2013-11-19, 16:57
  #13369
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Säg att du aktiverar kamikaze (ponera att det behövs motståndare inom rimlig range), du får en riktigt fet steroid och dör inom 10-15s om du inte lyckas döda en motståndare. Helt klart intressant spell!

Kombinerat med en Q-spell som gör att du leapar i ett riktigt samurajanfall á la Demacia så är jag väldigt intresserad!
Citera
2013-11-19, 16:57
  #13370
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Säg att du aktiverar kamikaze (ponera att det behövs motståndare inom rimlig range), du får en riktigt fet steroid och dör inom 10-15s om du inte lyckas döda en motståndare. Helt klart intressant spell!
Fan vad tråkigt med alla newbietomtar som tar livet av sig själva med den
Citera
2013-11-19, 17:24
  #13371
Medlem
KaptenCapss avatar
Om man får önska sig en champion. Då vill jag ha en mask liknande gubbe, som alltid ålar sig under marken.Denna animation ser ut som en ringlande "åder". Sedan när han auto attackerar så dyker hans huvud upp, ponera "Star wars", hans ulti ska vara som fizz typ. Lmao.
Citera
2013-11-19, 17:38
  #13372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Om man får önska sig en champion. Då vill jag ha en mask liknande gubbe, som alltid ålar sig under marken.Denna animation ser ut som en ringlande "åder". Sedan när han auto attackerar så dyker hans huvud upp, ponera "Star wars", hans ulti ska vara som fizz typ. Lmao.
Förestället mig Cassiopeias slingrande fast något i stil med
"Masken" på den bilden. Föreställer mig ultin att han dyker ner under marken sen kommer upp som Fizz ultin som du skrev, tänk er Lissandras E ability som exempel. ^^
Citera
2013-11-19, 17:46
  #13373
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Förestället mig Cassiopeias slingrande fast något i stil med
"Masken" på den bilden. Föreställer mig ultin att han dyker ner under marken sen kommer upp som Fizz ultin som du skrev, tänk er Lissandras E ability som exempel. ^^

Ja precis. Med hans Q så skjuter han ut flera små maskar ur sig som åker till "target location", som typ sedan åker upp ur backen för att roota och dotta fienden. Han W är typ att han åker under backen (corkis valkyrie) och skadar alla snubbar ovan. Varje gång han får en kill med ultin så stackas hans E(maskar klänger utanpå kroppen). Denna E(maskarna) kan han sedan käka för att få health eller välja att sätta ut var och en på "target location" under ca 1 min. Var och en av dessa fungerar också som dmg-traps. Han kan alltså sätta ut flera på olika ställen. När han sedan återaktiverar eller klickar på E, åker alla maskar mot han. Sedan på self-champion-impact då maskarna är precis under honom själv så sprängs det.

Fan, design avdelningen hos Riot måste vara ständigt höga.
Citera
2013-11-19, 18:26
  #13374
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulborn
Är man inte helt efter så kan man nästan 1v5 hela vägen upp ur bronze så träna på. Alla får derps i sitt lag och det har sagts tusen gånger, det jämnar ut sig. Den enda man kan skylla på är sig själv om man inte kan ranka upp
Så många gånger jag har bärt matcherna, men det går ändå inte. Antingen så springer någon vilse i jungeln och dör 1v3 hela tiden eller så är det helt fel focus.

Känner mig lite som en personlig assistent ibland.

http://3.bp.blogspot.com/-tNrgH0LTboc/UkZ_6glqEDI/AAAAAAAAEeY/Pq4E5KZKwQ4/s1600/cait2.gif
Citera
2013-11-19, 19:14
  #13375
Avslutad
Hoppas ärligt den nya är Xin Zhao's bror.
Citera
2013-11-20, 05:50
  #13376
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Om man får önska sig en champion. Då vill jag ha en mask liknande gubbe, som alltid ålar sig under marken.Denna animation ser ut som en ringlande "åder". Sedan när han auto attackerar så dyker hans huvud upp, ponera "Star wars", hans ulti ska vara som fizz typ. Lmao.
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Ja precis. Med hans Q så skjuter han ut flera små maskar ur sig som åker till "target location", som typ sedan åker upp ur backen för att roota och dotta fienden. Han W är typ att han åker under backen (corkis valkyrie) och skadar alla snubbar ovan. Varje gång han får en kill med ultin så stackas hans E(maskar klänger utanpå kroppen). Denna E(maskarna) kan han sedan käka för att få health eller välja att sätta ut var och en på "target location" under ca 1 min. Var och en av dessa fungerar också som dmg-traps. Han kan alltså sätta ut flera på olika ställen. När han sedan återaktiverar eller klickar på E, åker alla maskar mot han. Sedan på self-champion-impact då maskarna är precis under honom själv så sprängs det.

Fan, design avdelningen hos Riot måste vara ständigt höga.
Haha, du har något stort på gång!
Jag hade dock helst sett honom ovanför marken för hur skulle annars de andra kunna dra någon dmg på ett snyggt animerat sätt? Och ja, ultin borde vara som fizz men att han typ speedar på som fan under marken mot target.
Citera
2013-11-20, 12:13
  #13377
Medlem
Uuh, vad var det i patchen som kom inatt?
Citera
2013-11-20, 13:41
  #13378
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Uuh, vad var det i patchen som kom inatt?
Antagligen små-patcher till patch 3.14 som verkar ska komma inatt.
http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=13999044#post13999044
Citera
2013-11-20, 14:24
  #13379
Medlem
spela LOL på macbook air,, orkar datorn?
Citera
2013-11-20, 14:28
  #13380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaamShaam
spela LOL på macbook air,, orkar datorn?
Ja men du har fps på cirka 30 på medium inställningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in