2013-10-25, 09:09
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Idiot! Fattar du inte att jag antydde att hennes USA-karriär skulle gå åt helvete? Och i nästa andetag erkänner du att du gick på Cissis löjliga bluff Är du femåring eller har du bara IQ som en sådan?

Hoppas jag inte blir ihjälgasad av dig nu. Du går ju antagligen på nazistpropaganda, så du är nog lika dum.
Citera
2013-10-25, 09:13
Medlem
fjolla666s avatar
Haha vad pinsamma ni haters är! Ni retar upp er på vissa personer på radio1 men kan tydligen inte låta bli att lyssa på dom. Skaffa er ett liv er patetiskta människor!
Är ganska enkelt. Tycker man inte om personen, kanalen eller programmen så låt bli att lyssna!
Citera
2013-10-25, 10:27
Bannlyst
Haha! Bertil ringde in till Rusz nyss och berättade att han drack saft ur en nappflaska och hade blöja. Tyvärr genomskådade kärringen honom.
Senast redigerad av Farbror Adolf 2013-10-25 kl. 10:30.
Citera
2013-10-25, 12:00
Medlem
Har Eva Rusz gjort någon psyolterapeutisk analys av det plötsliga beslutet att lägga ned radiokanalen?
Citera
2013-10-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Haha vad pinsamma ni haters är! Ni retar upp er på vissa personer på radio1 men kan tydligen inte låta bli att lyssa på dom. Skaffa er ett liv er patetiskta människor!
Är ganska enkelt. Tycker man inte om personen, kanalen eller programmen så låt bli att lyssna!
HÅLLER PÅ DIG!
Jag tycker inte om allt som radio 1 serverar men är det något jag inte uppskattar stänger jag av radion.Tyvärr finns det ingen alternativ för andra kanaler lyssnar jag inte på.
Citera
2013-10-25, 15:04
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
HÅLLER PÅ DIG!
Jag tycker inte om allt som radio 1 serverar men är det något jag inte uppskattar stänger jag av radion.Tyvärr finns det ingen alternativ för andra kanaler lyssnar jag inte på.
Radio 1 var ännu en glass som smakade jordgubb och det behövs inte ännu en sådan. Vad som behövs är en ny kanal som på något sätt spelar med i den tid vi idag lever i. Det är bara att fatta läget som är det att det inte behövs ännu en P3 kanal där ett gäng muppar sitter och snackar om allt vi redan hört 100 gånger. Radio 1 är det samma som SR kanalerna och hur bra de går får du gissa dig till, fanns något annat tror jag knappast att SR skulle överleva men när de i praktiken har monopol kan de köra på som de alltid gjort. Att P3 är populärase kanalen bland ungdommar säger nog det mesta om hur läget är.

Skall man idag starta en kanal måste den vara ny och ge något som andra inte erbjuder, att en trött Robert Ascher sitter och tar emot samtal där folk driver med han är kul att lyssna på någon gång då och då men inget man kan bygga en kanal kring. Problemet är att de som har pengar och kontakter att starta en kanal inte har något intresse av att vara nyskapande eller ge folket vad de vill ha för de lever gott på hur det är idag. Att Radio 1 läggs ner rör inte mig eller någon annan i ryggen, möjligen polare till de muppar som arbetat på Radio 1 tappar möligheten att skryta om att de känner radioprofil X men vem bryr sig om en radioprofil som inte har lyssnare. Pod casts har mer lyssnare än de mest populära programmen på Radio 1 så nerläggningen är fullt naturlig. Om 1 år kommer folk ha glömt Radio 1 för ingen bryr sig om kanalen idag.
Citera
2013-10-25, 15:09
Medlem
Oliveiras avatar
Haha har råkat lyssna lite förstrött i några dagar nu och det är patetiskt med alla som ringer in och beklagar sig över att kanalen ska läggas ner. Att det rör sig om människor utan liv, som Historie-Lennart. Allra mest tramsiga är ju de idioter som påstår att det fria ordet är hotat.

Den enda ironin är att det är inte den usla kvaliteten som gör att kanalen läggs ner utan frånvaron av reklam.
Citera
2013-10-25, 15:19
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseman3
...... LÄS DETTA.........
Skriv under vår namninsamling som vi ska lämna in till chefen på MTG. Tacksamma om så många som möjligt kan skriva under så vi kan få ha kvar denna underbara kanal med alla programledare! http://www.skrivunder.com/radda_radio1

Kom ihåg att ni måste bekräfta att ni har skrivit under i ett mejl som kommer efter en stund.

Det spelar ju ingen roll med tramsiga namnunderskrifter när folk inte lyssnar på kanalen.

Karem kunde få ett eget program någonstans. Ringer han in fortfarande?
Senast redigerad av Oliveira 2013-10-25 kl. 15:22.
Citera
2013-10-25, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Radio 1 var ännu en glass som smakade jordgubb och det behövs inte ännu en sådan. Vad som behövs är en ny kanal som på något sätt spelar med i den tid vi idag lever i. Det är bara att fatta läget som är det att det inte behövs ännu en P3 kanal där ett gäng muppar sitter och snackar om allt vi redan hört 100 gånger. Radio 1 är det samma som SR kanalerna och hur bra de går får du gissa dig till, fanns något annat tror jag knappast att SR skulle överleva men när de i praktiken har monopol kan de köra på som de alltid gjort. Att P3 är populärase kanalen bland ungdommar säger nog det mesta om hur läget är.

Skall man idag starta en kanal måste den vara ny och ge något som andra inte erbjuder, att en trött Robert Ascher sitter och tar emot samtal där folk driver med han är kul att lyssna på någon gång då och då men inget man kan bygga en kanal kring. Problemet är att de som har pengar och kontakter att starta en kanal inte har något intresse av att vara nyskapande eller ge folket vad de vill ha för de lever gott på hur det är idag. Att Radio 1 läggs ner rör inte mig eller någon annan i ryggen, möjligen polare till de muppar som arbetat på Radio 1 tappar möligheten att skryta om att de känner radioprofil X men vem bryr sig om en radioprofil som inte har lyssnare. Pod casts har mer lyssnare än de mest populära programmen på Radio 1 så nerläggningen är fullt naturlig. Om 1 år kommer folk ha glömt Radio 1 för ingen bryr sig om kanalen idag.
Problemet är att radio som media har förlorat mark mot andra medium.SR kommer av förklariga skäl aldrig läggas ner hur dåliga och pk vänliga program än är.Hur många lyssnare har p2 en solig lördag?några lyssnarsiffror har jag aldrig blivit informerad om fast jag är med och sponsrar.
Jag är trött på monopol....Ha kvar massa skitkanaler som spelar samma sörja om o om igen och småtrötta programledare som återger vad som som man läsa själv i se o hör!
Citera
2013-10-26, 02:20
Medlem
Smackyheads avatar
Lyssnar på dagens Aschberg. Första som ringer säger att killen (åskådaren) som blev skjuten i Tensta nu amputerat benet. Stämmer det?
Citera
2013-10-26, 02:37
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilisten
Jag är HELT enig med dig. Jag har ledsnat på Radio1 pga av dessa jävla tröttsamma stammisar som aldrig har något att komma med och JA jag räknar in den där förbannade historie-Lennart i "inget-att-komma-med-kategorin. Han själv skulle hävda motsatsen, definitivt.

Väck med stammisarna så hade jag stått ut med Aschberg och kanske även Eva och Cissi. Fast bara kanske. Den där hund-Steen får de gärna göra sig av med oavsett. Tål inte fjanten.

Radio1 skulle kanske haft en chans om de hade drivit en konsekvent negativ linje som påstod att det är FEL på Sverige. Om det är ur ett höger, vänster eller libertarianskt perspektiv spelar mindre roll. Men det gäller att hitta några hundratusen som hakar på resonemanget. Radio1 hade inget konsekvent resonemang.

Hundar. Svartsjuka. Sport. Roligt och tokigt.

Det duger inte.

För att ta ett övertydligt exempel: en svensk variant av Alex Jones hade nog funkat bättre. Jag menar inte att det måste vara foliehattande men det måste vara DÖMANDE.

Folk gillar dömande men skiter i teman som "Har du ljugit någongång? Med Cissi Wallin!"
Citera
2013-10-27, 01:29
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Lite snabba fakta om skitkanalen Radio1:::

Robert Ascberg kommer klara sej. Han kan jaga vildsvin och älg och bli självförsörjande.
Gert Fylking kan gå i pension och ställa upp som ordförande för PRO.
Johan Kindmark erbjuds nytt jobb på ViaSat.
Cissi Wallin kommer att få svårt med jobb. På sin höjd kan hon fakturera 6-10 tusen per månad. Vräks från lyan på Södermalm kanske när hon kanske blivit dumpad ) För ful och för rasistisk för TV rutan.
Shabnam Mahmoudkhan en kurdisk inkvoterad tjej utan vidare bildning. Hon talar grammatisk fel svenska med brytning och så har hon en stor näsa. Även en homosexuell bror har hon. Hon kommer bli arbeitslos men kan leva av sin papas svarta cash om han har några.
Eva Rusz "Lika barn leka bäst" Eva. Kommer att chilla med deltagare från "De dejtbara" ni vet de mentalt retarderade som dejtar varandra utan att tänka på att det kondomen kan spricka och ge upphov till lågbegåvade avkommor. Eva trivs med exv. ariella, Björn m.fl från de odejtbara eftersom hon sagt att hennes mamma är dement. Demens är ärftligt och Eva Rusz har många symptom på demens! Gert Fylking är den skarpare kniven. Eva är dessutom olycklig efter dumpningarna som ger hög självmordsrisk.

Gemensamt för Eva Rusz och Cissi Wallin är att se är kvinnor med relativ låg IQ och de har svårt att få förhållanden med män att funka. Stor säkerhet så kommer båda dessa feminister med dålig mental kapacitet att sluta som alkoholiserade självdestruktiva singlar som dricker av Maria Montazamis vin

Jag kan inte verifiera att CiSSI WALLIN är HIV-positiv kanske blandades hon ihop med EVA RUSZ om att ha HIV/AIDS?

Edit:
fjolla666 är en bögflata som jobbar på Radio1 och snart ARBEITS-LOS auf DEUTSCH!
Senast redigerad av Rafi-IBR 2013-10-27 kl. 01:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in