2013-10-24, 21:27
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Japp, den verkliga mängd aktiv substans varierar mellan märken, vissa funkar knappt att röka. Vilket jag iofs INTE tycker att man ska göra heller, finns en sort ( hudfärgad i två lager) som knappt duger till ngt, ev att göra lösning på. Den sorten har även minst aktiv substans per Cm2 trots att alla utger sig för att avge en viss mängd i timmen så skiljer det sig mycket!

Jag avråder till rökning, ! helst skulle alla donera sina plåster till mig tycker jag

Vore det inte billigare att bara börja med H istället för fentanyl om du nu betalar 1000 spänn varje gång?
Citera
2013-11-19, 21:20
Medlem
Mr.Soross avatar
Kan jag torka Fentanyl Meda (50 mikrog/ml) på ett fat så det blir kristaller och sedan röka dom i en meth-pipa?

Annars blir det rektalt.
Citera
2013-11-21, 17:44
Medlem
lääz_kellys avatar
Hur länge tar det cirkus från att man börjar tugga på ett plåster tills det peakar?
Jag menar om jag klippt av en bit och tuggat, men jag vet inte riktigt om jag vågar stoppa i mig mer.

Har ni fentanylexperter några tips?
Citera
2013-11-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Hur länge tar det cirkus från att man börjar tugga på ett plåster tills det peakar?
Jag menar om jag klippt av en bit och tuggat, men jag vet inte riktigt om jag vågar stoppa i mig mer.

Har ni fentanylexperter några tips?

Tar kanske 20-30 min, men det är otroligt med slöseri att tugga. Sätt en liten bit under läppen istället och låt den vara där. Håller längre.
Citera
2013-11-28, 22:18
Medlem
MysticChemists avatar
Är de svårt att fåtag på Fentanyl?
Citera
2013-11-28, 22:28
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysticChemist
Är de svårt att fåtag på Fentanyl?
Det är det
Citera
2013-11-28, 23:26
Medlem
MysticChemists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuristGross
Det är det
Säljs de inte på Rc shoppar och sånt? Har hört att de är väldigt sälsynt utskrivet iallafall. Man måste fan va på gränsen på att dö lida av smärta innan man får de, och då är de knappt alltså. Stämmer kanske inte?
Citera
2013-12-02, 21:36
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Säljs de inte på Rc shoppar och sånt? Har hört att de är väldigt sälsynt utskrivet iallafall. Man måste fan va på gränsen på att dö lida av smärta innan man får de, och då är de knappt alltså. Stämmer kanske inte?
Stämmer nog ej nej, det där plåstren skrivs ut efter bl.a. protes-opererationer och andra grupper med en tids kronisk och central-allmän värk. Efter operationer så är det poppis att ge patienten oxy som direkt åtgärd samt fentanyl när man behöver vara smärtstillad i månader. angående att man "måste fan va på gränsen på att dö lida av smärta innan man får de" så tror jag inte att man kan gnälla till sig Fentanyl...
Citera
2013-12-04, 16:48
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Säljs de inte på Rc shoppar och sånt?
Om du är intresserad varför det inte finns på "rc-shoppar" och utspritt på internet så finns det enkla svaret i att distributörer inte är intresserade av att kränga en opioid vars användare i många fall - långt över alla andra opioider, råkar ta livet av sig efter ett par doser.
Citera
2013-12-13, 07:42
Medlem
Siickboys avatar
Tycker man får gå och äta dom där bitarna på plåsterna varannan timme! Det är inte alls kul så rekommenderar isf någon annan opiat om man nu ska använda dessa! Kom över ett gäng 50isar och det va inget trevligt nu så nu ska dom skeppas bort! Gillar inte riktigt opiater överlag men dessa hann man knappt stoppa i munnen för det var över!
Citera
2013-12-18, 18:23
Medlem
Terrorbananens avatar
Tips till den ovane fentanylplåster-användaren! Så räcker ditt plåster i 5 dagar!

Jag har ingen tolerans, men har testat det mesta i drogväg. Jag är inte beroende av något (förutom benzo, som jag får av läkare). Jag väger dock rätt mycket, ca 100 kg. Men när jag vägde 75 kg, så funkade detta utmärkt, nu blev effekten lite sämre.

Jag satte på mig ett 25µg/h plåster på armen, o började känna mig lite avslappnad efter ett par timmar. Denna känsla sitter i, i ca 72 timmar. Efter 72 timmar, så tog jag av det o klippte lite remsor i det. Tuggade detta i några minuter o jag fick ett ganska kraftigt rus, som satt i hela dagen.

Nästa dag åt jag upp o svalde det som fanns kvar i plåstret, o fick än en gång ett kraftigt rus.

Dock var dagen efter, när allt är slut, inte så rolig...
Citera
2013-12-20, 07:04
Bannlyst
har fått tag i ett 25mcg fenta.
Jag har noll opiattolerans och vill inte ta någon risk att att kola vippen, men samtidigt känna på ett underbart rus.

Hur ska jag gå till väga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in