Är du dum i huvudet eller? Klart som fan att det stämmer att en spelare får negativ kemi om den är på fel position.
Älskar dina påhopp. Max kemi är max kemi, vilket råkar vara tio. Om en spelare har tio så påstår du alltså att det är klart som fan att han inte har full kemi? Förstår inte vad du tänker när du hoppar på andra och kallar dem idioter, när det är du som skämmer ut dig.
Älskar dina påhopp. Max kemi är max kemi, vilket råkar vara tio. Om en spelare har tio så påstår du alltså att det är klart som fan att han inte har full kemi? Förstår inte vad du tänker när du hoppar på andra och kallar dem idioter, när det är du som skämmer ut dig.
Okej, jag ska förklara på din nivå så att du förstår.
Johan har 11 äpplen, men han kan max bära 10 äpplen. Så det gör inget om Peter tar ett äpple från honom för han har ändå ett äpple över som har inte kan bära.
Någon som är uttråkad och kan göra ett lag till mig
Alla formationer med fyrbackslinje kan jag tänka mig, men helst en populär.
Får vara antingen guld eller silver, ingen blandning.
Jag har en budget på 150k.
Tack på förhand
Tjena, någon som har lust att bygga 2 lag till mig har lite slut på kreativitet.
3-5-2 passar mig bra, gärna bpl,serie A, Bundesliga, helst bra pace på backarna och fina workrates, skulle bli väldigt glad om någon gör 2 lag åt mig av dom 3 ligorna! Tack på förhand!