Citat:
Ursprungligen postat av
Cilang
Du hade brytt dig 0.000000 men jag hade brytt mig 100.000000. Precis lika mycket som jag bryr mig idag, seger som seger. Sverige är kvar och vi slog grannarna, det är allt som spelar roll. Jag har haft den här diskussionen tidigare i tråden, så vill inte fylla tråden med samma sak en gång till. Men om du vill fortsätta diskutera det här är det bara gå tillbaka några sidor, studera mina åsikter och skriva vad du tycker

Hela journalistkåren är enig med dig. Jag däremot ser bra resultat bara mest som ett kvitto på att man har gjort ett bra grundarbete innan, det steget innan som intresserar mig, det är på träningarna man vinner tävlingar, är det jämnt i tävling beror det på att man inte har skaffat sig ett försprång i träning.
De enda resultat Sverige visar idag är från Fidde-tennis, för även Normans akademi bygger på det, det är Ferrer-tennis, allt du kan styra över själv fys, kost, taktik, mentalt osv skall du se till att göra 100.00%, att bli Federer i bolltalang är däremot väldigt liten chans att nå oavsett hur hårt man övar.