Citat:
Ursprungligen postat av
bezze
Håller med. Är lvl 14 och har haft max 30 000.
Köp inte onödiga vapen direkt när du får tillgång till dem...
Gör inte onödiga uppgraderingar på din bil....
Är också lvl 14 och sitter på 150 000
Vapen jag har är Pistol,combat pistol,sawed of shotgun och den lilla Uzi:n
Sen har jag i och för sig bullpup shotgun och 50.cal pistol också men de är special edition vapen