Citat:
Ursprungligen postat av
apskaftet12
Nån som har en stor lyan än o vet om man kan börja planera större heist? eller har rockstar inte lagt till de än
Frågan ställs säkert en gång var 20:e inlägg. Nej, det har inte lagts till ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av
apskaftet12
Du blir jue dock en bättre spelare ifall du köper till dig massa pengar som du sen kan köpa massa feta vapen för

Nej, du blir inte en bättre spelare eftersom du fortfarande måste ha tillräckligt hög rang för att få åtkomst till vapnen.
Det du kan göra med pengar för att underlätta för dig själv är att köra omkring i
nästan topptrimmade bilar, se till att alltid bära skottsäker väst (Dock inte den bästa västen), och alltid ha ammunition till dina vapen.