2013-11-01, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Var kan man köpa en hangar? jag har kollat i mobilen

Gör så här. Åk med Franklin eller Michael eftersom det är endast de gubbarna som kan köpa hangaret vad jag vet. Åk med de till flygplatsen då ser du typ som ett svart hus på kartan.. Gå/Åk sedan fram till den skylten och följ instruktionerna.. Du ska hålla in knappar osv.. Sen om du tex köper en tank tar det en tid innan tanken är där. Orkar du inte vänta döda dig skälv så har det gått en ganska lång tid och då är sen dock där. När du har köpt jangaret får du också vara där inne och inte få tre stjärnor dig. Då kan du sno Jumbo jet och de flesta plan där inne

Lycka till!
Citera
2013-11-01, 10:48
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik.N
Gör så här. Åk med Franklin eller Michael eftersom det är endast de gubbarna som kan köpa hangaret vad jag vet. Åk med de till flygplatsen då ser du typ som ett svart hus på kartan.. Gå/Åk sedan fram till den skylten och följ instruktionerna.. Du ska hålla in knappar osv.. Sen om du tex köper en tank tar det en tid innan tanken är där. Orkar du inte vänta döda dig skälv så har det gått en ganska lång tid och då är sen dock där. När du har köpt jangaret får du också vara där inne och inte få tre stjärnor dig. Då kan du sno Jumbo jet och de flesta plan där inne

Lycka till!
Varför svarar du i en tråd som rör GTA online?

Nej man kan inte köpa någon hangar i GTAO.
Citera
2013-11-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Eller ut och meja, lägg dig i något bra bakhåll och skjut ner så många som möjligt som försöker ta den.

Det finns ett par riktigt bra ställen att campa på där det blir extremt svårt att använda helikopter eller jets för att ta dig. Se också till att ställa din bil riktigt nära så det blir dyrt för dem om de använder granater eller stickybombs.

Helt enkelt ha så kul som möjligt när du har bountyn. So what om man blir skjuten?

Ett ställe som är kul är nere i tunneln där man gör bankstöten i Story mode. Först och främst brukar det ta lite tid innan de fattar var du är, sedan har de dåligt med skydd när de ska närma sig dig, och du har massor med skydd att utnyttja.

Bäst är det om du har en kompis eller två som kan hjälpa dig. Då kan det bli riktigt kul.

Jag misstänkte att han ville ha trophyn/achievement som kräver att man överlever tills bountyn går över.

Svårt om man blir skjuten va
Citera
2013-11-01, 13:52
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
När kommer pengarna?! Rockstar sa väl att alla skulle få 500.000! Jag har inte fått några 500.000!

THE GTA$ STIMULUS PACKAGE
We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash.

Det här meddelandet har vid ett flertal tillfällen postats i den här tråden.
Citera
2013-11-01, 15:20
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
THE GTA$ STIMULUS PACKAGE
We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash.

Det här meddelandet har vid ett flertal tillfällen postats i den här tråden.
Tror att R* kommer vänta nån månad till iallafall... det är Rockstar vi snackar om
Senast redigerad av Guldtanden 2013-11-01 kl. 15:25.
Citera
2013-11-01, 15:36
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Tror att R* kommer vänta nån månad till iallafall... det är Rockstar vi snackar om

Jag hoppas att Rockstar väntar tills dess att ALLTING faktiskt fungerar till 100 procent.
Citera
2013-11-01, 15:51
Medlem
Om man rånar en butik genom att skjuta killen i kassan med en pistol som har ljuddämpare i huvudet. Märker polisen något eller får man fortfarande polisen efter sig?
Citera
2013-11-01, 16:05
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salmoncrunch
Om man rånar en butik genom att skjuta killen i kassan med en pistol som har ljuddämpare i huvudet. Märker polisen något eller får man fortfarande polisen efter sig?
Du får minst 1 stjärna såfort du drar fram ett vapen inne i butiken. Sedan är det bara dumt att skjuta honom. Sikta först på honom och sedan skjuter du på saker omkring honom som kommer göra att han tömmer kassan snabbare.(bra alternativ för dom som inte använder headset)
Citera
2013-11-01, 17:45
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Du får minst 1 stjärna såfort du drar fram ett vapen inne i butiken. Sedan är det bara dumt att skjuta honom. Sikta först på honom och sedan skjuter du på saker omkring honom som kommer göra att han tömmer kassan snabbare.(bra alternativ för dom som inte använder headset)
Jag rånade en butik häromdagen, kinesen bad gång på gång att jag ska inte döda honom och jag sköt runt om kring och fick en kassa med 1800$. Fick en stjärna och jag sprang ut...precis när jag ska gå ut ur butiken horungen sköt mig bakifrån med shotgun så jag dog. Jag har rånat nu samma butik 5 gånger och dödar honom varje gång...får 3 stjärnor
Citera
2013-11-01, 17:48
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Jag rånade en butik häromdagen, kinesen bad gång på gång att jag ska inte döda honom och jag sköt runt om kring och fick en kassa med 1800$. Fick en stjärna och jag sprang ut...precis när jag ska gå ut ur butiken horungen sköt mig bakifrån med shotgun så jag dog. Jag har rånat nu samma butik 5 gånger och dödar honom varje gång...får 3 stjärnor
Nästa gång backar du ut från butiken medan du siktar på honom. OM han då drar fram sitt vapen så gör han inte det förrän du är utanför. Dödar du honom så får du såklart fler stjärnor.
Citera
2013-11-01, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av salmoncrunch

Ja.. Tycker det är dåligt men..
Citera
2013-11-01, 17:54
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Om du försöker råna en butik och drar ett vapen med tomt ammo så skjuter kassören dig om han hör ditt vapen klicka också. Fun fact.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in