2013-10-19, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disgracefulholler
När uttalade hon att hon var gravid?
Ligger det tillbaka i tiden, kan hon ha varit det o gjort abort?
Syns det isåfall vid en obduktion, att man varit gravid?

Hon har väl inte ens sagt att hon är gravid???? Det är ett rykte i Boden.

Däremot skrev hon till KJ på Facebook: "Du vet väl om att jag har fått barn", men det svarar inte ens KJ på, vilket är jävligt märkligt. Några här har tolkat hennes meddelande som att hon "fått ett barn i magen".
Citera
2013-10-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Är du gravid har du ett ämne som heter HCG i blodet, plus att det givetvis finns ett foster i livmodern som är förstorad.
Jo men vid en abort så finns ju inget foster kvar, låt säga att aborten låg en tid tillbaka i tiden, det kan ju ha varit en sanning då när hon uttala att hon var med barn

Vem vet KJ kanske var fadern o ville ha barn o i vredesmod över an abort gör nåt galet
Citera
2013-10-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Hon har väl inte ens sagt att hon är gravid???? Det är ett rykte i Boden.

Däremot skrev hon till KJ på Facebook: "Du vet väl om att jag har fått barn", men det svarar inte ens KJ på, vilket är jävligt märkligt. Några här har tolkat hennes meddelande som att hon "fått ett barn i magen".
Jag har skumläst fupen bara men ahr för mig att det också var sms till MB som var antydningar från henne att hon skulle vara gravid
Citera
2013-10-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Mensen uteblir, vissa gör graviditetstest på en gång. Om VB gjorde någon vet jag inte, men vissa här hävdar med emfas att hon inte var gravid. Jag påstår att hon kan ha varit det, och medveten om det.
Det låter helt uteslutet att hon kan vara medveten om något som inte visade sig vid okulär besiktning.

Jag har inte tagit del av FUP mer än i små delar här och var. Var finns syftningar på eventuell graviditet i VB:s fall?
Citera
2013-10-19, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Frågan kvarstår: Hur då? Hur skulle polisen kollat upp?

...och polisen kan bara veta säkert ifall hon var gravid eller ej om en fullständig kroppsundersökning och provtagning gjorts. Verkar det som dom gjort en sådan? well well
Citera
2013-10-19, 23:33
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disgracefulholler
Jag har skumläst fupen bara men ahr för mig att det också var sms till MB som var antydningar från henne att hon skulle vara gravid

Det stämmer. Hon tyckte att han skulle äta hälsosamt så att "du ska finnas där för oss".
Citera
2013-10-19, 23:34
Medlem
Spindelfridas avatar
Fanns det över huvud taget nån av manskön i VB:s närhet som inte betraktade henne som ett villigt sexobjekt allenast?
Jag trodde i min enfald att åtminstone den gamle mannen YT var annorlunda. Han som beskrev sig som en extrapappa för VB, som övningskörde med henne och som säger i fup att han nog hade bättre kontakt med VB än hennes egen familj.
Vad kläcker då denne pensionär ur sig i slutet av polisförhöret? Jo, detta häpnadsväckande:
"Y sade sedan att han inte skulle ha något emot att äga en sådan där flicka. Förhörsledaren frågade Y vad han menade med detta och då svarade Y att han menar att Y alltid haft lätt att hantera flickor och de är lätt att komma överens med. Pojkar var lite svårare att göra med, tyckte Y."
Tillåt mig vomera. Lättare att hantera och komma överens med flickor? Där fick han till det. Sanningen är ju att den "gode samariten" avslöjar sig som en kåt gammal ulv i fårakläder. Är jag snäll mot henne kanske hon är snäll mot mig, typ.
Vart än VB vände sig stod inte en enda man upp för henne och såg henne som den människa hon var; sorgsen, vilsen, ensam, rotlös och med ett närmast desperat behov av att få höra till, att bli sedd. Nej, dessa så kallade mäns intresse för VB var allt annat än villkorslöst. Det var ju inte deras hjärtan som talade, enbart bihanget mellan deras ben... Den unga och vackra VB - sexobjektet, slasktratten...
Lyssna nu mina herrar: Hon var mer än så. Hon var mycket mer än så. VB var en kännande människa av kött och blod, värd respekt. Men ni såg aldrig det därför att ni har hjärtan av sten. Det enda ni förmådde var att trampa på henne. Ert svek är monumentalt.
Citera
2013-10-19, 23:34
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
...och polisen kan bara veta säkert ifall hon var gravid eller ej om en fullständig kroppsundersökning och provtagning gjorts. Verkar det som dom gjort en sådan? well well
Det finns inga resultat från en eventuell provtagning i FUP.
Citera
2013-10-19, 23:39
Medlem
Undrar om inte ett erkännande var väldigt nära när KJ satt tyst när förhörsledaren pressade honom om 112...Tror förhörsledaren har helt rätt i att V skulle trycka så samtalet kopplades till 112, men då tryckte för högt upp på knappsatsen så det blev en stjärna/asterisk istället. Att KJ satt tyst under lång tid när förhörsledaren pratade om det tror jag tyder på att han funderade på att berätta. Men istället blev det: Det kan ha varit en fick...ringning....
Citera
2013-10-19, 23:41
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penispung
Just det. Alla offer för dödligt våld ska hållas nedfrysta i 5-10-15 månader så att man kan gå tillbaka och göra om allt en gång till. Det blir kostnadseffektivt, som fan.
Har man ändå någon på obduktion kan man kosta på sig att göra ett rejält test, inte bara konstatera att allt ser normalt ut.
Jag betalar, dessvärre eller tack och lov, redan den högre varianten av marginalskatt så jag kan tycka att det är befogat att göra ordentliga undersökningar.
Ok. Så att lägga ned 10 miljoner på att utröna om ett SMS skickats eller inte med osäkert resultat är väl spenderade skattemedel enligt dig? Särskilt om det inte har direkt bäring på målet?

Om nu VB var gravid, vad gör det för skillnad egentligen? Ni stirrar er blinda på motiv. Det är en dålig utgångspunkt.
Citera
2013-10-19, 23:42
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Fanns det över huvud taget nån av manskön i VB:s närhet som inte betraktade henne som ett villigt sexobjekt allenast?... Är jag snäll mot henne kanske hon är snäll mot mig, typ. Vart än VB vände sig stod inte en enda man upp för henne och såg henne som den människa hon var; sorgsen, vilsen, ensam, rotlös och med ett närmast desperat behov av att få höra till, att bli sedd. Nej, dessa så kallade mäns intresse för VB var allt annat än villkorslöst.
En Bodens Marilyn Monroe som även hon försökte med lite skådespeleri för att få mäns uppmärksamhet.
Citera
2013-10-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Ja fy fan, vilka svin. VB hade förmodligen en sårbarhet att söka bekräftelse, men accepterade destruktiv bekräftelse. Det går nog inte att överskatta värdet av en trygg anknytning under barndomen. (Men inte ens ideala förhållanden kan till fullo förebygga problem med anknytningar och interaktioner i det vuxna livet.)
Senast redigerad av Kinuski 2013-10-19 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in