2013-10-08, 21:38
  #4585
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Måste bara säga att collect the tanker-uppdragen från Lamar MÅSTE vara de absolut tråkigaste och minst kreativa skit Rockstar någonsin har skapat. 1. Åk i åtta mil för att hitta en lastbil. Följ denna tills den stannat (brukar vara ovanligt svårt att skjuta föraren). 2. Ta lastbilen. 3. Gör dig av med snutarna. Kan ta många timmar. Oftast dör du. 3. Kör lastbilen i 20 minuter. 4. Klart. Du får 2000! Grattis.

Fyfan.

Om man kör en lastbil så är det lättare att hoppa ur den och gömma sig från polisen till fots.
Innan polisen hittat en då alltså.
Citera
2013-10-08, 21:42
  #4586
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Varför kollade du inte det innan du prompt skulle göra en ny gubbe? Du har ju förmodligen sett i forumet att det drabbat andra och vad vi sagt om det.
Du tänker alltså börja göra ännu en ny gubbe innan R* uttalar sig ytterligare samt riskera att förlora den också och behöva bli förbannad på nytt?



Jag är en utav få som inte börjar på en ny innan dom fastställt orsaken.

vilken level "var" du i då?
Citera
2013-10-08, 21:46
  #4587
Medlem
bezzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blekmyr
Fattar fan inte hur ni får ihop pengar, allt går ju åt till ammo och armor

Tips?
Håller med. Är lvl 14 och har haft max 30 000.
Citera
2013-10-08, 21:48
  #4588
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
vilken level "var" du i då?

25 . . Hade förmodligen hunnit ta ikapp det nu dock då jag väntat mer än jag faktiskt kunnat spela, ett stort skämt börjar det här se ut som
Citera
2013-10-08, 21:51
  #4589
Medlem
Nån som vet om de finns mc-jackor man kan köpa.
Citera
2013-10-08, 21:54
  #4590
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det är väldigt mycket pengar och det tog mycket arbete att samla ihop.
Vanligtvis så går jag tillbaka till singelplayer för att försäkra mina tillgångar men när jag blev kickad så byttes server och jag låg back med 2.6 milj.
Hur fick du ihop så mycket? Grinda missions eller?

Juste en sak dom måste skaffa är chattruta till lobbyn och till gameplay i missions. Sjukt efterblivet att man måste kommunicera genom att försöka sända signaler till den andra typ, tuta, markera/avmarkera, gå ut ur bilen, skjuta osv.
__________________
Senast redigerad av charlezzz173 2013-10-08 kl. 21:56.
Citera
2013-10-08, 21:56
  #4591
Medlem
Property List: Prices, Locations, & Garage Sizes

http://gamerant.com/grand-theft-auto-online-property-list-prices-locations-garages/grand-theft-auto-online-property-list/
Citera
2013-10-08, 21:57
  #4592
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezze
Håller med. Är lvl 14 och har haft max 30 000.

Köp inte onödiga vapen direkt när du får tillgång till dem...
Gör inte onödiga uppgraderingar på din bil....
Är också lvl 14 och sitter på 150 000
Vapen jag har är Pistol,combat pistol,sawed of shotgun och den lilla Uzi:n
Sen har jag i och för sig bullpup shotgun och 50.cal pistol också men de är special edition vapen
Citera
2013-10-08, 21:58
  #4593
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Köp inte onödiga vapen direkt när du får tillgång till dem...
Gör inte onödiga uppgraderingar på din bil....
Är också lvl 14 och sitter på 150 000
Vapen jag har är Pistol,combat pistol,sawed of shotgun och den lilla Uzi:n
Sen har jag i och för sig bullpup shotgun och 50.cal pistol också men de är special edition vapen
special edition?
Citera
2013-10-08, 22:00
  #4594
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jd96
Nån som vet om de finns mc-jackor man kan köpa.
Det närmsta du kan komma är nog läderjackorna. Det finns en läderjacka som heter "Lonewolf" som har ett emblem av en varg på ryggen som ser rätt frän ut.
Citera
2013-10-08, 22:00
  #4595
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
special edition?

Ja http://www.rockstargames.com/newswire/article/50061/announcing-the-grand-theft-auto-v-special-edition-and-collectors.html
Citera
2013-10-08, 22:01
  #4596
Medlem
bezzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Köp inte onödiga vapen direkt när du får tillgång till dem...
Gör inte onödiga uppgraderingar på din bil....
Är också lvl 14 och sitter på 150 000
Vapen jag har är Pistol,combat pistol,sawed of shotgun och den lilla Uzi:n
Sen har jag i och för sig bullpup shotgun och 50.cal pistol också men de är special edition vapen
Har inte ens någon bil. Har bara pistol, hagel och den lilla sprutaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in