2014-08-19, 17:33
Medlem
Mogaku-sans avatar
Slutade lite tidigare från jobbet idag. Har inte hunnit testa flygskolan ännu men tänkte göra det lite senare.

Jag märkte en del nytt i lägenheterna. Bla så har cognac och champagne samt vin dukats fram i båda High End lägenheterna. Även Michael tycks ha fått en annan färg på vinracket i köket, från brunt till vitt. Nu fattas bara ett verktyg så man kan anpassa bostaden.

High End v1
coffee table
middagsbordet
köksbänken
rökat

High End v2
köksbänken
middagsbordet
coffee table
Senast redigerad av Mogaku-san 2014-08-19 kl. 17:36.
Citera
2014-08-19, 17:35
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Hoppas att i nästa uppdatering så fixar dom så att buzzard och lazern får autolock på alla stridsvagnar med precis som man får på polisbilar/helikoptrar.
Så kanske "world of tanks GTA version" äntligen får sitt slut.

Coquetten var jag inte så imponerad av, mest bortkastade pengar precis som med flygplanen och helikoptern.

vore grymt om den kunde låsa på stridvagnarna! skulle bli najs då men skulle samtidigt vilja att stridsvagnen hade värmesökande missiler mot luftburna fordon typ stridsflygplanet och helikoptern, och en eldkastare på stridsvagnen samt ett effektivare pansarbrytande raketgevär.
Citera
2014-08-19, 17:48
Medlem
nån som vet varför folk lyckas glitcha till sig pengar i det här spelet men inte i tex WoW?

är det lathet hos spelutvecklarna av GTA så dom inte orkar beta-testa det tillräckligt innan dom släppte spelet?

liksom jag känner inget sug att spela bara för detta. jag gillar inte att lägga ner massa tid för att uppnå något när andra bara kan fuska sig dit.
Senast redigerad av hoxpuff07 2014-08-19 kl. 17:51.
Citera
2014-08-19, 18:24
Medlem
S3ONs avatar
Jahopp, då har man kört igenom flygskolan.. Fick 1st guld (sista flygprovet, lite komiskt), 4st silver & resten brons. Tyckte andra var riktigt klurigt minsann, när man skulle landa planet så nära den gula ikonen som möjligt.. I och med att man ej kan avända någon broms eller något.. Lyckades ta silvermedaljen där efter kanske 5-6 försök iallafall.

Vad finns det mer och göra nu då?

Förmodligen blir det att kötta RR senare, vill köpa Besra nämligen, men har bara runt 230k
Citera
2014-08-19, 18:40
Medlem
Mogaku-sans avatar
Körde igenom ett par uppdrag på flygskolan. De kändes rätt mediokra.
När jag jag passerade lägenheten så fick jag se att den var återställd till innan 1.16
Någon mer som fått den nya "interiören" som jag länkade här ovan?

Radion har fått en ny bugg. Förut så kunde man ha två olika stationer i de två olika garagen men nu tycks både garagen och lägenheterna synka med varandra. Byter man i ena så byts den även i den andra och vice versa

Hissen har börjat bugga den med.
Citera
2014-08-19, 18:46
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Ingen som har köpt nån av planen eller helikoptern redan?

Lite sugen på 16-slots buckingham planet, skulle tydligen inte vara så "klumpigt" som man förväntat sig.

Får se imorrn dock, jobbar fan till 2 idag så blir inget spelande......

Dela gärna med er vad ni tycker om de nya fordonen, även Conquetten!!

Besra! Lätt värt pengarna!
Sjukt snabbt smidigt och kul! Synd man bara kan åka själv, men det är lika kul ändå, ett riktigt Acrobat plan.

Conquetten är jag nyfiken på!

Ni som gjort flyg skolan tog det lång tid att ladda den? Har nog väntat 10min nu men symbolen rör sig så skiten har inte hängt sig.
Senast redigerad av klissster 2014-08-19 kl. 18:51.
Citera
2014-08-19, 18:54
Medlem
Har kört rooftop rumble 2 ggr nu och bekräftat att man endast får 11.3k cash. R* har vart i farten igen med sina skitiga fingrar
Citera
2014-08-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Besra! Lätt värt pengarna!
Sjukt snabbt smidigt och kul! Synd man bara kan åka själv, men det är lika kul ändå, ett riktigt Acrobat plan.

Conquetten är jag nyfiken på!

Ni som gjort flyg skolan tog det lång tid att ladda den? Har nog väntat 10min nu men symbolen rör sig så skiten har inte hängt sig.

Ska nog kolla in det imorgon, får bli mitt nya kamikaze-plan.

Citat:
Ursprungligen postat av Lackz3n
Har kört rooftop rumble 2 ggr nu och bekräftat att man endast får 11.3k cash. R* har vart i farten igen med sina skitiga fingrar

Äckligt gjort av dom!
Citera
2014-08-19, 19:06
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Nej, höjt den till $20000

Vad snackar du om?
Jag körde en solo/hard RR och fick 11 250..... Wtf? :s
Citera
2014-08-19, 19:09
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lackz3n
Som vanligt när det gäller Rockstar Game$. Om Heist någonsin släppas så skulle man få knappt $5000 per gång.

Flygskolan suger. Alldeles för känsliga kontroller. Kom till den när man ska flyga med tre andra jets i formation. Efter 25 misslyckade försök så gav jag upp.
Citera
2014-08-19, 19:39
Medlem
Hade gärna sett att auto-aim försvinner. Iallafall när man slåss mot andra. Mot snuten kan kvitta. Extra jobbigt om det står snutar överallt och man vill skjuta en motspelare men idioten siktar på en snut.

Läste om de jag skrev haha. Bort med auto-aim. Behåll de i survival iallafall
Senast redigerad av Huntelaar 2014-08-19 kl. 19:42.
Citera
2014-08-19, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Vad snackar du om?
Jag körde en solo/hard RR och fick 11 250..... Wtf? :s
När jag gjorde den innan idag solo och hard så var det vad jag fick.
Men det strulade till sig för mig så det tog längre tid än vanligt, jag fick jaga bilen ända bort till sågverket där Trevor berättar att han har kidnappat Patricia.

Dog 1 gång med men ändå fick jag 3700 i rp annars brukar det vara runt 3300 efter att man har blivit dödad
Enligt gta forum så ju längre tid uppdraget tar att göra så får man mer pengar.
Prova att dra ut på tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in