Om en spelare har en röd länk och 4 st orange, borde spelaren i fråga inte få 10 chem då?
Som jag fattat det så räcker det med 2 orangea länkar för att motsvara en grön.
Om en spelare har en röd länk och 4 st orange, borde spelaren i fråga inte få 10 chem då?
Som jag fattat det så räcker det med 2 orangea länkar för att motsvara en grön.
http://www.futhead.com/14/squads/65498/
Fittigt men jävligt vasst. Spelar själv med det för tillfället.
Lirar du PS3 är det lite för dyrt dock men då är det bara att byta Alves mot Maicon eller någon annan solid HB
Fy vilket najs lag, men hur fungerar försvaret? Ser nästan lite för offensivt ut ;S
Vad tycker ni om detta laget. Gjorde ett lag innan med samma toppar fast med andra spelare runt omkring till turneringen Europa klassikern. Tyckte Yilmaz o Drogba funkade kanon ihop, men var inte så nöjd med resten av laget. Så har pysslat ihop detta på Futhead. Är lite nyfiken på vad ni andra tycker om det Flipp eller Flopp?
Spelarna jag fick för 12000 fifapoäng som man iallafall känner igen namnet på.
Naldo
Sessegnon
Elia
Rasmus elm ( 21312321321321 gånger )
Ba
Müller
Lulic
Anelka
Negredo
Michu
Ferdinand x2
Gomez
Carroll
Thiago Silva
Den där fula jävlen ronny som jag alltid får i paket.
Gustavo
Mandanda
Sanchez NIF
Coutinho
Taarabt
Sahin x2
Pato
Vertonghen
Victor Valdes
Fellaini
Remy
Eto'o
Sämst på priserna men någon kanske är värd nåt. Täcker nog dock inte förlusten jag gjorde på Robben dock haha.