2013-10-14, 00:35
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kon-shuh-s
https://www.change.org/en-GB/petitio...west-customers
Är min referens.

Var är din om att de inte fått något?

- NA has never received 1000 RP for downtime (less than 1% of NA players received this for a week’s worth of lost content). I know it's hard to go against such a long-standing meme but "1000 RP for NA" is somewhat untrue.

http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=11904994#11904994
Citera
2013-10-14, 00:35
Medlem
irkens avatar
Citat:
https://www.change.org/en-GB/petitio...west-customers
Är min referens.

Var är din om att de inte fått något?
Jag kan göra en precis likadan petition och skriva exakt vad jag vill, så det är där knappast en "trolig" källa.

För övrigt, så ska du länka en referens och källa så måste du länka något till riots Officela sida.

Och, precis som soffsits skrev i sin länk ... så ja. Try again.

Och sen så kanske du ska tänka på att det spelar ju ingen roll om vi får 1000K rp - om inte serverna blir fixad, eller hur?
Senast redigerad av irken 2013-10-14 kl. 00:39.
Citera
2013-10-14, 00:59
Medlem
kon-shuh-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
- NA has never received 1000 RP for downtime (less than 1% of NA players received this for a week’s worth of lost content). I know it's hard to go against such a long-standing meme but "1000 RP for NA" is somewhat untrue.

http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=11904994#11904994

Citat:
Ursprungligen postat av irken

Och sen så kanske du ska tänka på att det spelar ju ingen roll om vi får 1000K rp - om inte serverna blir fixad, eller hur?

Tack stoffis, visste inte detta

irken, ja du har rätt, man blir rätt frustrerad när inget händer på ett av världens största spel
Citera
2013-10-14, 01:05
Medlem
Jagvetfaktistintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fllimmer
Jag är så less! Jag gör ett sista försök att ta mig till guld. Jag är i promos till silver 3. Vad händer? Varje match är det någon som har spelat endast ett par ranked games som feedar. Jag är så oerhört less och förbannad. Riot måste fixa det här snart!

Någon känner igen sig?

Jag känner igen mig, jobbade upp mig från Silver 5 till silver 1. Allt gick bra, hade tur ibland.. men blev väldigt ofta feedad också. Kände att fan Guld är min liga, där är folk lika bra som mig typ. Men Nej, nu har jag halkat ner till silver 5 igen pga AFKers och Flamers och sånt. Jag är jätte less Hur ofta jag än blir feedad så räcker det inte att carrya varje lag, jämt...
Citera
2013-10-14, 01:06
Medlem
irkens avatar
Citat:

irken, ja du har rätt, man blir rätt frustrerad när inget händer på ett av världens största spel
Försök lära dig att ha lite källkritik iaf ..

Vem som helst kan göra en petition på change.org, och skriva precis vad dem vill. Till exempel om vi får 100k signaturer så ger ica ut 10KG gratis kött till vem som helst som frågor. Bara för någon skriver att NA har fått 2000 RP så betyder det inte att det är sant, såvida det inte är någonting officelt ifrån Riots Hemsida (NA.leagueoflegends.com)

Problemet är fortfarande att dem har problem att få saker att hända. Det går inte bara köpa mera internet. Det har diskuterats flertal gånger innan och det är ingeting jag tänker diskutera igen.
Senast redigerad av irken 2013-10-14 kl. 01:08.
Citera
2013-10-14, 01:09
Medlem
Citat:

Det är väl därför det händer, riot lär inte ha förväntat sig detta när de släppte sitt första spel 2009.
Citera
2013-10-14, 10:02
Medlem
ludwiqs avatar
Har googlat runt lite men inte hittat så finns förmodligen inget svar på min fråga men frågar ändå, har Riot gått ut när säsong 4 sätter igång?
Citera
2013-10-14, 10:52
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Hörde att Pobelter skulle lämmna Crs pga skola, någon som vet vem hans ersättare blir?
Mvh
Snackas om Quas. Aphromoo har också blivit kickad nu.
Citera
2013-10-14, 11:26
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Snackas om Quas. Aphromoo har också blivit kickad nu.

What? Varför blev Aphromoo kickad? Inform me!
Citera
2013-10-14, 11:30
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
What? Varför blev Aphromoo kickad? Inform me!
Ingen aning, Cop är tillbaka som Adc i alla fall.
Mid - Voyboy
Jungle - IWD
Top - Quas
Adc - Cop
Support - Zekent
Ser ut som att detta är den line-up Curse kommer använda sig av.
Citera
2013-10-14, 12:38
Medlem
Det där med Curse känns riktigt skumt. Måste troligtvis vara något internt för dem visste att Pobelter skulle gå i skolan, okej om dem inte visste att det skulle ta upp så mycket tid men att Aphromoo lämnar några timmar efter Pobelter känns konstigt.
Citera
2013-10-14, 14:26
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Det där med Curse känns riktigt skumt. Måste troligtvis vara något internt för dem visste att Pobelter skulle gå i skolan, okej om dem inte visste att det skulle ta upp så mycket tid men att Aphromoo lämnar några timmar efter Pobelter känns konstigt.
Verkligen. Att Pobelter blev kickad tror jag inte va något "jätte"förvånade och det beror nog på att han valde skolan för Curse och LCS.

Aphromoo är ju väldigt bra kompis med Pobelter så det är väll antagligen därför han lämnade - i vilket fall som helst så tycker jag han inte känns som den seriösaste ad carryn i varje fall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in