Citat:
Ursprungligen postat av
Gincan
Tomic ut i round 1 mot Feli Lopez

Han avslutar året med 21-16, och har inte lyckats göra väsen av sig i en enda turnering över 250 nivån. Han har gått baklänges den här säsongen,
dags att dumpa pappa nu 
Jag har sagt det förut, detta är en absolut nödvändighet. Det finns en risk att han slarvar bort en potentiellt fantastisk karriär annars.
Intressant var också att hans bästa insats denna säsong (av vad jag har sett) var i Wimbledon där hans pappa var portad från turneringsområdet. Jag ser Tomic som en potentiell vinnare av Wimbledon i framtiden men då måste han dumpa sin psykopat till farsa, åtminstone från allt som har med tennis att göra.
Dimitrov gjorde bra ifrån sig mot Llodra idag. Inget vidare spel från fransmannen dock, som även annonserade att nästa säsong blir hans sista som proffs. Då kan man väl säga att det inte kommer att finnas någon renodlad S&V spelare kvar på touren 2015. Jag vet i alla fall ingen som har den spelstilen i lika stor utsträckning som Llodra.
Citat:
Ursprungligen postat av
BleAivano
Detta var ju verkligen på tiden, bra nyheter. Hoppas att det blir någonting av det också. Folk som inte följer tennis skrattar ut sporten när de slår på TVn och hör detta oväsen och jag förstår dem fullt ut. Jag kan inte minnas senast jag såg på en match med Azarenka och Sharapova där jag inte hade ljudet avstäng och lyssnade på musik istället. Jag hoppas verkligen man får bort dessa överdrivna skrik från sporten.