2013-10-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmondStorm
Tack för svaret =) har också märkt att race är "the way to go" uppenbarligen. Rapporteras det om färska glitchar här i tråden, eller ska man hänga på andra sidor för sånt? R* verkar ju rätt kvicka med att täppa till dom värsta/mest lönsamma glitcharna annars.

Varför vill man glitcha till sig pengar och rp egentligen?
Spelet tappar ju lite av sitt syfte om man gör det. Tycker själv det känns mer belönande när man har knegat ihop till den där lyxiga lägenheten och bilen som man velat ha lång tid.
Citera
2013-10-24, 11:35
Medlem
Nihennas avatar
Skulle inte den första batchen av de 300 000 dollarna ha kommit "i början av veckan"?
Torsdag nu, ännu inte sett pengarna. Iofs inte spelat något idag då jag är på jobbet men ändå .

Jag har spelat, om än väldigt oaktivt första veckan pga serverstrul, enda sen GTA online släpptes.
Citera
2013-10-24, 11:47
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Skulle inte den första batchen av de 300 000 dollarna ha kommit "i början av veckan"?
Torsdag nu, ännu inte sett pengarna. Iofs inte spelat något idag då jag är på jobbet men ändå .

Jag har spelat, om än väldigt oaktivt första veckan pga serverstrul, enda sen GTA online släpptes.

I slutet av veckan är vad jag har hört, men vem vet. Det är väl bara att vänta och se.

Skulle dock älska om det blev en fet restart eftersom att allt är så sjukt orättvist just nu.. (efter alla buggar osv) folk sitter på över 900+ miljoner.
Citera
2013-10-24, 11:55
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Varför vill man glitcha till sig pengar och rp egentligen?
Spelet tappar ju lite av sitt syfte om man gör det. Tycker själv det känns mer belönande när man har knegat ihop till den där lyxiga lägenheten och bilen som man velat ha lång tid.
Är det verkligen bortom ditt förstånd att folk spelar på olika sätt?
Själv vill jag bli så hög rank som möljigt men att farma uppdrag i oändlighet är inget jag orkar, kudos för dom som orkar, inget mer med det.

Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Pengar, pengar, pengar, pengar. Dom kommer när dom kommer så håll i trosorna och använd google då frågan är ställd 5ggr per sida. Ingen har fått dom än....
Citera
2013-10-24, 11:56
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
I slutet av veckan är vad jag har hört, men vem vet. Det är väl bara att vänta och se.

Skulle dock älska om det blev en fet restart eftersom att allt är så sjukt orättvist just nu.. (efter alla buggar osv) folk sitter på över 900+ miljoner.

Fast dom som har fuskat/glitchat till sig dom summorna kommer ju med största sannorlikhet bli bannade, eller nollställda. Något straff måste dom ju få.
Citera
2013-10-24, 12:14
Medlem
Shallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Hur gav han dig pengar då? går det ens?

Trodde först att det var Rockstar som gått och blivit övergenerösa. Men did some reading senare igår när jag märkte att jag var ganska ensam om detta. Stötte på den här tråden. Kortfattat så verkar det som att vissa hackers fyller på sina konton och ger bort stora mångder till random spelare, eller nåt liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av piov
Spelar du xbox?

Nope, PS3.

Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Vad heter du på social club? Vill se om detta verkligen stämmer, vilket det säkert inte gör.

Ni som inte tror mig, kolla denna bild.
Citera
2013-10-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45817943] Är det verkligen bortom ditt förstånd att folk spelar på olika sätt?

Onödigt aggresiv kommentar som kom från dig. Ställde bara en enkel fråga om varför man vill glitcha(fuska) till sig pengar.
Att glitcha till sig stuff ser jag mer eller mindre som fusk.

Tycker du även det är ok om folk som vill spela med aimbot/wallhack/speedhack i andra spel också ska få göra det bara för att dom vill spela på ett annat sätt?

Tycker du det är ok att använda t.ex Out of map glitchen på Operation Metro i BF3 där du ligger utanför kartan och kan skjuta folk men folk inte kan skjuta dig?

Verkar som att det nästan endast är jag och lebelle i den här tråden som spelar för att ha kul och inte för att nå max level och oändligt med cash så fort som möjligt.

Håller med bountykiller och hoppas även att alla som glitchat till sig cash får sina karaktärer resettade.
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-10-24 kl. 12:28.
Citera
2013-10-24, 12:29
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Onödigt aggresiv kommentar som kom från dig. Ställde bara en enkel fråga om varför man vill glitcha(fuska) till sig pengar.
Att glitcha till sig stuff ser jag mer eller mindre som fusk.

Tycker du även det är ok om folk som vill spela med aimbot/wallhack/speedhack i andra spel också ska få göra det bara för att dom vill spela på ett annat sätt?

Tycker du det är ok att använda t.ex Out of map glitchen på Operation Metro i BF3 där du ligger utanför kartan och kan skjuta folk men folk inte kan skjuta dig?

Verkar som att det nästan endast är jag och lebelle i den här tråden som spelar för att ha kul och inte för att nå max level och oändligt med cash så fort som möjligt.

Håller med bountykiller och hoppas även att alla som glitchat till sig cash får sina karaktärer resettade.

Själv så kommer jag att spendera pengar i Playstation Store och köpa GTA$ så att det räcker för mig. Har ingen lust att glitcha och bli bannad/plundrad av Rockstar...

Tyvärr så har jag för lite tid RL för att ägna massor med timmar för att grinda ihop några miljoner. För mig är det en bättre investering att köpa mig 1.25 M paket för £13 eller vad det nu kommer att kosta till jag har så det räcker.
Citera
2013-10-24, 12:30
Medlem
Shallys avatar
Citat:

Enligt länken jag postade så kan inte Rockstar göra något åt det just nu. Dvs om man ska tro trådskaparen som påstår sig ha fått dryga 900 000 000 och genom mail frågar Rockstar om de kan ta ifrån pengarna från TS konto.

Men egentligen, varför skulle jag bli straffad för att någon plötsligt från ingenstans kommer in och GER mig 2,5 mille? Kan själv tycka att det tar ifrån lite av spelupplevelsen, avvaktar lite med att spendera cashen jag fick. Men att bli bannad eller resettad, är det verkligen rättvist?
Citera
2013-10-24, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shally
Enligt länken jag postade så kan inte Rockstar göra något åt det just nu. Dvs om man ska tro trådskaparen som påstår sig ha fått dryga 9 000 000 och genom mail frågar Rockstar om de kan ta ifrån pengarna från TS konto.

Men egentligen, varför skulle jag bli straffad för att någon plötsligt från ingenstans kommer in och GER mig 2,5 mille? Kan själv tycka att det tar ifrån lite av spelupplevelsen, avvaktar lite med att spendera cashen jag fick. Men att bli bannad eller resettad, är det verkligen rättvist?

I detta fall är det ju inget du gjort fel, eftersom du fick pengarna av en som glitchat/hackat till sig pengarna. Så tycker inte att du skulle bli straffad för det.
Att ta bort pengarna du fått av en hacker/glitcher skulle räcka.

Om jag själv skulle få en sån summa pengar insatt skulle jag troligtvis försöka kontakta rockstar för att försöka få dom att ta bort pengarna jag fått. Eller försöka hitta på något annat sätt att få bort dom utan att det påverkar mig eller någon annan spelare. Rockstar borde införa en accept/reject funktion om en annan spelare vill ge dig pengar.
Citera
2013-10-24, 12:45
Medlem
kuktomtes avatar
Någon som vet ett snabbt sätt att höja flying skills?
Jag såg nån youtube-video där snubben hävdade att man får 1% för 10 minuters flygning vilket skulle innebära en jävla massa flygande innan man får 100.

Jag har flugit runt rätt mycket i både helikopter och flygplan men det verkar ta en jävla tid.

Jag har provat flyga under broar, upp-och-ner och knife-flights men det verkar inte ha någon större effekt direkt, eller så har jag bara för dåligt tålamod
Citera
2013-10-24, 12:51
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuktomte
Någon som vet ett snabbt sätt att höja flying skills?
Jag såg nån youtube-video där snubben hävdade att man får 1% för 10 minuters flygning vilket skulle innebära en jävla massa flygande innan man får 100.

Jag har flugit runt rätt mycket i både helikopter och flygplan men det verkar ta en jävla tid.

Jag har provat flyga under broar, upp-och-ner och knife-flights men det verkar inte ha någon större effekt direkt, eller så har jag bara för dåligt tålamod
Jag såg en annan film där spelaren lyfte 5 meter upp i luften och sedan direkt landade, sedan lyfte igen och landade så länge han hade landningsbana kvar. Han fick tydligen en procent per "hopp"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in