2013-10-23, 11:02
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Här har vi med största sannolikhet svaret på varför folk har olika uppfattning ang pyrazolam och olika batcher.

Not all products sold over the internet as "pyrazolam" consist of the same chemical however, some samples tested by forensics laboratories in Europe have a phenyl group in place of the pyridine making them the 8-bromo analogue of alprazolam instead

http://en.wikipedia.org/wiki/Pyrazolam

Källa: http://www.emcdda.europa.eu/

Publikationen: New drugs in Europe 2012 EMCDDA

Intressant

kollade publikationen och det verkar som någon gjort en medveten felcitering av någon anledning på wikipedia.

Det som står i publikationen är:

pyrazolam: a benzodiazepine of which apparently little is known. It is similar in chemical structure to alprazolam, which is authorised as a medicinal product in some Member States. However, compared to alprazolam, pyrazolam contains a bromine atom rather than a chlorine atom and contains a pyridinyl group instead of a phenyl group. It currently being sold as a ‘research chemical’ by Internet retailers; och inget annat.

Varför? är en bra fråga
Senast redigerad av unleash82 2013-10-23 kl. 11:09.
Citera
2013-10-23, 14:35
Medlem
Pyra666s avatar
fick nyss ännu et 500 pack pyra, men denna gång vita. mortlade 15st å sköljde ner, märkte direkt på smaken att dom smakade citron
var fem minuter sen så vi får se om det blir nån skillnad i ruset, står heller inte pyra på dessa.. innehåll:
methyl(1,2,4) triazolo-6-(2pyridinyl)-8-8 BROMO-1,4- benzodiazapine
stod det bromo på de gula med?
var en 10dar sen jag tog sist så jag räknar med ett litet flum alla fall.. å för er som inte upptcäkt hur jävla bra synthacaine är köp!!! som bra tjo!! en 0,5:a sitter i hela dan å inget tjacksvett å äckel.. glöm inte å käka å sova bara..
peace out dudes.
Citera
2013-10-23, 14:49
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
fick nyss ännu et 500 pack pyra, men denna gång vita. mortlade 15st å sköljde ner, märkte direkt på smaken att dom smakade citron
var fem minuter sen så vi får se om det blir nån skillnad i ruset, står heller inte pyra på dessa.. innehåll:
methyl(1,2,4) triazolo-6-(2pyridinyl)-8-8 BROMO-1,4- benzodiazapine
stod det bromo på de gula med?
var en 10dar sen jag tog sist så jag räknar med ett litet flum alla fall.. å för er som inte upptcäkt hur jävla bra synthacaine är köp!!! som bra tjo!! en 0,5:a sitter i hela dan å inget tjacksvett å äckel.. glöm inte å käka å sova bara..
peace out dudes.

Jupp samma beteckning på dem gula.

mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-10-23 kl. 14:54.
Citera
2013-10-23, 14:54
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Jupp samma beteckning på dem gula.

mvh

kej.. fan smakar dom citron då för?
testa å tugga en.. lemondropp.. fräsh andedräkt dock
Citera
2013-10-23, 14:58
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
kej.. fan smakar dom citron då för?
testa å tugga en.. lemondropp.. fräsh andedräkt dock

citronsyra?

Används som surhetsreglerande medel, i rengöringsmedel och tydligen även som konserveringsmedel i vissa sammanhang

Svårt att tro att dem börjat smaksätta pyran, men citronsyra verkar ju med rätt udda.

fan vet?

15 st efter 10 dagars uppehålll, rätt bra dos

uppdatera efter 30 min eller så.
Citera
2013-10-23, 15:04
Medlem
rEEgs avatar
Official Benzo F*ry har ett bra erbjudande nu.

"Buy Any Quantity Of Pyrazolam & Get The Same Quantity Again FREE"

Varför är den så j-vla billig överallt men ändå helt ok till det priset man kan köpa bute in och utrikes egentligen?
Citera
2013-10-23, 15:23
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
citronsyra?

Används som surhetsreglerande medel, i rengöringsmedel och tydligen även som konserveringsmedel i vissa sammanhang

Svårt att tro att dem börjat smaksätta pyran, men citronsyra verkar ju med rätt udda.

fan vet?

mmhh...
Citera
2013-10-23, 15:24
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
citronsyra?

fan vet?

Att det smakar citron kan vara bra ifall man vill smälta pyran under tungan
Citera
2013-10-23, 15:26
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Haha mjo...jag funderade först på bunkra upp med 500st, trots att jag inte tycket pyra varit särskilt bra och jag bara tar det i brist på etizolam. Grejen är att jag inte tar bensos dagligen (än så länge iaf), men det blir ofta ett flertal i veckan med undantag från vissa lov då jag helt och hållet är på uppehåll.
Hade jag bunkrat upp med 500st hade de antingen hunnit bli dåliga, eller så skulle jag käka upp dem bara för att de inte ska bli bortslösade, och det sistnämnda är ju jävligt onödigt att göra.
Så i slutändan vet jag inte. Har ju totalt bara köpt 30 pyra och det på en och samma gång. Och det var typ flera månader sen, och då har jag kvar 14 st (som sagt, inte fått så gott intryck av pyra). Men nu när den ska klassas känns det plötsligt värt att bunkra lite. 100-200st kanske blir mer rimligt.
Eller så bunkrar jag upp med etizolam vilket är mer riskabelt.

Edit: När jag säger flera års förbrukning så menar jag i mitt fall, typ 2-3st i veckan (med uppehåll då "tillfälle" ges) i flera år. Det är dock om jag räknar på etizolam, med pyra skulle det säkert krävas 3-7st i veckan.

benzo blir inte dåligt, närvi tömde min farmors lägenhet med sopsäckar med pillerburkar från 80talet å framåt vare bara finfint.. lite lösa i formen kanske.. men who cares.
Citera
2013-10-23, 15:28
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Att det smakar citron kan vara bra ifall man vill smälta pyran under tungan

sant... å sånt.
mortlar mina.. kanske lte sockerlösning så kan man dricka det som saft..
Citera
2013-10-23, 15:33
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
benzo blir inte dåligt, närvi tömde min farmors lägenhet med sopsäckar med pillerburkar från 80talet å framåt vare bara finfint.. lite lösa i formen kanske.. men who cares.

+1

Jag gjorde ett bryt i en bil en gång för länge sen och hittade en hel ica kasse med "gammal" medicin där det fanns massvis med benzo, b.la en överdriven mängd med original Ryhypnol och det var närmare 4-5 år gammalt men inte fan funkade det dåligt
Massa Mogadon och stess10or fanns där också.

Men frågan är om "rc-benzo" som t.ex pyra blir dåligt p.ga deras struktur, men det tvivlar jag på.
Citera
2013-10-23, 15:41
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
+1

Jag gjorde ett bryt i en bil en gång för länge sen och hittade en hel ica kasse med "gammal" medicin där det fanns massvis med benzo, b.la en överdriven mängd med original Ryhypnol och det var närmare 4-5 år gammalt men inte fan funkade det dåligt
Massa Mogadon och stess10or fanns där också.

Men frågan är om "rc-benzo" som t.ex pyra blir dåligt p.ga deras struktur, men det tvivlar jag på.

äh.. det är ju kemikaler inte grönsaker! dvs, vätskan försvinner, kemikaler har långsam nerbrytning, men bryter längamt nerdensom vill bli nerbryten.. så jävla poetiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in