2013-10-22, 22:45
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast
Tack så mycket tror det blir weasel plaza 101 eller eclipse towers 40.
Bytte min lägenhet i Eclipse Towers mot en i Weazel Plaza då utfarten från garaget ligger separat från den till lägenheten i den senare. Det gör att folk som försöker döda dig utanför måste stå på två ställen samtidigt

Konstigt nog går hissen från garaget rakt upp i lägenheten trots att garaget ligger utanför huset
Citera
2013-10-22, 23:45
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45795659]Nice, har knappt sett den där alls tror jag
Här är mina jag sparat ihop till
Första bilen Matt Carbon med svart metallic stripe
The Black
Favoriten (och egentligen den riktiga "The Black")
Klart man kör hemkört

Lite festbilder kan jag bjuda på också hehe
http://i.imgur.com/2o6pMf6.jpg party
http://i.imgur.com/NGIerNN.jpg hoes
http://i.imgur.com/PxkcVtD.jpg han? hon?
http://i.imgur.com/M55sOg0.jpg valen

haha sköna bilder Var hittar du de där tjocka paddorna?
Citera
2013-10-22, 23:59
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
haha sköna bilder Var hittar du de där tjocka paddorna?

Hur får man med sig strippor/hoes hem till lyan? :O
Citera
2013-10-23, 00:03
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Antar att man bara kör in i garaget?
Citera
2013-10-23, 00:03
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro

Undrar samma sak. Vad fan är det för fel på race? blir så jävla trött på att man leder överlägset och sen bromsar bilen in. Ska det vara en fördel att ligga sist när det är 1 varv kvar?
Citera
2013-10-23, 00:05
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Undrar samma sak. Vad fan är det för fel på race? blir så jävla trött på att man leder överlägset och sen bromsar bilen in. Ska det vara en fördel att ligga sist när det är 1 varv kvar?
stäng av catch up
Citera
2013-10-23, 00:08
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
stäng av catch up

Catch up är väll bara den fart man får när man ligger tätt bakom en bil?
Citera
2013-10-23, 00:19
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Catch up är väll bara den fart man får när man ligger tätt bakom en bil?
Nej det är slipstream. Catch up är att 1ans fart blir limiterad och den sistas ökad. (Är vad jag alltid trott iaf)
Citera
2013-10-23, 01:08
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Nej det är slipstream. Catch up är att 1ans fart blir limiterad och den sistas ökad. (Är vad jag alltid trott iaf)

Det stämmer.
Jag förstår inte hur fan de tänkte när de inkluderade "catch up" och "auto aim" i online.
Spelet har mig veterligen en 18'års gräns. Då borde man ändå kunna lära sig sikta och ratta en bil/hantera en rättvis förlust. Nu är det utformat för efterblivna chimpanser.
Citera
2013-10-23, 01:08
Medlem
majxstros avatar
Citat:

Man kan åka till strippklubben, köra en lapdance och få maximal "like" på bruden sen får man numret
Citera
2013-10-23, 01:10
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Det stämmer.
Jag förstår inte hur fan de tänkte när de inkluderade "catch up" och "auto aim" i online.
Spelet har mig veterligen en 18'års gräns. Då borde man ändå kunna lära sig sikta och ratta en bil/hantera en rättvis förlust. Nu är det utformat för efterblivna chimpanser.
Ja tror ja har svaret ! Auto-aiming är skitbra att ha på tvspel eftersom de är näst intill omöjligt att hålla siktet stabilt annars. Hade det vart till dator så förstår jag att man inte vill ha auto-aim .

Klart att de går att sikta utan auto-aim. Men det är oerhört svårt med en spak, om du frågar mig
(Chimpans-skrik)
Senast redigerad av masturbera 2013-10-23 kl. 01:16.
Citera
2013-10-23, 01:19
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Ja tror ja har svaret ! Auto-aiming är skitbra att ha på tvspel eftersom de är näst intill omöjligt att hålla siktet stabilt annars. Hade det vart till dator så förstår jag att man inte vill ha auto-aim .

Klart att de går att sikta utan auto-aim. Men det är oerhört svårt med en spak, om du frågar mig

Man lär sig .
Trots att jag anser att inget online-spel (på konsol) borde ha "auto aim" så kan man jämföra med t.ex. Black Ops 2 där aim assisten är relativt mild. Men i GTAO så kan man ju sätta sig bakom ett skydd, ploppa upp och skjuta utan att röra spakarna. Väldigt skitbra även när det är kolsvart och när man inte har en aning om var fienden är. Det gör mig pissfrustrerad när jag fråntas den kontrollen - speciellt när jag vill skjuta ner snubben som stormar emot mig, men när siktet fastnar på han som sitter längst bak och käkar kladdmuffins. Det dummar ner spelet och spelkänslan totalt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in