2013-10-22, 00:36
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
ja

Skulle vilja säga att det är en lögn i 5 utav 10 fall så quitar jag så pågrund av att folk är sega på att rösta.. Jag har då aldrig sett nåt meddelande med varning för badsports och har aldrig blivit heller.
Citera
2013-10-22, 00:38
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Skulle vilja säga att det är en lögn i 5 utav 10 fall så quitar jag så pågrund av att folk är sega på att rösta.. Jag har då aldrig sett nåt meddelande med varning för badsports och har aldrig blivit heller.
Quit ger väl ändå alltid varning för Bad Sport? Försvinner jag ur ett game utan att använda Free Mode så får jag en varning. Inte blivit dömd till Bad Sport än dock.
Citera
2013-10-22, 00:43
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Ja har funderat över en sak. När man har spelat klart ett uppdrag av något slag, så får man rösta vilket man vill spela här näst. Då finns det en knapp där det står "freemode". Måste man använda sig av den när man vill spela freemode? om man trycker på quit istället.. får man bad sports då?

Jag har "quittat" hundratals gånger och aldrig fått bad sport. Jag har bara fått varningar när jag har avbrutit under uppdragen.
Citera
2013-10-22, 00:50
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Quit ger väl ändå alltid varning för Bad Sport? Försvinner jag ur ett game utan att använda Free Mode så får jag en varning. Inte blivit dömd till Bad Sport än dock.

Om du lämnar under ett pågående mission/race whatever då får du badsport, lämnar du innan det startat skall du inte drabbas.
Citera
2013-10-22, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Nej, det finns ingen lag som säger något sådant. Du gör bara bort dig.

Ja, du har nog rätt. Vart bara så arg i stundens hetta så jag valde att tro på det. Kanske lagen gäller i något annat land, vad vet jag.

Hursom, så är det en pissig funktion det här med bad sport bann. Det måste väl de allra flesta hålla med om?
Senast redigerad av Mannen1 2013-10-22 kl. 01:01.
Citera
2013-10-22, 00:59
Medlem
masturberas avatar
Ja vet hur man gör för att spara nu! Läste att man kunde göra såhär av någon på tråden, så ja repeterar .

När ni ska sluta spela. Gå ur till Singelplayermode, och då står det att processen kommer att spara. Sedan stänger ni av
Citera
2013-10-22, 01:02
Medlem
Kan någon förklara vart man köper bilar? Har googlat flera gånger men hittar inte. Är det ingame eller på nån community? Måste jag ha garage?
Citera
2013-10-22, 01:06
Medlem
Hornyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Kan någon förklara vart man köper bilar? Har googlat flera gånger men hittar inte. Är det ingame eller på nån community? Måste jag ha garage?

Genom mobilen, och ja, du behöver garage
Citera
2013-10-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornyfuck
Genom mobilen, och ja, du behöver garage

Jaha, köper jag det i mobilen också?
Citera
2013-10-22, 01:10
Medlem
Hornyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Jaha, köper jag det i mobilen också?

Ja.

Du hittar alla bilar som finns till salu genom mobilen. När du köper en bil dyker den upp i ditt garage.
Citera
2013-10-22, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornyfuck
Ja.

Du hittar alla bilar som finns till salu genom mobilen. När du köper en bil dyker den upp i ditt garage.

Ok, tack!
Citera
2013-10-22, 01:25
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Ja, du har nog rätt. Vart bara så arg i stundens hetta så jag valde att tro på det. Kanske lagen gäller i något annat land, vad vet jag.

Hursom, så är det en pissig funktion det här med bad sport bann. Det måste väl de allra flesta hålla med om?

Krocka i deras bil nog mycket så de börjar kasta granater på dig.
Då måste de betala för din bil plus att det blir bad sport för dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in