2013-10-22, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornyfuck
Ja.

Du hittar alla bilar som finns till salu genom mobilen. När du köper en bil dyker den upp i ditt garage.

Ursäkta men hittar inte vart jag köper garage. Måste jag ha en lägenhet för att ha garage?
Citera
2013-10-22, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Ursäkta men hittar inte vart jag köper garage. Måste jag ha en lägenhet för att ha garage?
Kör till ett på kartan, eller via Dynasty 8 i mobilen. Nej, du kan ha enbart garage.
Citera
2013-10-22, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Krocka i deras bil nog mycket så de börjar kasta granater på dig.
Då måste de betala för din bil plus att det blir bad sport för dem

Kör bara motorcykel så det är nog inte det smartaste jag kan göra. Och summan som man måste betala är ju små potatis.

Vafan, inte spelar jag GTA för att få folk bannade, jag kunde inte bry mig mindre om de får spela eller ej. Själva grejen med spelet är ju att man ska leva i fullskalig anarki där de starkaste härskar. Det är det som är charmen med Grand Theft Auto.

Liksom, hur svårt är det att ringa och beställa en ny bil? Det är ju inte som så att fordon försvinner då de förstörs, utan det enda som krävs är ett samtal och du har tillbaka den. Så jag förstår verkligen inte vitsen med detta.

Det hade varit acceptabelt att bli bannad i ett par timmar, men ett par dagar? det är ABSURT.
Citera
2013-10-22, 02:33
Medlem
_slipknot1_s avatar
Fick tag i en specialcrate och den innehöll b.la. en minigun
Någon som fått liknande?!
Senast redigerad av _slipknot1_ 2013-10-22 kl. 02:39.
Citera
2013-10-22, 02:58
Medlem
Hornyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Fick tag i en specialcrate och den innehöll b.la. en minigun
Någon som fått liknande?!

Nej, bara skit hittills...

Men spring in i en minigun efter sista waven av en survival så får du behålla en efteråt (en minigun som spawnar på kartan, inte en som en fiende droppar).

Sen låter du resten veta att dom är sämre när du drar fram den (för den kmr med 9999 skott).
Citera
2013-10-22, 02:59
Medlem
OneRequests avatar
Fan skulle kunna betala mycket för att få skottsäkra rutor på bilarna. Är så trött på alla tomtar som hela tiden ska spreja hela framrutan med kulor när man åker förbi!

Vad gör armor för skillnad på bilarna? Är det så man kan krocka mer med dom?
Citera
2013-10-22, 03:05
Medlem
Hornyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Fan skulle kunna betala mycket för att få skottsäkra rutor på bilarna. Är så trött på alla tomtar som hela tiden ska spreja hela framrutan med kulor när man åker förbi!

Bilarna tål mer stryk helt enkelt (ja, tråkigt att fönstren inte tål mer). Kasta bomber på fittorna som jävlas
Citera
2013-10-22, 03:09
Medlem
OneRequests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hornyfuck
Bilarna tål mer stryk helt enkelt (ja, tråkigt att fönstren inte tål mer). Kasta bomber på fittorna som jävlas

Har tagit ut min hämnd med hjälp av en Buzzard, vilket nu har gjort så jag tillhör bad sport i två dagar...
Citera
2013-10-22, 03:50
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Kör bara motorcykel så det är nog inte det smartaste jag kan göra. Och summan som man måste betala är ju små potatis.

Vafan, inte spelar jag GTA för att få folk bannade, jag kunde inte bry mig mindre om de får spela eller ej. Själva grejen med spelet är ju att man ska leva i fullskalig anarki där de starkaste härskar. Det är det som är charmen med Grand Theft Auto.

Liksom, hur svårt är det att ringa och beställa en ny bil? Det är ju inte som så att fordon försvinner då de förstörs, utan det enda som krävs är ett samtal och du har tillbaka den. Så jag förstår verkligen inte vitsen med detta.

Det hade varit acceptabelt att bli bannad i ett par timmar, men ett par dagar? det är ABSURT.

Om du har en dyr bil så måste de betala många tusen.
Citera
2013-10-22, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest

finns väl skottsäkra bilrutor eller har jag fel?
Citera
2013-10-22, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
finns väl skottsäkra bilrutor eller har jag fel?

Du har fel, finns inga skottsäkra rutor tyvärr. Kan dock förstå varför rockstar inte har lagt till det.
Meeen de skulle ju vara skönt att ha i freeroam
Citera
2013-10-22, 04:48
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Nu är jag riktigt jävla förbannad på Rockstar!!!!!!!!!!!

Jag är bannad 2-4 dagar pågrund utav att jag har sprängt andras bilar och är en "bad sport". Jag kan bara spela missions med andra som har dumstruten på sig, vilket tar en evighet att samla ihop ens 3 personer till ett mission.

En person kör över mig, jag klarar mig och slänger en granat (snyggt som fan) så att hans bil sprängs med honom i. Därefter får jag en så kallad dumstrut på huvudet och får inte spela med mina vänner eller någon annan som inte är bad sport.

Det är ett jävla fucking spel vi snackar om, man SKA spränga andras bilar och döda. Det är GRAND THEFT AUTO för i helvete.

Jag ska gå tillbaka till game imorgon och försöka lämna tillbaka det. Tydligen finns det någon lag på att spelet ska fungera så som det har sagt att det ska göra, och om det inte gör det har man rätt att få tillbaka sina pengar. Och med tanke på hur mycket buggar och problem det är i spelet så tycker jag att det är värt ett försök. Tydligen väldigt många som har gjort det runtom i världen.

Väntat i flera år på detta spel, jag är så jävla besviken....
Ja tycker att bad sports är bra, i viss grad. Men att man inte får spränga andras bilar tycker jag är tråkigt. Som du säger, så är det ju GTA. Man ska ju spränga allt som rör sig. Man får ju faktiskt betala notan om man spränger någons bil.. Eller du kan ju göra som jag! Ja brukar ta en helikopter med krok och lyfta upp folks bilar och sätta den på den högsta byggnaden ja hittar, utan att förstöra bilen. Då blir det lite jobbigt att få tag i bilen sen . Men så gör jag bara mot folk som förtjänar det .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in