2013-10-14, 15:15
  #5785
Medlem
Om någon får problem med att styra helikopter eller köra motorcyklar är det pga av att i settings så är motion sensor function igång. Så alla vet
Citera
2013-10-14, 15:22
  #5786
Medlem
Fan vad dryga alla är online. Går ju inte att närma sig någon utan att dom börjar skjuta/sparka/sno ens bil och vara allmänt jävliga.
Citera
2013-10-14, 15:23
  #5787
Medlem
Gillar bilen feltzer väldigt mycket och skulle vilja fixa en sådan till min gubbe online kan man hitta den någonstans på kartan eller måste man köpa den från affären?
Citera
2013-10-14, 15:25
  #5788
Medlem
Awbetts avatar
Visst är det otroligt lätt att ta ett stridsflygplan från militärbasen?

Lyckas nästan alltid om det utförs på korrekt sätt
Citera
2013-10-14, 15:27
  #5789
Medlem
Ratis avatar
Verkar vara otroligt få personer som kör online. När man ska joina typ något race är det oftast bara 2-3 personer med, och i freemode är det nästan alltid halvfulla servrar.
Citera
2013-10-14, 15:28
  #5790
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Du blir jue dock en bättre spelare ifall du köper till dig massa pengar som du sen kan köpa massa feta vapen för
Du lär ha tillräckligt för att kunna köpa dom fetaste vapnen ändå.
Det är ju xp det handlar om för att kunna låsa upp vapen.

Spelar ingen roll om du är level 20 och sitter på 30 miljoner, du kan inte köpa några särskilt feta vapen ändå.

Sen när alla vapen är upplåsta lär du ha tillräckligt på banken så det räcker och blir över.
Citera
2013-10-14, 15:29
  #5791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Verkar vara otroligt få personer som kör online. När man ska joina typ något race är det oftast bara 2-3 personer med, och i freemode är det nästan alltid halvfulla servrar.

Vilken NAT type får du på din konsol? spelar du på 360 eller ps3?
Citera
2013-10-14, 15:29
  #5792
Medlem
MrBraxs avatar
failed to join gta online fortfarande?

blir att vänta ett par veckor till då
Citera
2013-10-14, 15:30
  #5793
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Måste du göra missions markerade med stjärna och team deathmatch för att avancera i handlingen?
Det är ingen handling som du behöver följa. Du gör det som behagar dig, och ju högre level du blir, ju fler uppdrag får du av Ron, Lester osv. Alltså dom du kan ringa till.

Jag har kört en enda deathmatch (som var skittråkigt p.g.a autoaim). ALDRIG MER!
Citera
2013-10-14, 15:30
  #5794
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Gillar bilen feltzer väldigt mycket och skulle vilja fixa en sådan till min gubbe online kan man hitta den någonstans på kartan eller måste man köpa den från affären?
Du måste köpa den.
Citera
2013-10-14, 15:32
  #5795
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
IKEA skulle nog vara glada över att associeras med ett spel som detta =)

Köp the sims 3 om du vill inreda lilla flicka!

IKEA är ju redan det i form av KRAPEA (eller om det var CRAPEA).
Citera
2013-10-14, 15:42
  #5796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det är ingen handling som du behöver följa. Du gör det som behagar dig, och ju högre level du blir, ju fler uppdrag får du av Ron, Lester osv. Alltså dom du kan ringa till.

Jag har kört en enda deathmatch (som var skittråkigt p.g.a autoaim). ALDRIG MER!

Stäng av autoaim i settings när du är i single player och joina en online session. Då kommer du in på servrar där alla har free-aim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in