Nyår närmar sig och jag känner att jag vill vara ute i tid denna gång! Dom som har arrangerat har skickat ut ett mail att dresskoden är "Dressat med en touch av festival". Jag tycker det var ett svårt tema så jag behöver tips på vilka kläder man kan ha!
Okej, frågan är enkel. Vad ska man va utklädd till på en fest där temat är decenniet som gått? Och jag vill inte ha terrorist som förslag för de kommer de flesta vara utklädda till. Kom med några bra förslag som inte är så svåra att genomföra
Jag ska på maskerad med Sagofigur-tema, så allt från barnböcker till disney filmer antar jag. Något lätt men ändå inte så man får förklara sig varje gång? ://///
Jag ska på maskerad med Sagofigur-tema, så allt från barnböcker till disney filmer antar jag. Något lätt men ändå inte så man får förklara sig varje gång? ://///
Kör Mowgli (för att sätta en twist på det så låter du en stor dase sticka ut ur skynket)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!