2013-09-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Så kan det mycket väl vara, däremot står det att det är US time som gäller här: http://www.computerandvideogames.com/431327/grand-theft-auto-online-to-roll-out-october-2-in-australia/?site=aus

Håller däremot verkligen tummarna för att du är den som har rätt

vilken tid blir det svensk tid om det är us tid?
Citera
2013-09-30, 18:38
Medlem
cybergrodans avatar
Må hända att jag är helt efterbliven nu, men vad innebär multiplayer egentligen? T.ex. om jag skulle vara med i Flashback crew, lirar jag då online tillsammans med andra? Sparas t.ex. de pengar man tjänar även när man inte lirar multiplayer?

Sorry för dumma frågor, jag har aldrig lirat online på xbox tidigare, men det låter grymt skoj om man kan spela ihop!
Citera
2013-09-30, 18:45
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Må hända att jag är helt efterbliven nu, men vad innebär multiplayer egentligen? T.ex. om jag skulle vara med i Flashback crew, lirar jag då online tillsammans med andra? Sparas t.ex. de pengar man tjänar även när man inte lirar multiplayer?

Sorry för dumma frågor, jag har aldrig lirat online på xbox tidigare, men det låter grymt skoj om man kan spela ihop!
Som jag fattat det så är inte pengarna från single player med i multiplayer iaf..
Citera
2013-09-30, 18:50
Medlem
Sjukt jävla mycket clownande just nu... Läs 3 sidor bakåt om du har vad du tror kan vara en vanlig fråga. (Ja alla era jävla värdelösa frågor är vanliga)

EN GÅNG FÖR ALLA:

GTA Online kommer förmodligen att låsas upp Amerikanskt klockslag, det vill säga Klockan 1 Svensk tid om inte, så kommer det runt kl 13-15 imorgon.

Nej du kommer inte att kunna spela GTA Online med dina PS3 polare med ditt XBOX. Vad fan tror ni egentligen? Har det någonsin gått? Kommer det någonsin att funka? Varför fungerar inte europeiska eluttag i USA? Mod får komma och rensa, håll klass i denna tråd.

EDIT: INGEN har svar på era frågor. Det är timmar tills GTA Online låses upp, tycker ni verkligen det är så viktigt att ställa en fråga som absolut ingen har svar på och som du ändå kommer att få veta om några timmar?
Senast redigerad av tacoeater 2013-09-30 kl. 18:53.
Citera
2013-09-30, 18:51
Medlem
Har en fråga om hus å dt har ju spekulerats mycket att man går in i samma dörr men kommer in i sin egna lägenhet, hur blir de med bilar? Känns ju tråkigt att parkerna bredvid okända...
Citera
2013-09-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan

Om du aldrig lirat online på Xbox förr, så bör du nog springa och köpa ett Xbox live om du inte gjort det än. Du vet väl även att du behöver spelet GTA för att kunna spela GTA Online?
Citera
2013-09-30, 18:52
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Du som har hand om crewet, du vill inte dela med dig av informationen?
Började pilla lite på en lista i Excel men det blev väldigt många medlemmar som inte uppgett vilken plattform de skall använda så jag tänkte vänta till folk börjar länka sina konton så man vet mer säkert. Senast jag kollade var i alla fall runt 65-70 % på PS3 men då var vi 220 medlemmar och 79 hade inte uppgett plattform.
Citera
2013-09-30, 18:53
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
När kommer man kunna börja köra multiplayer är det 00.01 svensk tid eller?

INGEN som vet.. nu sitter folk och spekulerar. Bara testa då och då efter midnatt så märker du/vi när det startar. Här blir det pulver o luciavaka.
Citera
2013-09-30, 18:59
Medlem
jag vill vara med o lira på ps3! Sir_jimbob är mitt nick.
Citera
2013-09-30, 19:04
Medlem
Hej!!

Vill bara säkerhetskolla att jag fortfarande har min plats.

Jag kommer inte in på sidan, det är slö som fan.

Men jag har länkat mitt ps3 och namnet är barsoma90.
Citera
2013-09-30, 19:07
Medlem
Hummlers avatar
Dålig stil av Rockstar att inte ha nämnt någon närmare info om när man kan börja spela online så här 1 dag innan patchen.
Citera
2013-09-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Dålig stil av Rockstar att inte ha nämnt någon närmare info om när man kan börja spela online så här 1 dag innan patchen.

Dålig stil?

Man utannonserar inte tid eftersom servrarna kommer bli råvåldtagna ändå. Man vill ha en mjukstart genom att inte utannonsera tid, vilket gör att dom flesta kommer vänta tills imorgon eller iövermorgon för att spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in