2013-10-21, 00:15
  #9589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickster
Kolla posten över, köp.
Ska testas
Citera
2013-10-21, 00:16
  #9590
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
http://www.futhead.com/14/squads/1460981/

Synpunkter och ändringar? Har inte testat någon av spelarna..

Har en liknande elva fast med den gudabenådade Perisic på vänsterkanten. Testa honom om Elia inte funkar!
Citera
2013-10-21, 00:18
  #9591
Medlem
5-2-2-1! Helt underbar formation i år!

Efter en mindre formsvacka tänkte jag att det var dags att prova något nytt. Kom ihåg att jag läst om någon nisse som förespråkade 5-2-2-1 och att den inte bara var stark defensivt utan också (med rätt spelare) en fröjd framåt. Har visserligen bara hunnit med tre matcher än så länge, men oj så rätt han hade!

Jag har visserligen sjukt bra spelare till mitt förfogande vilket naturligtvis hjälper, men det var nog längesedan jag haft så kul som i de tre senaste matcherna. Självklart är uppställningen brutalt bra defensivt, men vad jag inte räknat med var att den har gett mig mitt bästa offensiva spel på väldigt länge. Senaste matchen (div 4 just nu) hade jag 60-40 i bollinnehav, sköt 20 skott och vann med 5-2, med hatmeddelande som följd om att jag spelar destruktivt, vilket siffrorna ganska tydligt motbevisar.

Så har ni tråkigt råder jag er att testa denna!

Spelar förövrigt med detta lag, fullständigt magiskt. IF Alaba och IF Lahm är överallt på kanterna vilket skapar enorma ytor i anfallsspelet för Reus, IF Lewa och Robben! Schweini och Gundogan äger mittfältet trots att de bara är två.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bPxR1OVunKltms3
Citera
2013-10-21, 00:27
  #9592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Har en liknande elva fast med den gudabenådade Perisic på vänsterkanten. Testa honom om Elia inte funkar!
Tack för tipset
Citera
2013-10-21, 00:29
  #9593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
5-2-2-1! Helt underbar formation i år!

Efter en mindre formsvacka tänkte jag att det var dags att prova något nytt. Kom ihåg att jag läst om någon nisse som förespråkade 5-2-2-1 och att den inte bara var stark defensivt utan också (med rätt spelare) en fröjd framåt. Har visserligen bara hunnit med tre matcher än så länge, men oj så rätt han hade!

Jag har visserligen sjukt bra spelare till mitt förfogande vilket naturligtvis hjälper, men det var nog längesedan jag haft så kul som i de tre senaste matcherna. Självklart är uppställningen brutalt bra defensivt, men vad jag inte räknat med var att den har gett mig mitt bästa offensiva spel på väldigt länge. Senaste matchen (div 4 just nu) hade jag 60-40 i bollinnehav, sköt 20 skott och vann med 5-2, med hatmeddelande som följd om att jag spelar destruktivt, vilket siffrorna ganska tydligt motbevisar.

Så har ni tråkigt råder jag er att testa denna!

Spelar förövrigt med detta lag, fullständigt magiskt. IF Alaba och IF Lahm är överallt på kanterna vilket skapar enorma ytor i anfallsspelet för Reus, IF Lewa och Robben! Schweini och Gundogan äger mittfältet trots att de bara är två.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bPxR1OVunKltms3

Håller med om ovanstående formation! Med två duktiga mittfältare är den grym. Vilket jävla lag du sitter på dessutom!
Citera
2013-10-21, 00:32
  #9594
Medlem
spinelos avatar
nån annan som inte kommer in på sin eas server. sluta helt plötsligt att funka och kommer inte in igen
Citera
2013-10-21, 01:12
  #9595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spinelo
nån annan som inte kommer in på sin eas server. sluta helt plötsligt att funka och kommer inte in igen


Nere här med....
Citera
2013-10-21, 01:22
  #9596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Helt sjukt vad efterblivna försvararna är på långbollar. Två mål i rad där backlinjen står still när motståndaren slår tjongbollar från backlinje....

EDIT: Disconnectad i 90' när jag har tagit ledningen Fifa kan dra åt helvete
Du är helt enkelt kass på Fifa..
Citera
2013-10-21, 01:26
  #9597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Älskar dina påhopp. Max kemi är max kemi, vilket råkar vara tio. Om en spelare har tio så påstår du alltså att det är klart som fan att han inte har full kemi? Förstår inte vad du tänker när du hoppar på andra och kallar dem idioter, när det är du som skämmer ut dig.
Skärp dig. Du har fel, som vanligt!
Citera
2013-10-21, 01:44
  #9598
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
5-2-2-1! Helt underbar formation i år!

Efter en mindre formsvacka tänkte jag att det var dags att prova något nytt. Kom ihåg att jag läst om någon nisse som förespråkade 5-2-2-1 och att den inte bara var stark defensivt utan också (med rätt spelare) en fröjd framåt. Har visserligen bara hunnit med tre matcher än så länge, men oj så rätt han hade!

Jag har visserligen sjukt bra spelare till mitt förfogande vilket naturligtvis hjälper, men det var nog längesedan jag haft så kul som i de tre senaste matcherna. Självklart är uppställningen brutalt bra defensivt, men vad jag inte räknat med var att den har gett mig mitt bästa offensiva spel på väldigt länge. Senaste matchen (div 4 just nu) hade jag 60-40 i bollinnehav, sköt 20 skott och vann med 5-2, med hatmeddelande som följd om att jag spelar destruktivt, vilket siffrorna ganska tydligt motbevisar.

Så har ni tråkigt råder jag er att testa denna!

Spelar förövrigt med detta lag, fullständigt magiskt. IF Alaba och IF Lahm är överallt på kanterna vilket skapar enorma ytor i anfallsspelet för Reus, IF Lewa och Robben! Schweini och Gundogan äger mittfältet trots att de bara är två.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bPxR1OVunKltms3
Men helvete vilket fint lag du har! Har inte provat 5-2-2-1 på FIFA 14, men den var hur bra som helst på FIFA 13. Grym kontringsformation samt att jag iaf hade väldigt lätt att ha mycket boll med den eftersom jag körde med snabba CMs som kunde ta tillvara på all yta på mittfältet. Ytterbackarna fungerade som mittfältare så det typ blev en trebackslinje.
Citera
2013-10-21, 07:07
  #9599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Du är helt enkelt kass på Fifa..
Ojdå, har du rotat igenom mina inlägg nu igen? Har du ens lirat FUT?
Citera
2013-10-21, 07:16
  #9600
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Helt sjukt vad efterblivna försvararna är på långbollar. Två mål i rad där backlinjen står still när motståndaren slår tjongbollar från backlinje....

EDIT: Disconnectad i 90' när jag har tagit ledningen Fifa kan dra åt helvete

Håller med, har släppt in en del mål p.g.a just detta och man blir riktigt irriterad när det känns som försvararna står fast med benen gjutna i betong.
Förövrigt har jag tröttnat något oerhört på FUT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in