2013-08-23, 19:59
Bannlyst
Fan va drygt det måste vara att bli beroende av tunga opiater/opioider i det mörka mellan mjölks landet.
Ni kommer inte ha råd med något förutom ful opioider , som Svenssons sitter på tramadol , kodein och liknande bajs.Vilket belastar lever /njurar , mage.Rävgift är vad det är och även så kallad "naturlig" vara
Är oftast utblandad med massa skit.Inte så konstigt kanske när till och med low life droger som gräs
Besprutas med någon form av glas.

Nej ut med er och ta en löprunda.
Citera
2013-08-26, 23:57
Bannlyst
Kom över ett gäng fentanyl plåster (25mcg) för några dagar sen, har förövrigt ingen opiat tolerans och när jag väl tar opiater/opider brukar jag inte behöva speciellt stora doser

Tog tillfället i akt idag och rökte 1/20 av plåstret (glödlampa), kände lite effekt men inte överdrivet mycket

Läste runt lite på drugs-forum, förövrigt verkar hela fentanyl delen av forumet överhypa doseringen, t.ex:

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=148708

Där tycker dom att man ska dela upp ett 25mcg plåster i 80 delar för att röka det vilket låter väldigt lite för mig

Så frågan är, är det verkligen så lätt att överdosera när man röker det? Har fått för mig att fentanyl, like heroin är 'svårt' att överdosera när det röks men jag antar att jag har fel och att jag har haft tur att jag inte har fallit av pin?

Någon med erfarenhet av rökning av plåstrerna som kan upplysa lite av era erfarenheter och doseringar?
Citera
2013-09-20, 16:20
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ictorys
Hur är det att få tag på fentanyl i eran stad? Lätt/svårt?
Hur får du tag på det kran/polare/bekant?
Vad ligger priset på i din stad i mg?

Just precis vad jag oxå funderar på! Att det ska vara så helvetes dyrt :-) min vanliga kran sitter inne eller är på rehabeller ngt. Har endast kunnat köpa via mailkranar men det är superdyrt. Nu har min kran höjt priset till 1000 kr för 100ugh. Jag som köpte dessa för 200-300kr st av min förra kran.

Tyvärr är jag helt fast och måste ha, så jag ruinerar mig själv och sitter snart med skulder som är oreparerbara. Har försökt trappa ner men opiater är det enda som lindrar obotlig ångest och får mig att kunna sköta, jobb, ansvar etc. Haft ångest kroniskt sedan 1999 och för ca 2-3 år sedan började jag medicinera med fentanyl och kunde börja leva igen. Synd att man inte kan få recept på dessa mot ångest utan att man först måste ha obotbar cancer typ.

Skulle vara intressant att höra som sagt vad andra betalar, fast å andra sidan har jag ingen säljare att börja förhandla med:-)
Jag bor i Sörmland för övrigt. Min kran som jag köpte billigt av bodde i stlm.
Citera
2013-09-20, 16:48
Bannlyst
Stor kuk är liten tröst i en fattig familj. Så kan man sammanfatta det hela...
Även om man får det utskrivet så är det ingen garanti att samma läkare kommer vara där för evigt så bättre och inte börja..

Man tror att man har kontroll. Man tror så jävla mycket, sen så rasar korthuset...
Och det blir 1000 ggr sämre än vad det var från när man började.
Citera
2013-09-21, 18:09
Medlem
LinLins avatar
Har fått tag på 16 plåster på 25 µg och 10 stycken på 50 µg. Har aldrig tagit opiater förut. Läste i en annan tråd att man skulle dela upp en 25 µg i nio bitar och undrar nu om jag skulle palla det eller dö, typ.
Citera
2013-09-21, 20:10
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinLin
Har fått tag på 16 plåster på 25 µg och 10 stycken på 50 µg. Har aldrig tagit opiater förut. Läste i en annan tråd att man skulle dela upp en 25 µg i nio bitar och undrar nu om jag skulle palla det eller dö, typ.

Släng dom åt helvete. Inte nog med att du riskerar att dö av denna lömska substans, du riskerar att hamna i ett riktigt jävla misärliv. Att börja med opiater/opioider är inte ett smart drag, och särskilt inte när det handlar om så tunga.

Men, det är ju ditt liv och du gör som du vill. Det är dock inte många som inte ångrar sig när de väl hamnat i ett beroende (vilket kan gå snabbt).
Citera
2013-09-21, 23:44
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Säger som personen ovan mig, sälj/skänk till någon van bekant eller släng dem. Om man har någon önskan att hamna i ett beroende av opiater så bör man nog börja med en svagare variant och jobba sig uppåt, inte slå på det starkaste första gången!
Om du nu mot förmodan ändå tänker använda dem, gör det med någon som är van vid opiater och speciellt helst då Fentanyl, då den är riktigt lurig!

Lycka till och ta det försiktigt!
Citera
2013-09-26, 21:09
Medlem
auriels avatar
Jag gör alltid nässpray eller klistrar en bit i munnen. Torka torrt under läppen och klistra.MEN säger som tidigare det ät OTROLIGT lätt att fastna. Jag är beroende, funkar inte utan och nu suger livet då jag inte längre får tag i plåster.
Beställde nyligen av min mailkran men jag börjar misstänka att jag är blåst utav denna. Hopplöst att få tag i nu för tiden. Inte värt att bli beroende av dessa! Bli beroendebav ngt som går att å tag i framöver i ställlet
Citera
2013-10-04, 20:42
Medlem
Har fått 2 olika tillverkare på mina Fentanyl plåster. Har det någon betydelse egentligen vilken av dom man använder eller nyttjar etc?
Citera
2013-10-22, 22:51
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:

Nu har jag aldrig kommit i kontakt med Fentanyl. Men även jag skulle tänka till ett tag innan jag börjar hålla på med detta. Jag ligger redan i riskzonen för Sub, detta handlar dock inte om att vara någon slags moralspridare, i slutändan är det ju ditt vall. Men ger man sig in i leken får man leken tåla som det så fint heter.
Citera
2013-10-22, 23:48
Medlem
rEEgs avatar
Citat:

Inte för att vara en PK-idiot men har du aldrig kört på opiater förut så tycker jag att du ska lägga undan Fentaplåstren och börja med nåt som är lite mindre farligt och lite mjukare
Citera
2013-10-24, 19:44
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikingpojken
Har fått 2 olika tillverkare på mina Fentanyl plåster. Har det någon betydelse egentligen vilken av dom man använder eller nyttjar etc?

Japp, den verkliga mängd aktiv substans varierar mellan märken, vissa funkar knappt att röka. Vilket jag iofs INTE tycker att man ska göra heller, finns en sort ( hudfärgad i två lager) som knappt duger till ngt, ev att göra lösning på. Den sorten har även minst aktiv substans per Cm2 trots att alla utger sig för att avge en viss mängd i timmen så skiljer det sig mycket!

Jag avråder till rökning, ! helst skulle alla donera sina plåster till mig tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in