Citat:
Ursprungligen postat av
skunkensune
Det är inte det faktum att de springer omkring och har ihjäl folk. Det är sättet det görs på. Att enbart springa omkring för att förstöra för andra, det är något som är just ett barnsligt beteende. Att sedan bli arg och upprörd över att man straffas för det är bara pricken över i:et. Att därtill bli så arg att man i affekt skriver i ett forum om "hur fel det är att man som spelare straffas av de elaka speltillverkarna" - grädden på moset, löken på laxen, osv.
Edit: Jag hoppas Mannen1 blir nöjd med svaret nu då h*n grinar i PM om att jag inte svarar och därför tror att jag har blivit nedtystad - ytterligare ett tecken på att man inte har åldern inne.
Okej, herr skunksune. Hur har du någon aning om att det enda dessa "snorungar" gör är att "förstöra" för andra spelare? Följer du dessa spelares gta liv eller? Man spelar ju ständigt med nya random spelare. Hur vet du att de inte gör som mig t.ex?
Jag gillar att gå runt o röja efter att jag kört något uppdrag där jag samlat på mig kraftfulla vapen. Glida runt med polarna i någon timme och leka rövare för att sedan köra uppdrag igen.
Jag har inte blivit informerad någonstans om att man får förbud att lira med kompisar. Tydligen är det väldigt många som vart lika chockerade som mig. Jag vet inte om du har några kompisar att spela med, men för mig och många andra som till största del enbart lirar med kompisar, är detta en enorm antiklimat. Hur svårt ska det vara för dig att förstå det?
Du, jag har mer rätt att klaga på speltillverkarna för denna funktion, än dig, som klagar på att spelar skjuter och spränger din bil i ett spel som det just mestadels går ut på. Hör du inte hur det låter, människa?
Du väljer att sluta svara när vi har en diskussion och sen har du mage att klaga på mig som kräver ett svar från dig.. Jag misstänker att du är en riktig torrboll till fitta i verkligheten.