2013-09-24, 17:31
  #3589
Medlem
Mr.Lejemans avatar
Jag har en fråga, är det värt att köpa packs nu? eller ska jag vänta tills nästa HH? Har hört att det är större chans att få bra spelare om man har early access? tacksam för svar!
Citera
2013-09-24, 17:48
  #3590
Medlem
Bruunkens avatar
Vilken är eran favorit formation? Jag måste nog faktiskt säga att 4231 (2) är min favorit.
Citera
2013-09-24, 18:10
  #3591
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Vilken är eran favorit formation? Jag måste nog faktiskt säga att 4231 (2) är min favorit.

Trodde starkt på 4231(2) innan spelet och verkade stark på demot. Men har blivit en liten besvikelse för min egen del, kanske bara är jag. Testat en hel del olika 4-3-3 formationer nu på senaste vilket fungerar mycket bättre. Fastnat helt för 4-3-3(2), den med CDM och ST.
Citera
2013-09-24, 18:10
  #3592
Medlem
FiKarN8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Vilken är eran favorit formation? Jag måste nog faktiskt säga att 4231 (2) är min favorit.

Får inte spelet förrän på torsdag men 4-3-3 (2) ser jävligt vasst ut!
Citera
2013-09-24, 18:19
  #3593
Medlem
Asåå nya kemi systemet suger kan ju inte göra en squad.... vill ha en med higuain och tevez med fullt 10 på varje i laget men det går inte ju..
Citera
2013-09-24, 18:22
  #3594
Medlem
Man kan alltså inte köpa fifa points och använda i shoppen nu sålänge det inte är den där one time transfern man använder?

Vi i Sverige får alltså vänta till den 27e för det även fast vi har early access nu och spelet är släppt i andra länder?
Citera
2013-09-24, 18:23
  #3595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMerry
Asåå nya kemi systemet suger kan ju inte göra en squad.... vill ha en med higuain och tevez med fullt 10 på varje i laget men det går inte ju..
Dem spelar väl i samma liga?
Citera
2013-09-24, 18:23
  #3596
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Ni som börjat lira va är de för rewards på säsongerna? Hur mycket coins för div 1 vinst t.ex.
Citera
2013-09-24, 18:25
  #3597
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Trodde starkt på 4231(2) innan spelet och verkade stark på demot. Men har blivit en liten besvikelse för min egen del, kanske bara är jag. Testat en hel del olika 4-3-3 formationer nu på senaste vilket fungerar mycket bättre. Fastnat helt för 4-3-3(2), den med CDM och ST.
Jasså, för mig var det raka motsatsen. Trodde starkt på 4-3-3(2) men den visade sig vara en flopp, i varje fall för mig. Får mer ut av mitt spel av förstnämnda formationen.
Citera
2013-09-24, 18:28
  #3598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Ni som börjat lira va är de för rewards på säsongerna? Hur mycket coins för div 1 vinst t.ex.

Jag vann precis 10:an och där var det 2000 iaf. De högre divisionerna får vi hoppas någon annan har koll på
Citera
2013-09-24, 18:34
  #3599
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMerry
Asåå nya kemi systemet suger kan ju inte göra en squad.... vill ha en med higuain och tevez med fullt 10 på varje i laget men det går inte ju..
det kan ju inte vara så svårt då båda är från argentina och spelar i samma liga
Citera
2013-09-24, 18:37
  #3600
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Jasså, för mig var det raka motsatsen. Trodde starkt på 4-3-3(2) men den visade sig vara en flopp, i varje fall för mig. Får mer ut av mitt spel av förstnämnda formationen.

Mjo, är dock mycket mer nöjd med mitt lag numera när jag kör 433 än när jag testade 4231:an. Får väl ge den en ärlig chans lite senare, den är ju i allafall otroligt populär. Men kan för tillfället inte släppa lös Hulken och hans slägga på högerkanten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in