Citat:
Ursprungligen postat av
pikespeak11
jag har tidigare vart hardcore att Cibba gjort det! ...men efter läst 2016 sidor på betald arbetstid (okay scrollade 40 procent!!) så vette fan...det som fick mig att börja tvivla var typ nåt som hans yngre bror sa... nånting åt hållet "mannen är typ handikappad, han klarar inte ens av att borsta sina egna tänder, läraren på "aspie"utb. i övertorneå utryckte väl det ännu bättre.. "han är ett skolexempel på en aspergers"
Hur skulle denna dokumenterat semiretard ligga bakom, samt lyckas dölja ett av sveriges värsta mord genom tiderna (om inte det värsta!).."det som dock talar duktigt emot han är tejprullen och blodet... hmm blir inte klok på detta!
M.B spåret borde ha körts parallellt mycket längre...detta kan vara ett historiskt ödesdigert misstag av polisen.
Aspergers är ett handikapp med både för och nackdelar. Aspies är inga idioter, tvärtom så brukar dom ha en IQ över genomsnittet. Detta stämmer oxå på Kj, han hade en 7a på Iq testet på mönstringen.
Jag är ganska övertygad om att KJ har gjort detta. Sen tror jag oxå att han var packad nästan dygnet runt dagarna efter mordet, därför har han inte undanröjt alla bevis, tex blodet i bilen. Han fick helt enkelt inte tummarna ur röven för att fullfölja sitt planerade mord.