Citat:
Ursprungligen postat av
fte
Några tankar utöver det som redan står i andra kommentarer.
- att först tvätta delarna ordentligt och noggrant för att sedan "råka" sätta dit ett nytt spår (först är man jätteordentlig och sedan superslarvig) låter för mig som planerat och planterat.
- flyttade delar (till ödehuset) tänker jag också är gjort för att delarna/brottet ska upptäckas d v s planterat för att MTGM (KJ) ska åka fast/bli dömd och verklig GM få det hela ur världen. Vettigare annars är att delarna får fortsätta ligga kvar där de ännu inte upptäckts - ju längre ju bättre.
- blodet i bagageutrymmet. Hade det kommit från BO så borde fläckarna/resterna legat i botten och inte på kanten. På bilden ser blodet ut att vara hällt dit alternativt ditsatt med en blodig trasa d v s planterat.
Många delar i denna FUP får mig att tro att allt är planerat och iscensatt av MB och AN tillsammans.
Kan den utlösande faktorn vara att en desperat VB berättat för MB att hon var gravid med honom för att förhoppningsvis få fortsätta träffa honom?
Vill man plantera så behöver man inte varken tvätta av delarna/kropp eller köra henne i KJs bil.
Där går nog gränsen och en
stor risk skulle tas. Så fiction av det slaget kan man nog bortse i från.
Det får även stämma rent tidsmässigt, sen är det inte snyggt att peka ut två personer som inte är eller varit misstänkta, och det har dom även angivit i FUP hur utpekade dom blivit här.-
Helst sonen han är
inte glad på att man pekat ut honom som styckmördare.
Så den som är misstänkt här och åtalad är alltså KJ och ingen annan för den som läser här resten är fantasier.