Jag har huset som kostar 400k som går att placera 10 bilar i garaget men undrar ifall man kan köpa ett till garage (utan hus)? Vart kan man hitta en bärningsbil?
Nej, du kan bara äga en lägenhet eller ett garage åt gången.
En snabb sökning på Google säger att det bara går att få tag på den genom att duplicera den från någon som redan har den. Jag antar att man ursprungligen får den genom att hacka spelet på något sätt för att på så sätt tvinga fram bärgningsbilen.
Någon som vet hur det är med hållbarhet på fordonen? Är det någon skillnad på bilar i samma klass (coupé, SUV, super)? Samt är det någon skillnad på bilar i olika klasser, super och SUV t.ex?
Självklart har de SAMMA uppgraderingar (t.ex. 60% armor osv eller inget alls).
Jag träffade på två spelare igår som roade sig med att köra på mig med sina bilar om och om igen. Bilarna de hade har jag aldrig sett förut. Såg ut som någon typ av buggy-bilar med en massa ljus på och lät som laserpistoler från Star wars. Någon som vet vad det är för bilar och vart man får tag på en?
Jag träffade på två spelare igår som roade sig med att köra på mig med sina bilar om och om igen. Bilarna de hade har jag aldrig sett förut. Såg ut som någon typ av buggy-bilar med en massa ljus på och lät som laserpistoler från Star wars. Någon som vet vad det är för bilar och vart man får tag på en?
Hahaha vad sjukt att du kommenterade det precis innan jag la ut en länk och frågade samma sak.
Har också sett dem, rätt säker på att de är en av alla glitches som fortfarande fungerar
Går nog inte att få "laglgit" men vad vet jag, googla det. Sett att det står glitch men inte lagt ned någon större tid på det!
Har också sett dem, rätt säker på att de är en av alla glitches som fortfarande fungerar
Går nog inte att få "laglgit" men vad vet jag, googla det. Sett att det står glitch men inte lagt ned någon större tid på det!
MVH
Varför skulle det vara en glitch? Det är en unik bil, åker du med den till LS Customs står det "Space Buggy" och Full Coverage Insurance är 110k..
Det är "priset" för att ha samlat in alla "rymdskepp" delar i SP. Hur man får in den i MP är väl dock frågan.
Inte för att det är värt det dock. Ful och slö är vad den är.