2013-10-24, 11:57
Medlem
poppylolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Det är det som kallas meddelarfrihet och skyddade källor, det är endast diktaturer som vill förbjuda det.

Sverige har redan gått in i en diktatur. PK-maffian!!!!
Citera
2013-10-24, 11:59
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloyodo
Precis samma retorik SD använder gällande invandrare. "Alla invandrare är våldtäktsmän och parasiterar på det svenska välståndet."

Ta och drick en pucko, pucko.

Ditt felknullade helvete.. Hänvisa EN källa där det sägs av Jimmie Åkesson
Citera
2013-10-24, 12:04
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Jag skulle inte få för mej att donera till den sajten. De är extrema kvinnohatare där, alla hatar svenska kvinnor och tycker vi borde bytas ut mot invandrarkvinnor, som bara är så mycket bättre.
Jag håller med om att de är en hatsajt, en kvinnohatsajt.
Likadant med aftonbladet, de är en antivitsajt.

VA ? Förstår att du har ruggiga problem med din menstruation men kan du vara så villig att länka ett par exempel till källor i dina påståenden.

Krya på dig
Citera
2013-10-24, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robban10
http://postimg.org/image/429xxiv1z/

Stolt sponsor av Avpixlat borde det rimligen stå.

Citera
2013-10-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Ifall läkaren är rasist så finns det väll risk för att han är partisk i sitt jobb. Att han behandlar patienterna på olika sätt beroende på etnicitet. Man kan ju anta att han inte bemöter zigenare eller muslimer på samma viss som svenskar, med tanke på vad sajten innehåller för information om dessa grupper. Men du kanske tycker att det avgörande ligger i vart någonstans själva donationen har skett?

Källa på att läkaren är rasist, tack. Mig veterligen så diskuterade vi det faktum att läkare har donerat pengar till en nyhetssida som inkluderar de invandrarbrott som gammelmedia utesluter.
Citera
2013-10-24, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Källa på att läkaren är rasist, tack. Mig veterligen så diskuterade vi det faktum att läkare har donerat pengar till en nyhetssida som inkluderar de invandrarbrott som gammelmedia utesluter.
Från vilken inskränkt värld kommer du ifrån? "Inkluderar de invandrarbrott"? Tyckte du själv att du var lustig när du formulerade den meningen? Sidan fokuserar enbart på invandrarbrott. Tämligen uppenbart.
Citera
2013-10-24, 13:15
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Bra jobbat . Du visste väl om att Ekeroth är jude
och? http://sabbah.biz/mt/wp-content/uploads/2012/12/Israel_Nazi_jews.jpg

jag tycker för övrigt att kombinationen av att paypal stängt ner kontot och att info om de som hade löpande betalningar läckt ut, och att de uteslutande har info om paypal-donatorer, är det mest intressanta med historien...
Citera
2013-10-24, 13:20
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Om din verklighet består i att göra "en snabb koll på olika diskussionsforum på nätet.", så ligger nog du ju verkligen illa till. Du lever i en fantasyvärld som inte har något med det verkliga livet att göra. Då förstår jag att sådan här händelser inte är så nyttiga för dig, du riskerar väl att återfalla i tröstätande.
Varan-TV har väl rätt att skriva vad han vill i mail till annonsörer på AB? Är det fel att försöka påverka genom att tala om för dessa vad man tycker?

Citat:
Ursprungligen postat av Varan-TV
Nu har jag mailat Life, Secret Escapes och Viktklubb som samtliga annonserar på Aftonblaskan... Ska bli kul att se om man får något svar. *gnuggar händerna* Nu blir det frukost!
Fint så!
Citera
2013-10-24, 13:22
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varan-TV
Nu har jag mailat Life, Secret Escapes och Viktklubb som samtliga annonserar på Aftonblaskan... Ska bli kul att se om man får något svar. *gnuggar händerna* Nu blir det frukost!

Du ska en stor eloge, bra jobbat !!
Citera
2013-10-24, 13:31
Medlem
72mms avatar
Citat:
Från vilken inskränkt värld kommer du ifrån? "Inkluderar de invandrarbrott"? Tyckte du själv att du var lustig när du formulerade den meningen?
Du tycker inte volymen av invandrar-relaterade brott som AP skriver om är anmärkningsvärd? Du tycker inte det är lustigt hur samma händelse kan beskrivas på ett helt annat vis än hur MSM skriver om det endast genom att ta med mer bakgrundsinfo? Det skulle inte kunna vara som så att AP helt enkelt bara är en spegel av till exempel AB i det att de vinklar lika mycket, men åt ett annat håll? Har de rätt att göra detta så länge de inte far med osanning? Vad är mest allvarligt ur en demokrati-synpunkt; att en av landets största kvällstidningar som uppbär presstöd konsekvent mörkar och undantar vissa nyheter i syfte att driva en opinion eller att en ideell blogg som inte får en endaste skattekrona gör det?

Citat:
Sidan fokuserar enbart på invandrarbrott. Tämligen uppenbart.
Nja, när de skriver om brott så är det ju nästan uteslutande invandrarrelaterat. Det är ju inte samma sak som att säga att de bara skriver om just det. Du får nog läsa lite mer AP tror jag
Citera
2013-10-24, 13:35
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Till er som läst Aftonbladet artikel om donationerna: nämner AB några namn, eller står det bara "läkare 43år, forskare 35år, styrelseproffs 67år"? Jag misstänket att artikeln bara är bluff och AB försöker skrämma människor till tystad.
Citera
2013-10-24, 13:35
Medlem
Hej!

Stämmer det verkligen att AB ringt upp arbetsgivare till donatorerna?

Uppger de namn? (Har inte plus)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in