Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Sen kommer katastrofen själv och det är den vidriga dampmänniskan Cissi Wallin. Står inte ut med att höra hennes röst och någon med oförskämd person i radio får man leta efter. Hon tål ingen som säger emot och skriker att nu är det många som ringer eller att det är reklampaus. Håller någon med henne så kan hon snacka hur länge som helst och skrattar gällt. Fy fan vilken monsterkvinna och jag hoppas hon aldrig får något barn som inte får veta vilket kön hen har. Så djävla sjuk och narccistisk kärring som borde försvinna ur etern.
Kim tjatar också om sitt genus-skit och ska vara så djävla politisk korrekt i allting. Vad pengarna ska tas ifrån då alla ska typ ha exakt lika mycket av allting framgår inte.
Gert är lite gubbsjuk och tror sig ha rätt i allting och vet bäst. Tröttsamt.
Cissi Wallin står för alla åsikter själv och det är enbart dom som gäller. Alla inringare ska hålla käften och hålla med människan annars läggs luren på fort som fan.Blabla bla blablabla...........
Ganska träffsäkert, men ändå lyssnar man ju gärna! :-)
Eva Rusz är otroligt självcentrerad, definitivt kbt-skadad, men har en mysig ton i rösten. Jag älskar när hon använder ordet "duttar", och hennes skratt är som en porlande bäck. Intressant människa, helt enkelt.
Cissi har spårat ur. Jag får mensvärk av att lyssna på hennes aggressiva pk-het och hur hon anklagar inringare som inte tycker likadant för att använda "härskarteknik", men gör exakt likadant mot nästa inringare.
När Cimon är med blir det tonårsdisco och larvigt fnitter. Kanske fröken Wallin är lite smygkär i Cimon. Hon känns bara ostadig just nu.
Kim är pk-sliskig som en prästdotter, men har en bra röst och en trevlig ton. Hennes skratt är också guld!