Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenCaps
Om man får önska sig en champion. Då vill jag ha en mask liknande gubbe, som alltid ålar sig under marken.Denna animation ser ut som en ringlande "åder". Sedan när han auto attackerar så dyker hans huvud upp, ponera "Star wars", hans ulti ska vara som fizz typ. Lmao.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenCaps
Ja precis. Med hans Q så skjuter han ut flera små maskar ur sig som åker till "target location", som typ sedan åker upp ur backen för att roota och dotta fienden. Han W är typ att han åker under backen (corkis valkyrie) och skadar alla snubbar ovan. Varje gång han får en kill med ultin så stackas hans E(maskar klänger utanpå kroppen). Denna E(maskarna) kan han sedan käka för att få health eller välja att sätta ut var och en på "target location" under ca 1 min. Var och en av dessa fungerar också som dmg-traps. Han kan alltså sätta ut flera på olika ställen. När han sedan återaktiverar eller klickar på E, åker alla maskar mot han. Sedan på self-champion-impact då maskarna är precis under honom själv så sprängs det.
Fan, design avdelningen hos Riot måste vara ständigt höga.
Haha, du har något stort på gång!
Jag hade dock helst sett honom ovanför marken för hur skulle annars de andra kunna dra någon dmg på ett snyggt animerat sätt? Och ja, ultin borde vara som fizz men att han typ speedar på som fan under marken mot target.