Citat:
Ursprungligen postat av
unleash82
Känns på något sätt fel att bunkra upp för flera års förbrukning, lite som att man gett upp hoppet

Haha mjo...jag funderade först på bunkra upp med 500st, trots att jag inte tycket pyra varit särskilt bra och jag bara tar det i brist på etizolam. Grejen är att jag inte tar bensos dagligen (än så länge iaf), men det blir ofta ett flertal i veckan med undantag från vissa lov då jag helt och hållet är på uppehåll.
Hade jag bunkrat upp med 500st hade de antingen hunnit bli dåliga, eller så skulle jag käka upp dem bara för att de inte ska bli bortslösade, och det sistnämnda är ju jävligt onödigt att göra.
Så i slutändan vet jag inte. Har ju totalt bara köpt 30 pyra och det på en och samma gång. Och det var typ flera månader sen, och då har jag kvar 14 st (som sagt, inte fått så gott intryck av pyra). Men nu när den ska klassas känns det plötsligt värt att bunkra lite. 100-200st kanske blir mer rimligt.
Eller så bunkrar jag upp med etizolam vilket är mer riskabelt.
Edit: När jag säger flera års förbrukning så menar jag i mitt fall, typ 2-3st i veckan (med uppehåll då "tillfälle" ges) i flera år. Det är dock om jag räknar på etizolam, med pyra skulle det säkert krävas 3-7st i veckan.