Citat:
Ursprungligen postat av
chrissie67
Mitt första inlägg! Jag har följt tråden rätt så länge nu och jag måste säga att efter att ha läst fup så är jag övertygad om att KJ är skyldig.
Först alla tekniska bevis som talar för att det är KJ.
Han ljuger.
Alla felsägningar och han försäger sig.
Verkar nästan ha vanföreställningar bland annat med tanke på de vittnen som säger att KJ har kört på dom bakifrån, kört om och har försökt att preja av dom från vägen och lagt sig före. Då har polis stått och stoppat den bakomvarande och säger att KJ ringt och sagt att han är förföljd.
Känt sig hotad.
Plus en hel del annat också.
Kollade lite på google angående schizofreni. Känns spontant som att det är mycket som stämmer in på KJ.
Nu ställer inte jag någon diagnos här! Med tanke på vissa som rasar över detta och kallar det respektlöst..då tycker nog jag att det är mer respektlöst att sitta och hänga ut MB och AN som bevisligen inte har med saken att göra. Snudd på trakasserier tycker jag.
MrsMagoo Måste bara säga att du har verkligen samma tänk som jag i detta. Du har skrivit en del gånger precis det jag har suttit och tänkt. Rent hajat till

Vilka tekniska bevis? är ju precis det ( DOM ) inte har mot han....dom har ingen teknisk bevisning där du inte kan väcka tvivel.
Säger inte att KJ är oskyldig, men jag säger att denna utredning är en jävla Kalle-Anka utredning finns så många luckor som dom inte lyckats stänga...dessa öppna luckor är något som en bra försvars advokat kan använda sig utav och väcka ( rimlig tvivel ) och om det görs så promenerar han fri, kanske inte för att han är oskyldig, utan för att dessa jävla nötter till polis & åklagare har klantat sig glamoröst mycket.
1. ingen mordplats
2. ingen styckplats
3. Dom kan inte binda KJ till platsen där kroppen/benen hittats via teknisk bevisning
4. inga vittnen som inte ( fabulerar )
Allt är som en gröt & vänta ska ni få se, det kommer även rådmännen i tingsrätten tycka, kan hända att han blir dömd där & det beror på att det enbart sitter lekmän & dömer i tingsrätten, vänta tills han kommer till hovrätten, där alla är utbildade jurister, då kommer det krävas mer än nuvarande indicer för att döma honom bortom all rimlig tvivel