! Här hemma kör vi och har alltid kört med sirap blandat med karamellfärg! Du får en fin konsistens och en tjock röd färg om man bara blandar rätt. Det blir asballt och bättre än något fejkblod jag har sett.
Tjenare!
Vi är ett gäng killar (4st) och tjejer (4st) som ska klä ut oss till halloween.
Vi tänkte köra halloweeninspirerat filmtema!
Alla är vältränade och ser bra ut så lättklätt gör ingenting
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!