2013-09-27, 09:31
Medlem
kaffelattes avatar
Hoj.! Ansökte till flashbackcrew på ps3 nu! BennyBarefeet heter jag!
Let me in!
Citera
2013-09-27, 09:44
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
En sjukt säker investering måste ju vara Ammu-Nation isånnafall, finns det ens någon risk att den aktien kommer att sjunka? Kanske om någon rik jävel som har stor ägarandel säljer av, men folk kommer alltid att köpa vapen. Investera i Ammu-Nation! Frågan är ju bara om pengarna man investerar på BAWSAQ aktier i singleplayer, om man kan sälja av dom i Online sen?
Nej, pengarna man får i singleplayer kommer inte att föras över till GTA Online.
Citera
2013-09-27, 10:02
Medlem
HestDrickaColas avatar
Nu blir jag dödshotad för att jag inte googlar men ska iväg nu och om någon vill svara så är jag evigt tacksam, skulle vara jättesnällt.

1. Kommer man kunna göra alla uppdrag med kompisar?
2. Kan man råna banker när som?
3. Kan man ändra utseende på sin online-gubbe, typ som Saints Row?
Citera
2013-09-27, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Nu blir jag dödshotad för att jag inte googlar men ska iväg nu och om någon vill svara så är jag evigt tacksam, skulle vara jättesnällt.

1. Kommer man kunna göra alla uppdrag med kompisar?
2. Kan man råna banker när som?
3. Kan man ändra utseende på sin online-gubbe, typ som Saints Row?

1. Ja det är tanken, finns nog några uppdrag som bara du kan göra själv men det är ju Online trots allt
2. Ja, tror inte att dem har nämnt banker men du ska kunna råna diverse butiker och värdetransport och antagligen banker
3. Ja, du bestämmer hur han lr hon ser ut och har sedan 300+ klädesplagg att välja bland
Citera
2013-09-27, 12:14
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
1. Ja det är tanken, finns nog några uppdrag som bara du kan göra själv men det är ju Online trots allt
2. Ja, tror inte att dem har nämnt banker men du ska kunna råna diverse butiker och värdetransport och antagligen banker
3. Ja, du bestämmer hur han lr hon ser ut och har sedan 300+ klädesplagg att välja bland
Tusen tack, grymt nice. Så man får bestämma utseendet på näsan osv? :P
Citera
2013-09-27, 12:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Tusen tack, grymt nice. Så man får bestämma utseendet på näsan osv? :P
Det vet vi inte ännu. I Grand Theft Auto IV fick man endast välja kön, frisyr, hårfärg, skägg/mustasch och ansikte. Ansiktet avgjorde även hudfärgen på karaktären. Utöver kroppstyp fick man välja klädsel i form av huvudbonad, glasögon, klädesplagg för överkropp, samt byxor.

Jag kan tänka mig att det kommer vara mer komplext än såhär i Grand Theft Auto V, men jag tvivlar på att det kommer vara till samma grad som i bl.a. Saints Row-spelen med tanke på hur krävande spelet redan är. Det skulle dock inte vara första gången Rockstar överstiger förväntningarna.
Citera
2013-09-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
OBS; KORSPOSTNING,

Har en annorlunda fråga; Min email är tydligen knuten till ett livekonto redan, hur avknuter jag den så jag kan registrera min xbox på ett nytt konto? Eller, hur får jag fram lösenordet till livekontot jag tydligen har men inte använder? Eller nått, hjälp mig så jag är redo för GTA: Online!

Vad menar du? Menar du att ett xbox konto som du inte använder är ''linked'' till din email/social club konto? Isf är det bara att gå in i din social club profil och där vid Linked accounts står det Manage och där kan du linka/unlinka konton
Citera
2013-09-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Vad menar du? Menar du att ett xbox konto som du inte använder är ''linked'' till din email/social club konto? Isf är det bara att gå in i din social club profil och där vid Linked accounts står det Manage och där kan du linka/unlinka konton

Nej, ett livekonto jag inte använder är länkat till min mail. Och gör således att jag inte kan registerar ett nytt med min mail, inge stort problem egentligen. Kan bara göra en ny mail, men verkar smidigt att ha kvar min!

(livekonto=xbox live skiten man måste ha för att kunna spela online på boxen!)
Citera
2013-09-28, 00:47
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Ansökte till Flashback Crew

Nick : Nocolus (xbox 360 om det spelar nån roll)
Citera
2013-09-28, 02:27
Medlem
Credzs avatar
Ansökte till Crewet för någon dag sedan.
Nick: Anooonym (x360)
Citera
2013-09-28, 03:49
Medlem
Eyedols avatar
Ansökte.

Nickar PolarVargen
PS3
Citera
2013-09-28, 06:56
Medlem
tomahawk13s avatar