2013-10-24, 21:34
  #10189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
Om en spelare har en röd länk och 4 st orange, borde spelaren i fråga inte få 10 chem då?
Som jag fattat det så räcker det med 2 orangea länkar för att motsvara en grön.

Lite konstigt förklarat, men ni fattar
Då har du fattat fel.
Citera
2013-10-24, 21:34
  #10190
Medlem
Weeruuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Då har du fattat fel.

Förklara för mig då
Citera
2013-10-24, 21:36
  #10191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
Förklara för mig då
Spelaren behöver lika många poäng som länkar, alltså om en spelare länkar med fyra andra behöver han totalt fyra poäng.

Gul: 1p
Grön: 2p
Röd: 0p
Citera
2013-10-24, 21:37
  #10192
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
Om en spelare har en röd länk och 4 st orange, borde spelaren i fråga inte få 10 chem då?
Som jag fattat det så räcker det med 2 orangea länkar för att motsvara en grön.

Lite konstigt förklarat, men ni fattar

fan haru inte hängt med alls eller
Citera
2013-10-24, 21:38
  #10193
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
http://www.futhead.com/14/squads/65498/
Fittigt men jävligt vasst. Spelar själv med det för tillfället.
Lirar du PS3 är det lite för dyrt dock men då är det bara att byta Alves mot Maicon eller någon annan solid HB

Fy vilket najs lag, men hur fungerar försvaret? Ser nästan lite för offensivt ut ;S
Citera
2013-10-24, 21:38
  #10194
Medlem
Weeruuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Spelaren behöver lika många poäng som länkar, alltså om en spelare länkar med fyra andra behöver han totalt fyra poäng.

Gul: 1p
Grön: 2p
Röd: 0p

Jaså, det är så det ligger till. Tack för infon!
Citera
2013-10-24, 21:57
  #10195
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/1632267/

Vad tycker ni om detta laget. Gjorde ett lag innan med samma toppar fast med andra spelare runt omkring till turneringen Europa klassikern. Tyckte Yilmaz o Drogba funkade kanon ihop, men var inte så nöjd med resten av laget. Så har pysslat ihop detta på Futhead. Är lite nyfiken på vad ni andra tycker om det Flipp eller Flopp?
Citera
2013-10-24, 21:57
  #10196
Medlem
haammpes avatar
Spelarna jag fick för 12000 fifapoäng som man iallafall känner igen namnet på.

Naldo
Sessegnon
Elia
Rasmus elm ( 21312321321321 gånger )
Ba
Müller
Lulic
Anelka
Negredo
Michu
Ferdinand x2
Gomez
Carroll
Thiago Silva
Den där fula jävlen ronny som jag alltid får i paket.
Gustavo
Mandanda
Sanchez NIF
Coutinho
Taarabt
Sahin x2
Pato
Vertonghen
Victor Valdes
Fellaini
Remy
Eto'o

Sämst på priserna men någon kanske är värd nåt. Täcker nog dock inte förlusten jag gjorde på Robben dock haha.
Citera
2013-10-24, 21:58
  #10197
Medlem
snowFCs avatar
Kul att få göra ett sådant här mål http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media/PS3/tobiasforsell/2014/video/173686383
Citera
2013-10-24, 22:14
  #10198
Medlem
reazzors avatar
Omöjligt att hitta motståndare i brons-finalen :/
Citera
2013-10-24, 22:16
  #10199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Alltså, allt är inte fusk, bara för att du tycker det är oschysst.

Tycker du verkligen man borde ens få kunna pausa där i en sådan situation?
Citera
2013-10-24, 22:17
  #10200
Medlem
Muriel vilken jävla lirare. Bästa jag spelat med iaf

38 mål och 10 assist på 36 matcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in