2013-11-04, 20:47
Medlem
CarlSolomons avatar
Jag kör mycket motorcykel-race, och har uppmärksammat en sak. När man vurpar och sedan respawnar, då får motorcykeln (custom Akuma i mitt fall) tillbaka vanliga tutan, och den verkar nästan långsammare. Som att custom-grejerna försvinner, åtminstone tutan gör garanterat så. Däcken är dock desamma.
Citera
2013-11-04, 23:16
Medlem
i.b.ms avatar
Håller på att fylla upp mitt 10 bilars garage och försöker bestämma vad jag skall stoppa in där. Just nu har jag 6 bilar/mc jag vill ha kvar och 4 extra Baller som jag har för att sälja
  1. Elegy, gratis men en bra sportbil
  2. Akuma mc, min favorit mc. Bra för min körstil
  3. Sheriff SUV, bra för om man behöver plats för många
  4. Tailgater, bara för att ha den. kör den nästan aldrig
  5. Felon GT, ville ha en Cab
  6. Baller, bra Suv, använder den för att fiska fram fler Ballers för försäljning

Skall köpa en Entity när skatteåterbäringen kommer Är det något jag bör skaffa eller något som kan bytas bort?
Citera
2013-11-04, 23:17
Medlem
VaGKs avatar
Kul, köttade Down the drain halva kvällen, tjänade ihop 200k, köper en bil. Tar en kort paus och när man loggar in igen är bilen och cashen borta. Skitspel.
Citera
2013-11-04, 23:26
Medlem
Necrofilis avatar
Har inte kunnat joina några invites idag, någon annan med samma problem?
Citera
2013-11-04, 23:41
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Håller på att fylla upp mitt 10 bilars garage och försöker bestämma vad jag skall stoppa in där. Just nu har jag 6 bilar/mc jag vill ha kvar och 4 extra Baller som jag har för att sälja
  1. Elegy, gratis men en bra sportbil
  2. Akuma mc, min favorit mc. Bra för min körstil
  3. Sheriff SUV, bra för om man behöver plats för många
  4. Tailgater, bara för att ha den. kör den nästan aldrig
  5. Felon GT, ville ha en Cab
  6. Baller, bra Suv, använder den för att fiska fram fler Ballers för försäljning

Skall köpa en Entity när skatteåterbäringen kommer Är det något jag bör skaffa eller något som kan bytas bort?

Entity och en Sultan skulle jag skaffat mig ! Karin Sultan är en jäkla skön bil att köra, har inte testat den i race än men free-roam och vanliga uppdrag så är den toknajs!
Citera
2013-11-04, 23:51
Medlem
Albozs avatar
Hatar personer som alltid ska dryga. Detta hände idag.

Jag tog min stylade, trimmade och stentunga Hummer för en åktur bland spelets högsta berg. Efter cirka 5 minuters körning inser jag att någon förföljer mig och jag antar att snubben kört hela den jävla vägen för att döda mig och inte för något annat.

Så jag hoppar ut ur bilen och öppnar eld mot honom men jag lyckas varken döda honom eller skrämma honom. Istället hoppar han ut från sin bil en bit bort och börjar toksnipa mig med misslyckade försök varav jag sedan besvarar elden med samma resultat. Efter cirka 5-10 minuter av hopplöst snipande mellan oss så lyckas jag döda honom och snor en ambulans.. nu kommer det roliga.

Jag tar ambulansen och kör till en smal och trång väg med en liten bro. Jag ser att han är efter mig med bil så jag måste tänka snabbt. Jag blockerar bron med ambulansen och placerar en Sticky Bomb på den.

Planen är alltså att när han kommer med sin bil så ska han köra in i ambulansen för att flytta på den och då detonerar jag bombjäveln.

Precis så här gör jag och han sprängs i tusentals bitar. Så går det när man jävlas med oskyldigt folk. Tror dock jag blev Bad Sport för första gången men jag ångrar inget.
Citera
2013-11-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VaGK
Kul, köttade Down the drain halva kvällen, tjänade ihop 200k, köper en bil. Tar en kort paus och när man loggar in igen är bilen och cashen borta. Skitspel.

Exakt samma sak hände mig. Hade sparat ihop 950k för att köpa en Entity och modda den. Dagen efter att jag köpt och moddat den var bilen och pengarna borta...... Fyfan vad sur jag blev
Citera
2013-11-04, 23:56
Medlem
BIRDIE13s avatar
Hur enkelt blir man bad sport? Har aldrig haft sönder någon annans bil än
Citera
2013-11-05, 00:01
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Hur enkelt blir man bad sport? Har aldrig haft sönder någon annans bil än

Tar ett par bilar / avsluta pågående games, räkna på en 3st inom kort period iallafall. Har inga säkra siffror men 3-5 misstag låter ganska rimligt ^^
Citera
2013-11-05, 00:04
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Tar ett par bilar / avsluta pågående games, räkna på en 3st inom kort period iallafall. Har inga säkra siffror men 3-5 misstag låter ganska rimligt ^^

Kan man free-mode'a med sina polare även om man har Bad Sport?
Citera
2013-11-05, 00:11
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov

Knappast, jag har sprängt ett tjugotal personliga bilar, jag dödar de huliganer som inte låter mig vara ifred och någon gång händer det att man går loco själv för att man börjar bli trött eller uttråkad..
Aldrig fått bad sports, inte ens en varning. Får ständligt belöning för good sport så det resonemanget kan vi utesluta tror jag.
Citera
2013-11-05, 01:51
Medlem
mrgangster655s avatar
idag spelade jag efter ca 2 veckors paus.

idag va den roligaste tiden jag haft på gta online. jag tänkte eftersom jag inte kommer spela på ca 1 vecka så passar jag på och dödar alla och bombar deras bilar hamnar jag på bad sport så är jag good sport om en vecka så det kvittar.

Så jag åker runt och dödar folk dödar en person som blir skit sur över micen, 5 min senare så kommer han med sin tank till mig och dödar mig 2 ggr och där gör killen sitt livs största misstag, när jag gömmer mig i en trång utrymme så lämnar han tanken för att döda mig jag får ner killen samt tar hans tank och dödar han ca 20 ggr innan "min tank" exploderar hahaha fan va chill det va.. och varje ggn jag fick ner han blev han skit sur över micen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in