2013-10-21, 17:01
Bannlyst
Hur är denna benzo?
Jag orkar tyvärr inte läsa alla in läggen.

Hur mycket Pyrazolam behövs för att komma upp i samma nivå som Xanor (Alprazolam).

Ser att det finns 0,5mg Pyrazolam, men är det lönt?

Är en 2mg Pyrazolam som 1mg Alprazolam?

/TT
Citera
2013-10-21, 17:18
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Hur är denna benzo?
Jag orkar tyvärr inte läsa alla in läggen.

Hur mycket Pyrazolam behövs för att komma upp i samma nivå som Xanor (Alprazolam).

Ser att det finns 0,5mg Pyrazolam, men är det lönt?

Är en 2mg Pyrazolam som 1mg Alprazolam?

/TT

Den är svag. 0,5-1 milligram räcker för att bedöva lätt ångest och oro för en utan tolerans. Allt från 2-10 milligram för en inbiten brukare. Men ändock är den ingen utmärkande substans men den duger sett till priset om man inte måste ta tio till 20 tabletter.

Personligen tycker jag att den är perfekt då man kan kontrollera sig på den och den fungerar relativt bra på mig när jag har ångest, men den är ljusår svagare än t.ex. Diazepam vilket är den enda bensodiazepinen jag har provat av de traditionella bortsett från z-analogerna.

Jag har ingen erfarenhet av Alprazolam dessvärre.
Senast redigerad av LightCloud 2013-10-21 kl. 17:21.
Citera
2013-10-21, 17:32
Medlem
SpooN.s avatar
0.5 till 1mg räcker hur bra som helst mot lindrig ångest. Jag köpte 25 st pyra för två veckor sedan och har fortfarande ett par kvar Har alltid tagit droger med respekt och aldrig hunnit bli beroende, speciellt när det gäller "benzo" får man ha ett vakande öga.

Är det någon här som fått minnesluckor? I så fall hur mycket intogs samt dracks(?) det?
Citera
2013-10-21, 17:50
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
0.5 till 1mg räcker hur bra som helst mot lindrig ångest. Jag köpte 25 st pyra för två veckor sedan och har fortfarande ett par kvar Har alltid tagit droger med respekt och aldrig hunnit bli beroende, speciellt när det gäller "benzo" får man ha ett vakande öga.

Är det någon här som fått minnesluckor? I så fall hur mycket intogs samt dracks(?) det?

Över tio stycken och ett gäng starköl räcker. Jag har inte fått några "Flashback-minnesluckor på en vecka och 15 polisanmälningar", men åtminstone så att jag inte vet vad jag gjorde kvällen innan. De värsta har resulterat i mindre incidenter som kunnat komma att bli värre än vad det blev. Har glömt linor av pulver framme på bordet, mitt lager av saker liggandes synligt, en tallrik med rökmix torkande helt öppet och sådana saker men det har aldrig lett till konsekvenser. Ändock ska man passa sig, den har potentialen för att skapa onödiga situationer i ditt liv som kan bli pinsamma eller dåliga.
Citera
2013-10-21, 17:51
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Den är svag. 0,5-1 milligram räcker för att bedöva lätt ångest och oro för en utan tolerans. Allt från 2-10 milligram för en inbiten brukare. Men ändock är den ingen utmärkande substans men den duger sett till priset om man inte måste ta tio till 20 tabletter.

Personligen tycker jag att den är perfekt då man kan kontrollera sig på den och den fungerar relativt bra på mig när jag har ångest, men den är ljusår svagare än t.ex. Diazepam vilket är den enda bensodiazepinen jag har provat av de traditionella bortsett från z-analogerna.

Jag har ingen erfarenhet av Alprazolam dessvärre.

Tycker faktiskt den fungerar bättre mot ångest än diazepam, den saknar bara det varma mjuka täcket som Diaz har.

Men just mot ångest och för att stoppa attacker tycker jag faktiskt pyran slår bättre o snabbare mot ångesten.

Räcker med 1-2 mg för min del, tar jag 10mg pyra blir jag faktiskt helt mongolid och får blackout.

Men skulle jag få välja mellan 2-3 pyra och en stesstia så hade jag tagit stesstian, för helheten, heligheten och stillheten. Lätt
Citera
2013-10-21, 18:00
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Tycker faktiskt den fungerar bättre mot ångest än diazepam, den saknar bara det varma mjuka täcket som Diaz har.

Men just mot ångest och för att stoppa attacker tycker jag faktiskt pyran slår bättre o snabbare mot ångesten.

Räcker med 1-2 mg för min del, tar jag 10mg pyra blir jag faktiskt helt mongolid och får blackout.

Men skulle jag få välja mellan 2-3 pyra och en stesstia så hade jag tagit stesstian, för helheten, heligheten och stillheten. Lätt

Det kanske är bra att man inte får det där täcket eftersom det är den som oftast resulterar till att man tar lite till och mår lite för bra, så var det för mig iaf när jag käkade vallar.

du ser alltså svart på 20 tabletter? Jag minns etizarna... va lite packad o drog i mig typ en eller två, sekunden senare minns man inget och vaknar upp med skäggväxt och en tom påse
Citera
2013-10-21, 18:14
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Det kanske är bra att man inte får det där täcket eftersom det är den som oftast resulterar till att man tar lite till och mår lite för bra, så var det för mig iaf när jag käkade vallar.

du ser alltså svart på 20 tabletter? Jag minns etizarna... va lite packad o drog i mig typ en eller två, sekunden senare minns man inget och vaknar upp med skäggväxt och en tom påse

Jag ser jävligt mörk lila i varje fall, och det tar riktigt bra på balanssinnet.

Är ett fåtal öl med i bilden är det helsvart.

Var på bio för ett tag sedan, laddade upp med 3 stor stark, 6 treo comp, 8 pyra och minns bara fragment av filmen

Pyran är lurig och väldigt lömsk om man går på lite större doseringar.

Och diazepamtäcket som är så ljuvligt tycker jag inte blir så mycket mysigare än vad det blir redan på 30 mg
Senast redigerad av unleash82 2013-10-21 kl. 18:18.
Citera
2013-10-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jag ser jävligt mörk lila i varje fall, och det tar riktigt bra på balanssinnet.

Är ett fåtal öl med i bilden är det helsvart.

Var på bio för ett tag sedan, laddade upp med 3 stor stark, 6 treo comp, 8 pyra och minns bara fragment av filmen

Vad är vitsen med det, jag undrar ärligt och nyfiket

Förresten inga fler omdömen om de vita pyrorna?
Citera
2013-10-21, 18:20
Medlem
Tog 8 pyra. Funkade riktigt bra mot ångesten. Jag slapp huvudvärken jag får på xanor.

Tummen upp för denna benso!
Citera
2013-10-21, 18:23
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lenapena
Vad är vitsen med det, jag undrar ärligt och nyfiket

Förresten inga fler omdömen om de vita pyrorna?

Tänkte det skulle bli lite mysigare och glo på rullen

Skulle skippat alkoholen och pyran o kört på cb/treo comp ist

Vi kör ibland konstiga mixar när vi går på bio.
Senast redigerad av unleash82 2013-10-21 kl. 18:26.
Citera
2013-10-21, 19:34
Medlem
gonzorockers avatar
När är det egentligen pyra klassas?
Så den nya batchen på CS är vit och av samma kvalitet alltså?
Citera
2013-10-21, 20:25
Medlem
simpglajds avatar
Halvetingstid på denna med säkerhet?
Låt oss säga att man tar 5mg. Hur långt innan man säkert är ren? Pissprov/analys.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in